قفل و محافظ باتری

وقتی در مورد باتری و سیستم الکتریکی خودرو صحبت می‌کنید، در واقع این قلب و روح خودروی شماست که درمورد آن صحبت می‌کنید. مسلماً آخرین چیزی که می‌خواهیم یک باتری خالی یا ضعیف است، اما چه احساسی پیدا می‌کنید اگر باعجله وارد خودرو شوید، سوئیچ را بچرخانید تا سریع حرکت کنید و به محل کار یا قرارتان برسید اما خودرو روشن نشود؟ همه چیز مرتب است، به‌تازگی باتری را عوض کرده‌اید و از آن جایی که ۳ تا ۵ سال دوام می‌آورد خیلی نگران خرابی نیستید، چک آپ‌های دوره‌ای را سر موقع انجام داده‌اید و مطمئنید که بنزین کافی هم دارید. با این که مکانیک نیستید اما به‌ناچار پیاده می‌شوید، کاپوت ظاهر عجیب‌وغریبی پیدا کرده، یادتان نیست دقیقاً کجا بود که با ماشین جلویی برخورد داشتید اما مهم نیست، کاپوت را باز می‌کنید و با جای خالی باتری مواجه می‌شوید! وحشتناک است! متأسفانه علاوه بر مواردی مانند سرقت خودرو و یا سرقت ضبط صوت، سرقت باطری که اخیراً افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده هم به لیست استرس‌های ما اضافه شده است! با هزار مشقت یک خودرو خریداری می‌کنید تا رفت و آمدتان آسان‌تر شود اما هر بار که در را قفل و خودرو را ترک می‌کنید از ترس آرام و قرار ندارید. اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد، همان‌طور که از قفل چرخ (قفل رینگ)، قفل کلاچ، قفل فرمان و دزدگیرها استفاده می‌کنیم و ضبط خودرو را در میاوریم، برای جلوگیری از سرقت باتری همراه خوبی وجود دارد!

انواع قفل باتری خودرو

پیشگیری از سرقت باتری خودرو کار سختی نیست. اگر شما نخواهید برای امنیت خودرو خود و خرید قطعات ایمنی هزینه کنید، ممکن است مجبور باشید زیر بار خرج سنگین‌تری برای خرید مجدد آن، لوازم و یا قطعات آن بروید. خرید یک قفل باتری شاید کمتر از صدهزار تومان هزینه داشته باشد اما هزینه سرقت باتری خودرو را باید با یک کاپوت رنگ شده، افت قیمت خودرو، خرید یک باتری جدید و هزار و یک صدمه و خسارت دیگر بدهید! قفل باتری خودرو یک وسیله فلزی با پیچ ضد سرقت است که دقیقاً روی پیچ‌های نگهدارنده بست باتری نصب می‌شود. نصب قفل باتری خودرو در این محل احتمال سرقت را تا نزدیک صفر پایین آورده و زمان سرقت را بسیار طولانی می‌کند. به‌این‌ترتیب خودروی شما امنیت بیشتری خواهد داشت.

بهترین قفل های باتری موجود در بازار ایران

محافظ ضد سرقت باتری خودرو ساخت شرکت ایمن صنعت: محل نصب این محافظ مستقیماً روی باتری خودرو و مناسب برای انواع خودروهای سواری است. با نصب این محصول از سرقت سریع باتری جلوگیری خواهد شد. قیمت قفل باتری ایمن صنعت ۶۶ هزار تومان است و ساخت ایران است. قفل کامپیوتر و باتری خودرو همراه با پیچ ضد سرقت مناسب تندر 90: این محصول جهت محافظت از کامپیوتر خودرو و باتری طراحی شده و محصول شرکت ایمن صنعت است. همان‌طور که اشاره شد این قفل بر روی کامپیوتر ECU نصب می‌شود. قیمت این محصول هم 98 هزار تومان است. قفل کامپیوتر و باتری خودرو یک محصول به‌صرفه و کاراست که سرقت باتری و کامپیوتر خودرو را بسیار زمان‌بر می‌کند. از این محصول برای خودروی تندر نود می‌توانید استفاده کنید. قفل کامپیوتر و باتری خودرو همراه با پیچ ضد سرقت مناسب دانگ فنگ h30 کراس: این محصول جهت محافظت از کامپیوتر خودرو و باتری طراحی شده و محصول شرکت ایمن صنعت است. همان‌طور که اشاره شد این قفل بر روی کامپیوتر ECU نصب می‌شود. قیمت این محصول هم ۹۸ هزار تومان است. قفل کامپیوتر و باتری خودرو یک محصول به‌صرفه و کاراست که سرقت باتری و کامپیوتر خودرو را بسیار زمان‌بر می‌کند. از این محصول برای خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس استفاده می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید قفل باتری

