استارت پژو پارس

خرید استارت پژو پارس

استارت پژو پارس، استارتی است که متناسب با ساختار و عملکرد این خودرو طراحی و تولید شده ‌است. درواقع آنچه وظیفه اصلی استارت خودرو محسوب می‌شود، تبدیل نیروی الکتریسیته به نیروی مکانیکی است. فرآیند آن نیز به این صورت است که برق از باتری گرفته شده و با عبور از سیم‌پیچ درون استارت، چرخ دنده‌های آن را به گردش در می‌آورد. این چرخ‌دنده‌ها با چرخ‌دنده‌های موتور خودرو درگیر می‌شوند و در نتیجه آن‌ها را نیز به گردش در می‌آورند. مدار استارت خودرو، به نحوی طراحی شده‌ است که همخوانی کامل با سیستم موتور این خودرو داشته باشد. معمولا دور موتور در خودروهای معمولی باید 100 دور در دقیقه باشد تا شرایط لازم جهت روشن شدن موتور فراهم شود. رساندن دور موتور به میزان مشخص جهت روشن شدن موتور، وظیفه استارت خودرو است.

راهنمای خرید استارت پژو پارس

هر خودرویی علاوه بر آنکه از یک طراحی کلی و ساختار استاندارد صنعت خودرو سازی تبعیت می‌کند، مشخصه‌های تولیدی منحصر به خود را نیز دارا است. پس تهیه و خرید استارت خودرو پارس (که از قطعات پژو پارس برقی است) از این جهت حائز اهمیت است که استانداردهای لازم و مطابق با آنچه در خودروی پارس رعایت شده ‌است را دارا باشد. هنگام تهیه و خرید استارت پژو پارس، رعایت نکاتی کلیدی می‌تواند شما را در انتخاب مناسب‌ترین نوع استارت خودرو، یاری کند.

  1. توجه کنید که محل پیچ‌ها، چرخ‌دنده‌ها و همچنین اتصالات استارت باید یکسان باشند و همخوانی کامل با خودروی شما را داشته باشند.
  2. حتی اگر فقط یکی از تجهیزات و قسمت‌های استارت خودرو پارسی شما خراب شده و یا از کار افتاده‌ است، بهتر است کل آن را تعویض کرده و نسبت به خرید استارت خودروی خود اقدام نمایید.
  3. قبل از آنکه نصب و اتصال استارت جدید خودرو پرشیای خود را نهایی کنید، حتما اتصالات و سیم‌های پشت آن را از داخل خودوری خود بررسی نمایید.
  4. حتما توجه داشته باشید که استارت جدید باید حداقل هم‌ظرفیت با استارت قبلی باشد.

قیمت استارت پژو پارس

قیمت استارت این خودرو در بازار و تحت شرایط گوناگونی همچون برند تولید کننده، مدل استارت خودرو پرشیا، ظرفیت آن و مواردی از این دست می‌تواند متفاوت باشد. اما آنچه به صورت محدوده قیمت استارت پژو پارس می‌توان به آن اشاره کرد عددی مابین 4.000.000 ریال تا 4.800.000 ریال است. از آنجایی که استارت پژو پرشیا، در کل قطعه‌ای حیاتی و مهم است، از این رو بدیهی است که لازم باشد نسب به خرید قطعه و نصب درست آن از طریق فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر اقدام نماییم.

نمایندگی فروش استارت پژو پارس

بهترین کار برای تهیه مناسب‌ترین استارت خودرو پارس، آن است که پیش از تهیه و یا مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز فروش و نمایندگی‌ها، نسبت به کسب اطلاعات کافی و دقیق درباره این قطعه مهم خودرو، از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر و به‌روزی مانند مستر یدکی اقدامات لازم را به عمل رسانید. همچنین در صورتی که مورد مناسب را یافتید، می‌توانید پس از مطالعه درباره توضیحات دقیق آن، نسبت به خرید آنلاین از همان سایت نیز اقدام نمایید.

بهترین مارک استارت پژو پارس

استارت پژو پارس، در واقع یک موتور الکتریکی محسوب می‌شود که حاوی سیم‌پیچ‌ها و زغال‌هایی درون ساختار اولیه است. زمانی که جریان الکتریکی وارد این سیستم می‌شود آن را به یک میدان مغناطیسی تبدیل می‌کند. همین میدان مغناطیسی سبب ایجاد چرخش در قطعات مذکور می‌شود. از جمله برخی از معتبرترین برندهای استارت خودرو پارس، عظام (استام صنعت) و والئو هستند که می‌توانید آن‌ها را با خیالی آسوده تهیه کرده و بر روی خودروی خود نصب نمایید. البته در نظر داشته باشد که شرکت استام صنعت تحت لیسانس شرکت والئو اقدام به تولید قطعات برقی خودرو می‌کند. جمع بندی در کل به خاطر داشته باشید که بهترین و مناسب‌ترین استارت برای خودروی شما، استارتی است که متناسب با ساختار و مهندسی اتومبیلتان طراحی شده باشد. پیش از تهیه یک استارت پژو پارس نیز سعی کنید نسبت به آن آگاهی و اطلاعات مفیدی را کسب نمایید. برای این کار، فروشگاه اینترنتی مستر یدکی گزینه مناسبی برای کاربران به حساب می‌آید.

واتساپ