تیغه برف پاک کن پژو 206

خرید تیغه برف پاک کن 206

این قطعه در خودروی 206 یکی از لوازم و قطعات لازم برای خودرو محسوب می‌شود. تیغه برف پاک کن 206 به شما در روزهای مه‌آلود و بارانی در جاده‌ها کمک می‌کند. با وجود یک برف پاکن مناسب لازم به دستمال کشی‌های مرتب بر روی شیشه‌ی جلوی خودروی نیستید. از سوی دیگر اگر تیغه‌ی برف پاک از مواد عالی تهیه شده باشد، چند سال یک بار آن را تعویض کرده و بنابراین در هزینه‌ها تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌شود. برای اینکه بدانید چه برف‌ پاکن کنی برای خودروی 206 مناسب است و آن را از چه نمایندگی‌هایی و با چه قیمتی تهیه کنید.

 تا انتهای این متن با ما همراه باشید. تیغه برف پاک کن 206 یکی از قطعات مورد نیاز برای این خودرو است. هر خودروی 206 به این قطعه نیاز دارد. اما قبل از خرید باید به اصالت کالا و اورجینال بودن تیغه‌ برف پاک کن توجه داشته باشید. برخی از این محصولات ساخت ایران و برخی دیگر واردات از سایر کشورهایی مثل آلمان و چین هستند.

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید این قطعه‌ی کاربردی باید به آن توجه داشته باشید، داشتن گواهی بیمه برای اطمینان از کیفیت و اصالت محصول است. در این صورت از هزینه‌ای که برای خرید تیغه‌ی برف‌ پاک کن می‌کنید، اطمینان خاطر دارید. همچنین یک برف پاک کن خوب برای خودروی 206 باید بتواند آب را به‌خوبی جمع‌آوری و شیشه ماشین را هم تمیز کند. به طوری که دید راننده در زمان بارش باران همچون روز آفتابی و صاف باشد.

 نکته مهم خرید: در حال حاضر بهترین برف پاک کن‌ها دارای یک لایه‌ی کربنی هستند که باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. بنابراین وقتی تیغه‌ برف پاک کن 206 را فعال می‌کنید، صدای کشیده شدن تیغه‌ها بر روی شیشه را نمی‌شنوید. از سوی دیگر به دلیل نرمی تیغه‌های برف پاک کن، هیچ آسیبی به شیشه‌ی خودرو وارد نمی‌شود.

قیمت تیغه برف پاک کن 206

در تعیین قیمت تیغه برف پاک کن خودرو عوامل زیادی دخیل هستند. از جمله باید به اورجینال بودن این محصول اشاره کنیم. در بازارِ تمامیِ محصولات، همیشه کالاهایی با شباهت به برندهای معتبر عرضه می‌شود که کیفیت آن‌ها پایین‌تر است. مشخصاً این محصولات تقلبی قیمت پایین‌تری نسبت به کالاهای اورجینال دارند. بنابراین اگر به دنبال برف پاک کن اصلی پژو 206 از برندهای معتبری مثل والئو، امکو و ایساکو هستید، باید هزینه‌ی بالاتری پرداخت کنید.

اما خوش اقبالی شما آنجاست که با مراجعه به نمایندگی‌ها، هزینه‌ی واسطه‌ها از محصول کم و کالای اصلی به شما داده می‌شود. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تیغه‌ برف پاک کن 206 مؤثر است، سایز و اندازه‌ی تیغه‌هاست. برای خودرو پژو 206 تیغه‌ی برف پاک کن با سایزهای 16 و 26 اینچی عرضه می‌شود.

قیمت تیغه برف پاک کن 206 تیپ 2

دیگر عوامل که در تعیین قیمت تیغه برف پاک کن پژو 206 تاثیرگذار است، کیفیت و دوام محصول است. بسیاری از محصولات موجود در بازار ممکن است در کوتاه مدت بتوانند شیشه‌ی خودرو را تمیز و شفاف نگه دارند، اما بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می‌دهند. پس مجبورید مجددا برای تهیه‌ی یک برف پاک کن بهتر هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنید. اما اگر تیغه‌ی برف‌ پاک کن بتواند برای مدت طولانی با همان کارایی و کیفیت روزهای اول، شیشه‌ی خودرو را بدون خط و خش، شفاف نگه دارد، قیمت بالاتری دارد.

پس به جای یک محصول با عمر کوتاه و ارزان، بهتر است به سراغ برف پاک کن گران اما بادوام بروید. به طور کلی در نمایندگی مستر یدکی قیمت برف پاک‌کن‌های عقب خودرو با محصولی که برای شیشه‌ی جلوی خودرو استفاده می‌شود، متفاوت است. برف پاک کن‌ها برای شیشه‌ی جلو پژو 206 در محدوده‌ی قیمت بین 30 تا 200 هزار تومان است. قیمت تیغه برف پاک کن 206 برای شیشه‌ی عقب کمتر از شیشه‌ی جلو است.

واتساپ