خرید فیلتر بنزین دنا

برخی از انواع دنا، دارای موتورهای توربو هستند. این نوع موتورها به سوخت و هوا بسیار حساس بوده و در صورت وجود هر گونه ناخالصی، دچار آسیب دیدگی شدیدی می‌شوند.

به همین خاطر بهتر است حتما به خرید فیلتر بنزین دنا و همچنین فیتلر هوای آن باید اهمیت زیادی دهید. اما اینجا مساله‌ای که به وجود می‌آید این است که چه فیلتر بنزینی با دنا همخوانی دارد؟ اصلا چه فیلتری را باید خریداری کنیم؟ فیلتر پژو؟ یا فیلترهای مخصوص دنا در بازار وجود دارد؟ راهنمای خرید فیلتر بنزین دنا خوشبختانه باید بدانید که تفاوتی بین فیلترهای سوخت ال 90 ، پژو و سمند وجود ندارد و شما می‌توانید هر یک از آنها را استفاده کنید.

اما باید در مورد خرید فیلتر بنزین دنا، بیش از سایر خودروها دقت کنید، زیرا این خودرو موتور بسیار حساسی دارد و در معرض آسیب مستقیم قرار خواهد گرفت. شما باید به دنبال نمایندگی خرید صافی بنزین دنا باشید و محدود قیمت فیلتر بنزین برای دنا را بدانید. خوب است بخواهید در مورد بهترین مارک این محصول اطلاع داشته باشید. به همین خاطر، ما در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع فیلترهای بنزین دنا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت فیلتر بنزین دنا

در بازار در حال حاضر برند‌های متفرقه و شرکتی مختلفی از صافی بنزین دنا در بازار وجود دارند. محدوده قیمت فیلتر بنزین دنا بسیار متفاوت است. این روزها، انواع برند‌های متفرقه بدون نام نشان در بازار وجود دارند که قیمت آنها به حدود 10 هزار تومان می‌رسد.

اما ارزان‌ترین فیلتر بنزین شرکتی دنا، متعلق به ایران خودرو است. فیلتر بنزین ایساکو دنا، حدود 14 الی 20 هزار تومان قیمت دارد و جزء گزینه‌های مناسب برای خرید محسوب می‌شود.

اما اگر به دنبال خرید یک فیلتر بنزین مناسب با کیفیت بالاتر هستید، باید گزینه‌هایی مثل فیلتر بنزین پرفلکس، بوش و ارجینال را انتخاب نمایید. این فیلترها بین 40 تا 120 هزار تومان قیمت دارند و با افزایش کیفیت، قیمت آنها نیز افزایش پیدا می‌کند.

نمایندگی فروش فیلتر بنزین دنا دنا جزء گران قیمت‌ترین خودروهای حال حاضر ایران خودرو است. به همین خاطر، باید از آن به خوبی مراقبت کنید تا دچار مشکل نشود.

فیلترهای نامرغوب دوام کمتری دارند، هم‌چنین عملکرد بسیار ضعیفی را ارائه می‌دهند. بافت داخل این فیلترها اصلا متراکم نیست و به راحتی انواع آشغال و کثیفی را از خود عبور می‌دهند و این کثیفی‌ها مستقیم وارد ریل سوخت، سوزن انژکتور و سیلندر می‌شود.

پس در حقیقت، فیلتر بنزین‌های بی‌کیفیت، دوام زیادی هم دارند، زیرا کثیفی زیادیی را به دام نمی‌اندازند و همانند یک توری بزرگ عمل می‌کنند. به همین خاطر باید خرید خود را از نمایندگی خرید فیلتر بنزین دنا انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. معمولا بسیاری از افراد، نمایندگی خرید صافی بنزین دنا را، ایران خودرو می‌دانند، این در حالی است که ما قصد داریم تا شما را با بهترین نمایندگی، یعنی مستر یدکی آشنا کنیم که این امکان را در اختیار شما می‌دهد تا بین گزینه‌های مختلف، بهترین را انتخاب کنید و دچار مشکل نشوید.

بهترین مارک صافی بنزین دنا

قطعا این سوال برای شما به وجود می‌آید که واقعا بهترین مارک فیلتر بنزین دنا چیست؟ در این مورد باید گفت که چه معیاری را شما برای بهترین بودن در نظر دارید؟ اگر از نظر قیمتی بخواهید بررسی کنید، باید بگوییم که بهترین مارک اسن محصول، برند ایساکو است.

زیرا ایساکو یک برند شرکت معتبر است و کیفیت ساخت متوسط رو به بالا دارد و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است. اما اگر به صورت کلی دنبال بهترین مارک صافی بنزین دنا هستید، باید سراغ برند‌های پرفلکس، بوش و برندهای دیگر وارداتی و خارجی همچون ماهله باشید که کیفیت ساخت بالایی دارند. این فیلترها ممکن است زودتر نیز گرفته شوند و نیاز به تعویض داشته باشند، اما قطعا تا 99% جلوی ورود انواع رسوبات به داخل سیستم سوخت رسانی خودرو را می‌گیرند و به این شکل، سلامت خودرو شما را حفظ می‌کنند.

واتساپ