فیلتر کابین سورن

فیلتر کابین سورن باعث ورود هوای تمیز و تهویه شده به درون خودرو شده و آلودگی‌های آن را کاملا فیلتر می‌ کند. در روزهای گرم تابستانی که شما کولر ماشین خود را روشن می‌ کنید و یا روزهای سرد زمستانی که بخاری ماشین فعال است این قطعه گرد و غبار و ذرات اضافی موجود در هوا را فیلتر کرده و باعث می‌ شود تا هوای تمیز و پاکیزه وارد ماشین شود. اهمیت این قطعه از آن جهت است که اگر هوایی که وارد ماشین می‌ شود تهویه نشود پس از گذشت مدتی به دلیل بسته بودن فضای ماشین باعث احساس خفگی در راننده و سرنشینان آن می‌ شود. پس حتما هر چند ماه یک بار از سلامت فیلتر کابین سورن اطمینان حاصل فرمایید.

انواع فیلتر کابین سورن

فیلتر کابین سورن دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از آنها دارای قابلیت‌ های منحصر به فرد است. این محصول می‌ تواند بر اساس برند، کیفیت، جنس، کارایی و خدماتی که ارائه می‌ دهد دسته بندی شود. شما هنگام تعویض فیلتر کابین سورن حتما با یک متخصص در ارتباط با انتخاب نوع فیلتر کابین جدید مشورت کنید. در ادامه تعدادی از انواع فیلتر کابین سورن را برای آشنایی بیشتر شما معرفی کرده‌ایم.

فیلتر کابین سورن سلولزی

این فیلتر هوا یکی از انواع فیلترهای پر طرفدار در بین خودروهای داخلی بوده و مدت زمان مناسبی نیز می‌ توانند هوای ورودی به خودرو را تهویه کنند. ساختار این فیلتر به این صورت است که کاغذ سلولزی به حالت پلیسه دار تا زده شده و در یک قاب پلاستیکی قرار گرفته است. قیمت این فیلتر کابین نسبت به خدماتی که به کاربران ارائه می‌ دهد بسیار مناسب است. پیشنهاد ما این است که اگر شما در مناطقی زندگی می‌ کنید که دارای ریزگردهای هوایی و گرد و غبار پراکنده است هر 6 ماه یک بار نسبت به چکاب فیلتر هوای سورن خود اقدام کنید.

فیلتر کابین سورن کتان

فیلتر هوای کتان جز بهترین و پرطرفدارترین نوع فیلتر کابین سورن است که نسبت به سایر محصولات از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار است. ساختار این محصول به این صورت است که از یک پارچه کتان 5 الی 6 لایه که کاملا روغنی است و در یک محفظه فلزی قرار گرفته است. این محصول ماندگاری و دوام بیشتری داشته و می‌ تواند هوا را بهتر تهویه کند.

فیلتر کابین سورن کربن دار

فیلتر کابین سورن کربن دار، یک لایه کربن بیشتر از سایر فیلترهای هوا دارد و می‌ تواند از ورود بوی بد هوا و همچنین گرد و غبار به درون ماشین جلوگیری کند. این فیلتر می‌ تواند گازهای مضری که در هوا وجود دارد را نیز جذب کرده و از ورود آن به درون خودرو ممانعت کند.

فیلتر کابین سورن بایو فانکشنال

این فیلتر هوا دارای جدیدترین نوع تکنولوژی در حوزه تهویه هوای درون خودرو است. این محصول توانایی بالایی در جذب ذرات معلق در هوا داشته و می‌ تواند مواد آلرژی‌ زا را نیز فیلتر کند. این محصول می‌ تواند از ورود ذرات معلق در هوا را در ابعاد 2.5 میلی متر به درون خودرو جلوگیری کند.

برندهای مختلف برای فیلتر کابین سورن

فیلتر کابین سورن به دلیل تقاضای زیاد بازار در برندهای مختلفی به فروش می‌ رسد که هر کدام دارای کارایی و عملکرد متفاوتی می‌ باشند. ما در مستر یدکی تعدادی از بهترین برندهای مختلف فیلتر کابین سورن را برای شما معرفی کرده‌ ایم تا شما هنگام خرید اطلاعات کافی در ارتباط با برند محصول داشته باشید.

