تیغه برف پاک کن روآ

خرید تیغه برف پاک کن روآ

تیغه برف پاک کن روآ با یک پوشش لاستیکی قادر است تا آب، شیشه شور، برف و هر مایع دیگری را به راحتی از روی شیشه‌ی این خودرو پاک کند. این قطعه با وجود لاستیک نرم می‌تواند بدون ایجاد خط، خراش و یا بریدگی بر روی شیشه حرکت رفت و برگشت داشته باشد. از سوی دیگر یک برف پاک کن روآ باید بدون ایجاد صدای ناهنجار عمل کند. اگر به دنبال چنین محصولی برای خودروی خود هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تیغه برف پاک کن روآ

راهنمای خرید برف پاک کن روآ

اگر در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می‌کنید، در بسیاری از روزها در زمان صبح با لایه‌ای از یخ و برف بر روی شیشه روبه‌رو می‌شوید. پس به جای دستمال کشیدن، این مسئولیت را باید به تیغه‌های برف پاک کن واگذار کنید. برای این مناطق باید به سراغ محصولاتی بروید که ترکیبی از پلاستیک و لاستیک هستند. برای خرید بهترین تیغه برف پاک کن باید به دنبال محصولی باشید که در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی داشته باشد. در فصول گرم سال که برف پاک کن در زیر نور مستقیم آفتاب قرار می‌گیرد، لاستیک‌های آن باید توان مقاومت در برابر اشعه‌های آفتاب را داشته باشند. یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید برف پاک کن برای خودروی روآ باید به آن توجه داشته باشید، قدرت تمیز کنندگی آن است. یک محصول مرغوب باید بتواند در عین تمیز کردن، شیشه‌ی ماشین را هم شفاف نگه‌ دارد. در صورتی که باعث ایجاد خط و خش بر روی شیشه‌ی روآ شود، بعد از چند دقیقه دید شما نسبت به فضای بیرون کمتر می‌شود. برخی از شرکت‌های تولیدکننده برای برف پاک کن‌ها از یک لایه‌ی کربن استفاده می‌کنند که باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. به همین دلیل به شیشه آسیب نمی‌رساند و صدای ناهنجار در نتیجه‌ی کشیده شدن آن بر روی تیغه‌ها شنیده نمی‌شود. بهتر است به سراغ چنین محصولاتی بروید. همچنین در زمان خرید تیغه برف پاک کن روآ باید به گواهی اصالت کالا هم توجه داشته باشید. در بازار محصولات زیادی وجود دارد که کیفیت و دوام بالایی ندارند. بنابراین بعد از چند ماه مجبور به تعویض این قطعه خواهید بود.

قیمت تیغه برف پاک کن روآ

تنوع برف پاک کن‌هایی که برای خودروی روآ وجود دارد، قیمت آن را هم متفاوت کرده است. به طوری که شما می‌توانید یک تیغه برف پاک کن روآ را با قیمت ارزان (در حدود 50 هزار تومان) برای خودروی خود تهیه کنید. اما اگر به دنبال یک برف پاک کن مرغوب، باکیفیت و بادوام هستید، این محصولات با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند. سقف قیمت تیغه برف پاک کن روآ در حدود 120 هزار تومان است. البته این نکته را هم متذکر شویم که با نوسانات بازار ارز، قیمت این محصول هم ممکن است مقداری بالا و پایین شود. برندهای والئو، امکو و ایساکو به دلیل تولید محصولات باکیفیت برای خودروی روآ، محصولات خود را با قیمت مشخص شده عرضه می‌کنند. البته توجه داشته باشید که ممکن است در بازار محصولات مشابه و تقلبی با قیمت ارزان‌تر نیز یافت شود. این محصولات ممکن است در ابتدا کارآیی مفیدی داشته باشند. اما بعد از مدتی در زمان پاک کردن شیشه، صدای ناهنجار ایجاد می‌کنند. برخی از آن‌ها هم بعد از مدتی قدرت جذب مایعات را از دست می‌دهند. بنابراین مجبورید بعد از چند ماه مجددا یک برف پاک کن جدید را جایگزن کنید. پس به جای کالای ارزان اما بی‌کیفیت، بهتر است اصل آن را از نمایندگی‌ها تهیه کنید.

نمایندگی‌ فروش برف پاک کن روآ

اگر قصد دارید برای خودروی روآی خود یک برف پاک کن اورجینال و اصل تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به سراغ نمایندگی‌های بهترین برندها بروید. زیرا در این فروشگاه‌ها مجبور به پرداخت هزینه‌ی واسطه نیستید و برف پاک کن را با قیمت کمتری خریداری می‌کنید. از سوی دیگر نمایندگی‌های فروش برف پاک کن، محصولات اصل و اورجینال را به مشتریان ارائه می‌دهند. یکی از بهترین نمایندگی‌های فروش تیغه برف پاک کن روآ، «مستر یدکی» است. در زمان خرید از این فروشگاه می‌توانید از فروشنده گواهی اصالت کالا را هم درخواست کنید. در مستر یدکی برف پاک کن‌های سه برند والئو، امکو و ایساکو عرضه می‌شود.

بهترین مارک تیغه برف پاک کن روآ

اگر قصد خرید برف پاک کن روآ را دارید، باید به سراغ محصولاتی بروید که توسط شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند. در این صورت مجبور نیستید چند محصول را امتحان کنید تا بتوانید انتخاب بهتری در آینده داشته باشید. در واقع با انتخاب بهترین برند برف پاک کن خودرو، هزینه‌ی تست از روی دوش شما برداشته می‌شود. از جمله بهترین برندهای تیغه برف پاک کن روآ که در حال حاضر در بین دارندگان خودروی روآ طرفدار زیادی دارند، می‌توان به والئو، امکو و ایساکو اشاره کرد. این سه برند محصولاتی باکیفیت، مرغوب و با دوامِ رضایت‌بخشی را به بازار عرضه می‌کنند. قدرت پاک‌کنندگی، جذب آب و مایعات، حفظ شفافیت شیشه‌ی خودروی روآ و بی‌صدا بودن در زمان کشیدن شدن روی شیشه از جمله ویژگی‌های تولیدات این سه برند است.

واتساپ