درست است که هدف از خرید قفل باتری خودرو طولانی‌تر کردن زمان سرقت است اما در اصل لوازم ضد سرقت جنبه پیشگیری دارند. طبیعتاً سارقان به سراغ خودرویی که قفل فرمان و کلاج دارد نمی‌روند یا بعد از بازکردن کاپوت وقتی با قفل باتری مواجه می‌شوند زمان را از دست نداده و سراغ خودروی بعدی می‌روند، چرا که هرچقدر که زمان بگذرد احتمال مراجعه صاحب خودرو بیشتر و خطر برای آن‌ها بیشتر است. پس بیش از فکرکردن به میزان کارایی این محصولات، به جنبه پیشگیری آن از سرقت تجهیزات اتومبیلتان فکر کنید! قفل باتری را حتماً از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. قبل از خرید قفل باتری از تطابق قفل باتری با باتری خودروی خود مطمئن شوید. درمورد مدل قفل باتری حتماً از فروشنده مورد نظرتان سؤال کنید. قفل باتری‌ها معمولاً یا بر اساس مدل خودروها تولید می‌شوند و یا بر اساس آمپر باتری. نصب قفل باتری را حتماً به یک متخصص کارآزموده و حرفه‌ای بسپارید تا مشکلی پیش نیاید.

قیمت قفل باتری در بازار

محصولات فراوانی در بازار ایران وجود دارند اما به‌طورکلی بسته به کیفیت، شرکت سازنده و گارانتی محصول قیمت قفل باتری از ۴۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است. برخی محصولات ترکیبی نیز تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

خرید اینترنتی قفل باتری از فروشگاه اینترنتی مستر یدکی

شاید ترجیح شما برای خرید قفل باتری خودرو خرید حضوری باشد تا قفل باتری را همان جا تست کنید، اما با وضعیت اخیر، بسته شدن مغازه‌ها و شیوع شدید ویروس کرونا خرید اینترنتی قفل باتری منطقی‌تر به نظر می‌رسد. ضمن این که با خرید اینترنتی از مستر یدکی بیش از ۵۰۰ هزارتو من از ارسال رایگان بهره‌مند خواهید شد. از آن جا که فروشندگان اینترنتی هزینه‌هایی مانند اجاره مغازه و غیره را پرداخت نمی‌کنند محصول با قیمت بسیار معقول‌تری و حتی در برخی موارد به قیمت عمده به دست شما خواهد رسید. همچنین تضمین کیفیت و اصالت محصول از سوی فروشگاه اینترنتی و امکان پرداخت در محل شما را برای یک خرید اینترنتی راحت و آسوده قانع خواهد کرد. جمع‌بندی در این مطلب از مستر یدکی درباره قفل باتری خودرو، انواع قفل باتری خودرو و نکات مهم هنگام خرید آن در مقاله صحبت کردیم. اگر شما هم مایل هستید برای امنیت بیشتر خودروی خود قفل باتری خریداری کنید. همین حالا صفحه محصولات را باز کنید و سفارش خود را در مستر یدکی ثبت کنید. همچنین اگر سؤالی در خصوص خرید داشتید از طریق پشتیبان سایت با ما در ارتباط باشید.

واتساپ