برند بهران برای فیلتر کابین سورن

برند بهران جز برندهای مطرح ایران در حوزه تولید قطعات خودرو است. شرکت بهران تمامی قطعات خودرو‌های مختلف را تولید کرده و محصولات آن نیز از کیفیت و قابلیت‌ های بسیار خوب و مناسبی برخوردار هستند. این شرکت دارای ضمانت پس از فروش بوده و شما در صورت بروز مشکل در قطعه می‌ توانید به نمایندگی‌ های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه کنید.

برند ایساکو فیلتر کابین سورن

برند ایساکو شناخته شده‌ ترین برند در حوزه تولیدات قطعات خودرو است. این شرکت در سال 1356 در ایران تاسیس شد و از همان سال فعالیت حرفه ای خود در حوزه تولیدات قطعات خودرو را آغاز کرد. ایساکو امروزه تمامی قطعات مورد نیاز خودرو در تمامی مدل‌ ها را تولید و روانه بازار کرده است. این برند نیز دارای ضمانت و گارانتی پس از فروش است.

برند سرکان برای کابین فیلتر سورن

برند سرکان به صورت اختصاصی در حوزه تولید فیلتر کابین خودرو فعالیت می‌ کند. این شرکت در اوایل سالی که تاسیس شد فیلتر هوای خودروهای سواری را تولید می‌کرد اما پس از گذشت زمان و استقبال بازار از این برند در حوزه تولیدات فیلتر کابین ماشین‌ های سنگین نیز قدم برداشت. امروزه شرکت سرکان یکی از معتبرترین برندهای موجود در حوزه تولیدات فیلتر کابین خودرو شناخته شده و به صورت گسترده اقدام به فروش فیلتر کابین سورن کرده است.

قیمت فیلتر کابین سورن

قیمت فیلتر کابین سورن با توجه به نوع برند و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن متفاوت است. در واقع هر چه کیفیت و کارایی محصول بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند. برای مثال بعضی از فیلترهای هوا در بازار وجود دارند که نسبت به سایرین قیمت کمتری دارند و افراد در نگاه اول تصمیم به خریداری این محصولات می‌ گیرند اما باید قبل از خرید به این نکته توجه کنید که این محصولات کیفیت پایینی داشته و شما هر 3 الی 4 ماه یک بار مجبور به تعویض فیلتر هوای خودرو خود خواهید شد. برای دریافت جدیدترین لیست قیمت فیلتر کابین سورن بهتر است با کارشناسان فروش مستر یدکی تماس بگیرید.

خرید اینترنتی فیلتر کابین سورن در فروشگاه مستر یدکی

خرید قطعات خودرو به دلیل تخصصی بودن آنها نیاز به اطلاعات کافی در ارتباط با جنس، کارایی و برند محصول دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌ کنیم هنگام خرید فیلتر کابین سورن حتما از یک کارشناس کمک بگیرید تا شما را در خرید بهترین فیلتر کابین راهنمایی کند. همچنین در زمان خرید به اورجینال بودن کالا و داشتن گارانتی توجه کنید.

اگر شما قصد خرید فیلتر کابین سورن را دارید سعی کنید برای آن که خیال تان از بابت کیفیت محصول و اورجینال بودن آن راحت باشد به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خرید قطعات خودرو مراجعه کنید. مستر یدکی یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ های فروش قطعات خودرو بوده و تمامی قطعات ماشین برای برندها و مدل‌ های مختلف را گرد هم آورده است و یک انتخاب هوشمندانه برای خرید اینترنتی فیلتر کابین سورن محسوب می‌ شود. همچنین این شرکت دارای پشتیبانی پس از فروش بوده و در صورتی که قطعات شما پس از خرید دچار مشکل شده باشند شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

واتساپ