تیغه برف پاک کن کپچر

تیغه برف پاک کن کپچر

تیغه برف پاکن کپچر همان طور که می‌ دانید بر روی خودرو وصل می‌ شود و برای تمیز کردن سطح شیشه از برف، باران، تگرگ و.. کاربرد دارد. در روز های سرد زمستان زمانی که شیشه شما در اثر بارش و کاهش دمای شدید به زیر صفر درجه رسیده و یخ زده است این برف پاکن با داشتن لبه‌ هایی با طراحی خاص، می‌تواند به شما کمک کند تا در عرض چند ثانیه یخ را از روی شیشه خودرو خود پاک کنید. حرکت این تیغه به سمت بالا و پایین بوده و جنس آن از پلاستیک با دوام است. این محصول برای کارکرد اتوماتیک به برق خودرو متصل است و در صورت نیاز با سرعت مناسب کار می‌ کند.

خرید تیغه برف پاک کن کپچر

خرید تیغه برف پاک کن کپچر نیاز به دانش و اطلاعات کافی دارد و شما باید حتما قبل از اقدام برای خرید این محصول با کارشناس مربوطه مشورت‌ های لازم را عمل آورید. در واقع شما باید بدانید که دقیقا اندازه‌ ای که برای خرید تیغه برف پاک کن کپچر نیاز دارید چقدر است و همچنین مدل خودرو شما نیز می‌ تواند در خرید نوع این محصول تاثیر گذار باشد.

قیمت تیغه برف پاک کن کپچر

قیمت تیغه برف پاکن کپچر به موارد گوناگونی بستگی دارد و نمی‌ توان از یک عدد واحد برای ان استفاده کرد. برای مثال اندازه این محصول و همچنین مدلی که خریداری می‌ کنید سبب می‌ شود تا قیمت این محصول دچار نوسان شود. در ادامه به طور خلاصه مواردی که تغییر قیمت این محصول می‌ شود را برای شما عزیزان بیان کرده‌ ایم.

اندازه محصول

این محصول با توجه به نوع خودرو در در اندازه و ابعاد مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌ شود. هر چه اندازه این محصول بزرگ‌ تر باشد قیمت تیغه برف پاک کن کپچر نیز افزایش پیدا می‌ کند.

کیفیت ساخت

موارد اولیه موجود در این محصول کیفیت آن را تعیین می‌ کند به طبع هرچه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن بیشتر باشد ماندگاری محصول نیز بیشتر شده و قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.

کارکرد راحت

برخی از این محصولات داری ویژگی‌ های اضافی مانند تنظیم ارتفاع چرخش، میزان حرکت و.. هستند و هر چه این ویژگی‌ ها بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری برای خرید تیغه برف پاک کن کپچر پرداخت کنید.

لیست محصولات تیغه برف پاک کن کپچر

لیست محصولاتی که برای تیغه برف پاک کن کپچر در بازار وجود دارد به تعداد خاصی محدود می‌ شود و بستگی دارد که شما به کدام مدل آن احتیاج دارید. این محصولات در هر مدل خود دارای ویژگی‌ ها و قیمت‌ های متفاوتی دارد. از مدل‌ هایی که امروزه در بازار یافت می‌ شود می‌ توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • تیغه برف پاک کن برقی Greenworks 2600402

  • تیغه برف پاک کن برقی Snow Joe SJ625E

  • تیغه برف پاک کن برقی Toro 38381

  • تیغه برف پاک کن بنزینی Briggs & Stratton 1024MD

  • تیغه برف پاک کن هیدرولیکی Ariens Professional 28 Hydro RapidTrak

  • تیغه برف پاک کن دستی  Suncast SC2700

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کپچر

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کپچر یکی از بهترین گزینه‌ های موجود برای تجربه یک خرید راحت و بی‌نظیر است. شما می‌ توانید با بررسی کامل این محصول در سایت مستر یدکی از مدل، قیمت و نحوه ارسال این کالا مطلع شوید. اگر سوال یا ابهامی در ارتباط با تیغه برف پاک کن کپچر دارید می‌ توانید با کارشناسان فروش مستر یدکی تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

واتساپ