خرید استارت پژو ۲۰۶

استارتر یا استارت 206 از مهم ترین قطعات این خودرو برای راه اندازی موتور درون سوز ماشین است که با چرخاندن موتور، سبب روشن شدن ماشین می شود. بدنه، اتوماتیک استارت، آرمیچر، بالشتک، زغال و کلکتور، اجزای تشکیل دهنده یک موتور الکتریکی قوی‌اند که در کنار هم باعث استارت خوردن و در نهایت منجر به روشن شدن ماشین می‌شوند. در این مقاله قصد داریم؛ اطلاعاتی کامل از مهمترین نکات نحوه خرید استارت خودرو پژو 206، محدوده قیمت آن در بازار شرح دهیم. با ما همراه باشید.

استارت خودرو، موتوری الکتریکی که تبدیل کننده نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی است. برق را از باتری می گیرد و با درگیرشدن چرخ دهنده های موتور و استارت آن را به حرکت درمی آورد و زمانی که دور موتور به حداقل برسد، موتور خودرو روشن می شود و این وظیفه بر عهده استارت خودرو است. برای خرید استارت 206 چند مورد حائز اهمیت است:

  • استارت جدید باید ظرفیتی بیشتر یا هم اندازه با استارت قبلی را دارا باشد.
  • حتی اگر تنها یک قسمت استارت خراب شده باشد، بهتر است استارتی نو جایگزین شود.
  • توجه داشته باشید؛ اتصالات، چرخ دنده ها و محل پیچ ها در استارت ها یکسان باشند.
  • در بازار دو نوع استارت موجود است که به اصلاح یکی را پوسته سفید و دیگری را مشکی مینامند که پوسته استارت مشکی با کیفیت‌تر است و عموم مصرف کننده‌گان آنرا تقاضا دارند.

با رعابت موارد فوق شما می‌توانید استارتی مناسب برای پژو 206 تهیه کنید، فقط این را مد نظر داشته باشید که استارت پژو 206 در تمامی مدل‌های آن یکسان است و تفاوتی در تیپ‌های مختلف آن ندارد.

یکی از مهم‌ترین نکات خرید استارت 206 تجهیزات استارت، خرید از فروشگاه های معتبر و برندهای معروف است، زیرا استفاده از محصولات غیراستاندارد باعث آسیب دیدن بخش های مختلفی از خودرو می شود. همچنین باتوجه به تعیین میزان بودجه می‌توان بهترین برند را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی از معتبرترین نمایندگی های فروش استارت پژو 206 است که دیگر قطعات یدکی خودرو را هم می‌تواند با خیالی آسوده از آن خریداری کنید.

محدوده قیمت استارت 206

برندهای ایرانی با محدوده قیمت 420 تا 500 هزارتومانی و مارک‌های خارجی آن با محدوده قیمت استارت 206،در حدود 800 هزارتومانی به فروش می‌رسد. برای خرید این محصول فروشگاه های تخصصی قطعات خودرو و نمایندگی های معتبر ایران‌خودرو مانند؛ ایساکو برای خرید حضوری در سطح شهر و همچنین فروشگاه اینترنتی معتبر که تمامی محصولات را با تمامی ویژگی در اختیار شما قرار می‌هند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

واتساپ