تسمه تایم 405 قطعه ای از جنس پلاستیک است که دارای قیمت تقریبا ارزان می باشد. در نظر داشته باشید که این قطعه در خودرو بسیار کاربردی و مهم است و در صورتی که دچار ایرادی شود، می تواند به بسیاری از اجزای ماشین صدمه برساند. برای مثال اگر این بخش از خودرو دچار پارگی شود، می تواند بقیه بخش های ماشین که گران قیمت هستند را نیز تحت تاثیر قرار داده و خراب کند. در نتیجه خرابی یا پارگی تسمه تایم می تواند خسارات زیادی را برای خودروی شما به بار بیاورد. 
لازم است که به صورت منظم تسمه موتور خودرو را بررسی نمایید تا دچار نقص و ایراد نشده باشد. یکی از نکاتی که لازم است که هر فرد برای رانندگی با خودرو رعایت کند، این است که با خودرویی که دارای تسمه تایم در معرض خرابی است رانندگی نکند.

 برای خرید تسمه تایم 405 با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه مستر یدگی مراجعه نمایید. این شرکت همواره توانسته با فروش بهترین قطعات خودرو نظر مشتریان را جلب نماید.
در مورد عملکرد تسمه تایم باید گفت که این بخش یکی از اجزای مهم و حیاتی در تولید کردن نیروی محرکه در خودروهای احتراقی است. این خودروها با 4 عملیات مهم در موتور یعنی مکش، تراکم، انفجار و تخلیه کار می کنند. در واقع تسمه تایم 405 نقش هماهنگ کردن سرعت گردش میل سوپاپ و میل لنگ را در خودرو به عهده دارد. این قطعه با وصل کردن میل سوپاپ به میل لنگ در یک زمان معین کار باز و بسته کردن دریچه سوپاپ را با تنظیم حرکت پیستون ها انجام می دهد.  در صورتی که زمان مناسب برای باز و بسته کردن دریچه سوپاپ به هم بخورد کارکرد موتور مختل می شود.

انواع تسمه تایم 405

 با توجه به نوع خودرو باید از بهترین و مناسب ترین تسمه تایم بهره برد. بنابراین لازم است که در زمان خرید به فروشنده بگویید که مدل خودروی شما چیست و نوع برند مورد نظرتان چیست. در صورتی که بخواهید محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی سفارش دهید باید به تسمه تایمی که انتخاب می کنید توجه کافی داشته باشید. شما می توانید از فروشگاه معتبر مستر یدکی بهترین تسمه تایم را خریداری نمایید. برای مثال تسمه تایم پاور گریپ 405 و یا تسمه تایم کنتیننتال برای پژو 405 از معروف ترین مدل ها هستند که خریداران از آن ها بهره می برند.

برندهای مختلف برای تسمه تایم 405

برندهای مختلفی در بازار داخل برای تسمه تایم 405 وجود دارد که می توانید بهترین برند را با توجه به نوع خودروی خود انتخاب نمایید. شما می توانید برای خرید بهترین برند به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایید. کارشناسان این فروشگاه می توانند شما را در خرید بهترین برند با قیمت مناسب یاری رسانند. در نظر داشته باشید که حتما باید خرید خود را از فروشگاه های معتبر به انجام رسانید. امروزه به دلیل فروش قطعات مختلف تقلبی خودرو فرد خریدار متحمل خسارات بسیاری می شود. بهره گیری از قطعات نامناسب در خودروها سبب می شود تا بقیه اجزای خودرو دچار آسیب و صدمه شوند. زمانی که شما خرید خود را مناسب انجام می دهید بر طول عمر خودرو می افزایید. برای مثال تسمه تایم پژو 405 با برند بوش و با برند دیاکو اصل از معتبرترین برندها هستند.

قیمت تسمه تایم 405

در زمان خرید تسمه تایم 405 باید به کیفیت قطعه ای که خریداری می کنید توجه نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت تسمه تایم 405 با توجه به کیفیت بالای قطعه مورد نظر تعیین می شود. دوام طولانی و کارکرد مناسب قطعه باید در زمان خرید مورد توجه خریداران قرار بگیرد. شما می توانید برای بهترین قطعات خودرو از جمله تسمه تایم 405 به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایید و بهترین خرید را با بهترین قیمت انجام دهید.

خرید اینترنتی تسمه تایم 405

 شما می توانید خرید تسمه تایم 405 از فروشگاه مستر یدکی را در هر ساعت شبانه روز به صورت آنلاین و با خیالی راحت و مطمئن به انجام رسانید و در زمانی مناسب و کوتاه قطعه مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه مستر یدکی همه محصولات مطمئن را با ضمانت به مشتریان خود عرضه می دارد.
 

واتساپ