خرید استارت پژو ۲۰۷

استارت 207 از مهم ترین قطعات راه اندازی ماشین این خودرو است که با چرخاندن سوئیچ، انرژی الکتریکی را از باتری به استارت منتقل می‌کند و با استارت زدن و رسیدن دور موتور خودرو به حداقل 100 دور بر دقیقه، ماشین روشن می شود. استارت امروزی در واقع نوعی اصلاح شده و پیشرفته هندل های قدیمی است که با به چرخش درآمدن میل لنگ موتور، باعث می شود، موتور ماشین روشن شود. پوسته استارت، بالشتک ها، سیم پیچ، اتوماتیک، دنده استارت، آرمیچر، زغال استارت، کلگی استارت و درپوش انتهای استارت از اعضای تشکیل دهنده استارت خودرو 207 هستند که در کنار هم نقش مهمی در روشن شدن ماشین دارند. در این مقاله قصد داریم مواردی درباره مهمترین نکات خرید استارت پژو 207، محدوده قیمت استارت 207 و بهترین مارک‌های آن توضیح دهیم تا مشتریان، بهترین قطعات خودرو را با قیمت مناسب تهیه کنند.

راهنمای خرید استارت پژو ۲۰۷

با توجه به اهمیت این قطعه برقی خودرو بهتر است که در خرید آن دقت کافی انجام شود و  از فروشگاه و برندهای معتبر تهیه و خریداری شود تا علاوه بر داشتن عمری طولانی به دیگر قطعات هم آسیب وارد نکند. مهم ترین نکاتی که باید در خرید به انها توجه کنید عبارتند از:

  • داشتن عمر طولانی، کیفیت مناسب، مقاومت خوب و داشتن مواد اولیه مناسب و با کیفیت بالا برای خرید استارت پژو 207 از مهم ترین مواردهاست که باید در خرید آن چه حضوری، چه آنلاین دقت کافی داشت.
  • پوسته سفید و مشکی از رایج ترین نوع استارت پژو 207 است که پوسته مشکی نسبت به پوسته سفید از کیفیت بالاتری برخوردار است و مناسب برای تعویض استارت پژو 207 است.
  • نکته مهم دیگر این است که استارت 207 برای تمامی مدل‌های آن یکسان است و تفاوتی در دنده‌ای بودن ماشین یا اتومات آن وجود ندارد.

قیمت استارت ۲۰۷

قیمت برندهای معروف ایرانی این محصول با محدوده قیمت 420 الی 480 هزارتومان و برندهای خارجی با محدوده قیمت استارت 207 در محدوده 780 الی 850 هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد. تمام شدن زغال استارت، خراب شدن موتور آن، خرابی اتومات استارت، گیرکردن زغال‌های استارت بر اثر کثیفی، گیرکردن بازوی اجرایی آن، خرابی و شکستگی چرخ دهنده های استارت، قطعی در اتصالات باتری به استارت، اتصال قطب های منفی و مثبت استارت از عواملی هستند که در صورت مشاهده خرابی هرکدام از این موارد، قطعه استارت ماشین نیاز به تعویض دارد تا به دیگر قطعات آسیبی وارد نکند.

نمایندگی فروش استارت پژو 207

برای خرید استارت پژو 207 پیشنهادهای متنوعی از فروشگاه های بزرگ وجود دارد، اما نمایندگی‌های معتبر فروش قطعات لوازم یدکی ماشین؛ مانند ایساکو در کنار فروشگاه های تخصصی قطعات خودرو و  شناخته شده اینترنتی که راه‌های خرید را سهل‌تر کرده است را توصیه می‌کنیم. مستر یدکی از معتبرترین نمایندگی های فروش استارت 207 و دیگر قطعات لوازم یدکی خودروها است. چراکه می توان محصول موردنظر را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت درب منزل تحویل گرفت. در نظر داشته باشید که کیفیت قطعه خریداری شده رابطه ی مستقیمی با هزینه ی در نظر گرفته شده دارد و از آنجایی که برای محصولات باکیفیت، بیشتر هزینه می شود، متقاضیان می توانند خریدی مطمئن و بدون دردسر را تجربه کنند.

بهترین مارک استارت 207

شرکت‌ها و برندهای معتبری در تولید و فروش استارت 207 و با ارائه محصولاتی با کیفیت در حال انجام فعالیت هستند. محصولات این شرکت‌ها به علت کیفیت بالا و داشتن قیمت مناسب تقاضای زیادی برای خرید دارند و همچنین مورد تایید تعمیرگاه های حرفه ای هستند. از این میان می‌توان از استام صنعت نام برد که یکی از بزرگترین تولیدکنندهای استارت و دینام در ایران تحت لیسانس شرکت والئو فرانسه است و به دلیل داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب متقاضیان زیادی دارد.

واتساپ