اسپری پارچه

یک خودروی تمیز و مرتب، لذت سفر را برای راننده و سرنشینان اتومبیل دوچندان می‌ کند. از آنجا که فضای داخلی خودرو از بافت‌ ها، سطوح و مواد مختلفی ساخته شده بالطبع نظافت هر بخش با ابزار مناسب و مخصوص همان قسمت بهترین نتیجه را عاید می‌ کند. نظافت و از بین بردن لکه‌ هایی که بر روکش پارچه‌ ای صندلی‌ های اتومبیل ایجاد شده کار دشواری نیست اگر به ابزار مناسب برای این کار دسترسی داشته باشید. در صورتی که روکش صندلی‌ های اتومبیلتان چرمی یا از مواد مشابه آن باشد حتماً از اسپری مخصوص چرم استفاده کنید. خوشبختانه ترکیب این اسپری‌ ها به گونه‌ ای‌ است که می‌ توانید از آن برای تمیز کردن بسیاری از سطوح فضای داخلی اتاق مثل تزئینات پلاستیکی، تشک‌ ها، آستری سقف و حتی سطوح پارچه‌ ای مبلمان، موکت و سطوح پارچه‌ ای داخل منزل خود نیز استفاده کنید. این اسپری‌ ها با خاصیت پاک‌کنندگی قوی ضمن لکه‌ بری هرگونه بوی نامطبوع ناشی از کثیفی فضای داخلی اتومبیل را نیز از بین می‌ برد.

نکات مهم هنگام خرید اسپری تمیزکنندۀ داخل خودرو

اسپری‌ های تمیزکننده انواع مختلفی دارند اگر روکش صندلی‌ های اتومبیل شما پارچه‌ ای است حتما هنگام خرید دقت کرده و اسپری مخصوص پارچه را خریداری کنید. به عنوان مثال بعضی از این پاک‌ کننده‌ ها که به شکل کف و چند منظوره هستند با نفوذ در عمق پارچه سخت ترین لکه‌ ها را محو کرده و بوی بد و ماندگار ناشی از مواد غذایی، بوی حیوانات یا بوی دود و سیگار را از بین می‌ برد. همچنین اسپری تمیز کنندۀ داخل کابین فرمول وان مدل Carpet & Upholstery Cleaner به صورت فوم (کف) که از عصارۀ طبیعی مرکبات تهیه شده علاوه بر پاک‌ کنندگی بسیار قوی فضای داخلی اتومبیل شما را خوشبو و با طراوت می‌ سازد.

شما در فروشگاه اینترنتی مستریدکی می‌ توانید مجموعه‌ ای از بهترین محصولات جانبی و پاک‌کنندۀ فضای بیرونی و داخلی اتومبیل را براحتی تهیه فرمایید.

واتساپ