تیغه برف پاک کن سمند

خرید تیغه برف پاک کن سمند

تیغه برف پاک کن سمند یکی از لوازم ضروری است که رانندگان در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی به آن نیاز دارند. در زمان‌هایی که هوا مه‌آلود، برفی و یا بارانی است، وجود یک تیغه برف پاک کن مرغوب مانع از ایجاد هرگونه حوادث ناگوار می‌شود. در واقع رانندگان به دید شفاف نیاز دارند تا بهتر بتوانند در یک جاده‌ی مه‌آلود یا بارانی رانندگی کنند. اگر شیشه‌های سمند با یک برف پاک کن نامناسب پاک شود و ذرات گرد و غبار یا بخار بر روی آن باقی بماند، راننده اشراف خود را در جاده از دست می‌دهد.

تیغه برف پاک کن سمند

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیبریدی سمند از فروشگاه مستر یدکی

اگر قصد دارید برای خودروی سمند یک تیغه برف پاک کن اورجینال و اصلی خریداری کنید، بهتر است به سراغ نمایندگی‌های این محصول بروید. در این فروشگاه‌ها بهترین برندهای روز بازار با قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه می‌شود. از سوی دیگر اصالت کالا از سوی نمایندگی‌ تیغه برف پاک کن سمند برندهای معتبر تضمین می‌شود. یکی از نمایندگی‌های معتبر برای خرید تیغه برف پاک کن برای سمند، مستر یدکی است. در این فروشگاه می‌توانید برف پاک کن یکی از برندهای والئو، امکو و ایساکو را با با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین برای آگاهی از اطلاعات و لیست قیمت لوازم یدکی سورن با مستر بدکی همراه باشید.

قیمت تیغه برف پاک کن خودرو سمند

همان‌طور که می‌دانید افزایش قیمت ارز تاثیر زیادی در نوسان قیمت تمامی محصولات داشته است. برف پاک کن سمند هم از این مسئله مسثتنی نبوده است. با همه‌ی مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، بیشتر عرضه‌کنندگان در تلاشند تا محصولی مطابق با خودروی مشتریان و با قیمتی مناسب را در بازار عرضه کنند. در حال حاضر محدوده قیمت تیغه برف پاک کن سمند بین 50 هزار تا 150 هزار تومان است. فراموش نکنید در بازار محصولات مختلفی با قیمت‌های ارزان نیز وجود دارد. اما وقتی صحبت از یک برف پاک کن باکیفیت، بادوام و مرغوب می‌شود، شما مجبورید برای آن هزینه‌ی بالاتری پرداخت کنید. ضمن اینکه محصولاتی که از بین برندهای معتبر هستند، با ضمانت‌نامه به مشتریان ارائه می‌شود. بنابراین پرداخت هزینه‌ی بالاتر برای یک برند معتبر، عاقلانه‌تر از خرید یک محصول بی‌نام و نشان و بی‌کیفیت است.

واتساپ