تیغه برف پاک کن پژو 207

خرید تیغه برف پاک کن 207

تیغه برف پاک کن پژو 207 یکی از قطعات ساده این خودرو است ولی عدم کارایی مناسب آن می‌تواند گاهی دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند. در روزهایی که برف یا باران سنگین می‌بارد، رانندگی بدون برف پاک کن ناممکن می‌شود. حتی رانندگی با برف پاک کنی که به خوبی کار نمی‌کند و در هنگام حرکت خود، مرتب برف یا باران را روی شیشه باقی می‌گذارد، دید شما را مختل می‌کند و ممکن است کار شما را به تصادف بکشاند. این موضوع در مورد خودروهای با شتاب بالا مانند در محصولی مثل تیغه برف پاک کن 207 اهمیت بیشتری دارد. اگر شما هم دنبال خرید این محصول هستید، با ما همراه باشید تا مهمترین نکات در این خصوص را بدانید.

راهنمای خرید تیغه برف پاک کن پژو 207

این قطعه معمولاً در دو جنس ژله‌ای و پلاستیک فشرده در بازار یافت می‌شود و شما باید متناسب با علاقه و نیاز خود یک گزینه را انتخاب کنید. غیر از موضوع بالا، باید بدانید که تیغه خوب باید چند ویژگی داشته باشد. اول اینکه طوری به شیشه اتوموبیل بچسبد که هوا از بین آن و شیشه خودرو عبور نکند. ثانیاً هنگام حرکت روی شیشه پژو 207 روی آن خش نیندازد و صدای ناهنجاری تولید نکند. آخرین نکته‌ای که باید مطلع باشید این است که برای خرید تیغه برف پاک کن 207 باید سایز آن را به طور دقیق بدانید. ویژگی جالب تیغه برف پاک کن پژو 207 این است که طوری طراحی شده است که باعث نرم کار کردن برف پاک کن می‌شود. بسته‌های آن هم شامل دو عدد تیغه چپ و راست است. در خصوص این دو تیغه، تیغه سمت راننده از تیغه سمت شاگرد، بزرگتر است.

قیمت تیغه برف پاک کن 207

با افتخار باید بگوییم که مستر یدکی به راحتی می‌تواند یک تیغه برف پاک کن مناسب برای خودروی پژو 207 شما با قیمت مناسبی بین 45 تا 120 هزار تومان به شما ارائه دهد. البته متأسفانه قیمت‌های متعددی برای تیغه برف پاک کن 207 در بازار ارائه می‌شود ولی در همین بازه قیمتی بالا می‌توانید بهترین کیفیت‌ها را از برندهای مناسب پیدا کنید و لازم نیست که هزینه اضافی برای این کار پرداخت کنید.

قیمت تیغه برف پاک کن 207

نمایندگی فروش تیغه برف پاک کن 207

برای خرید این قطعه باید به سراغ نمایندگی‌های معتبر بروید. همانطور که می‌دانید بازار لوازم یدکی در ایران کمی بی‌اعتبار است و افراد سودجو تقریباً هر نوع قطعه‌ای را به طور تقلبی می‌سازند. تهیه برچسب و کدهای مخصوص قطعات اصلی هم معمولاً به سادگی امکان پذیر است. سودجویان این کار را به قدری ماهرانه انجام می‌دهند که در بسیاری از مواقع، حتی برخی از نمایندگی‌ها که تجربه زیادی در بازار ندارند، متوجه تقلبی بودن قطعه نمی‌شوند و قطعه را با این تصور که اصل است، به مشتری می‌فروشند. در چنین وضعیتی برای تهیه تیغه برف پاک کن 207 اصل باید از افرادی کمک گرفت که دارای تجربه بلند مدت در بازار هستند. مدیران سایت مستر یدکی با داشتن بیش از دو ده تجربه در حوزه فروش قطعات یدکی خودرو، به راحتی می‌توانند برف پاک کن را به راحتی برای شما تهیه کنند. در مجموع به شما پیشنهاد می‌دهیم که یکی از سه برند ایساکو، امکو و والئو را برای نصب برف پاک کن 207 خود، از نمایندگی مستر یدکی همراه با ضمانت محصول دریافت کنید. در هنگام استفاده هم سعی کنید بعد از هر بار بارندگی شدید و کارکرد زیاد، تیغه و برف پاک کن را به خوبی تمیز کنید.

بهترین برند تیغه برف پاک کن 207

در مورد اینکه بهترین مارک برف پاک کن 207 چیست، پاسخ ‌های متعددی توسط رانندگان داده می‌شود. تفاوت این پاسخ‌ها هم می‌تواند به دلیل تفاوت کیفیت خود این قطعات باشد و هم می‌تواند به دلیل تفاوت رانندگان در نگهداری و نحوه تمیز کردن تیغه برف پاک کن باشد. پیشنهاد مستر یدکی: برندهایی که مستر یدکی به شما پیشنهاد می‌دهد سه برند اصلی ایساکو، امکو و والئو است که در همان بازه قیمتی 45 تا 120 هزار تومان به شما ارائه می‌شود.

نکات نصب برف پاک کن 207

برای نصب تیغه باید مراقب باشید که به پیم بین تیغه و بدنه فلزی آسیبی نرسانید. بعد از نصب تیغه و اتصال پیم، حتما یکبار با پاشیدن آب بر روی شیشه اتومبیل، کارکرد تیغه جدید را با سرعت‌های متفاوت برف پاک کن امتحان کنید. در ابتدا کارکرد تیغه را در سرعت پایین بررسی کنید و در صورتی که ردی از آب بر روی شیشه باقی نماند، سرعت‌های بالاتر را هم امتحان کنید.

واتساپ