قفل پدال

قفل پدال چیست؟ شما برای امنیت و نگه‌داری خودرو چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ کدام یک از قفل‌ها و دزدگیرهایی که برای امنیت خودرو در بازار وجود دارد مورد تایید و استفاده شماست؟ شاید بتوان گفت قفل پدال از جمله ابزار قدیمی جلوگیری از سرقت است اما هنوز هم آ‌ن‌قدر کاربرد دارد و می‌تواند امن باشد که از رده خارج نشده است. این مطلب از مستریدکی قرار است درباره انواع قفل پدال، نکات ضروری خرید قفل پدال و موارد مرتبط با آن صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان همراه ما باشید.

انواع قفل پدال ماشین

قفل پدال با جلوگیری از دسترسی به پدال‌های خودرو مانع از سرقت می‌شوند و بازکردن آن ریسک بیشتری نسبت به قفل فرمان برای سارقان دارد. به همین دلیل است که بیشتر از قفل فرمان موردتوجه است. قفل پدال انواع مختلفی دارد که می‌تواند برای هر مدل ماشینی استفاده شود. در اینجا برای آشنایی بیشتر نگاهی به انواع قفل فرمان بیندازیم:

مدل ساده

معمول‌ترین مدل از انواع قفل پدال، قفل پدال ساده است. این مدل‌ها وزن بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارند اما در عوض بازکردن و بستن آنها زمان بیشتری می‌برد. همین موضوع باعث شده تا به‌عنوان مدل امن‌تری شناخته شود. به این دلیل که بازکردن آن برای سارقان سخت‌تر است. جنس بیشتر این پدال‌ها از آهن است. در بعضی از مدل‌های قفل پدال ساده می‌‌توان علاوه بر قفلی که خود آنها دارند یک قفل کتابی دیگر به قفل اضافه کرد تا ضریب امنیت بیشتر به آن بدهید.

مدل کشویی

مدل کشویی قفل پدال هم مثل قفل‌های فرمان به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شوند. باز و بسته کردن این مدل‌، نسبت به مدل قبلی آسان‌تر است و قاعدتاً امنیت کمتری هم دارد. در بعضی از نمونه‌های قفل پدال کشویی می‌توان با اضافه‌کردن قفل کتابی، امنیت آن را بیشتر کرد. طراحی آن زیباتر، کاربردی‌تر و جنس بیشتر قفل‌های کشویی هم از فولاد یا آهن است، روکش pvc دارند و ضربه و فشار را با مقاومت زیادی تحمل می‌کنند. البته تنوع مدل‌هایی که از برندها و ویژگی‌های مختلف در دسته‌بندی مدل کشویی ساخته شده است زیاد است. کلیدهای این نوع قفل پدال هم معمولاً چهارپر یا کامپیوتری است.

مدل عصایی

قفل پدال عصایی از آن مدل‌‌هایی است که می‌تواند هم پدال‌های خودرو و هم فرمان را با هم درگیر و قفل کند. این مهم‌ترین ویژگی‌های است که برای این نوع قفل فرمان می‌توان در نظر گرفت. مثل دو مدل قبلی از جنس فولاد است، روکش pvc دارد و نسبت به مدل کشویی، طراحی ساده‌تری دارد. معمولاً بدنه نسبتاً سنگینی دارد و با قفل کامپیوتری یا چهارپر قفل می‌شود. برای امنیت بیشتر آن هم می‌توان قفل‌های جداگانه خریداری و تجهیز کرد و به پدال اضافه کنید. مدل‌های عصایی را برای انواع ماشین‌های داخلی و خارجی می‌توان استفاده کرد.


خرید قفل فرمان


نکات مهم در انتخاب و خرید قفل پدال

مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از خرید قفل پدال به آن توجه کنید کیفیت محصولی است که قرار است بخرید. بر خلاف بسیاری از قطعات دیگر که استفاده آسان و راحت از آنها یک حُسن محسوب می‌شود، قفل پدال یا قفل فرمان، هرچقدر استفاده سخت‌تری داشته باشند، امنیت بالاتری دارند. پس هنگام خرید به این موردتوجه کنید که سیستم قفل آن بالاترین امنیت را داشته باشد. معمولاً بیشترین انواع قفل پدال که در بازار ایران پیدا می‌شوند، قفل‌های کشویی است اما مدل‌های دیگر ساده و عصایی هم جز گزینه‌های پرطرف‌داری هستند. به‌هرحال، هر نوع قفلی که انتخاب کنید، باید مناسب با خودرو شما باشد و بتواند امنیت کافی برای خودرو را تأمین کند. این نکته را هم از قلم نیندازیم که به‌هرحال شما هرچقدر قفل‌های محکم و سختی انتخاب کنید، بازهم احتمال سرقت خودرو وجود دارد. پس پیشنهاد می‌کنیم فقط به یک قفل ساده اکتفا نکنید، بلکه را‌ه‌‌حل‌های دیگری مثل استفاده از ردیاب را هم چاشنی امنیت خودرو کنید.

قیمت قفل پدال خودرو در بازار

تنوع قیمت قفل پدال خودرو در بازار کم نیست. اگر با قصد خرید به بازار بروید، قیمت قفل پدال متنوعی را خواهید دید. از ۳۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان قفل برای پدال در بازار وجود دارد. آن چیزی که رنج قیمتی قفل پدال را تعیین می‌کند، برند تولیدی، ابعاد، وزن، مشخصات امنیتی قفل، مناسب برای تمام خودرو یا خودروهای خاص و ... است. اکثر قفل‌های فرمان و پدال‌‌های محبوب در بازار در بازه قیمتی ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان قرار دارند. برندهای لوکماس و آرین لاک از بهترین قفل پدال بازار است که قیمت‌های مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری هم دارند. همچنین برندهای دیگری مثل نووا، اکتیو و کراس هم جزء برندهای پرتقاضای بازار هستند.

خرید اینترنتی قفل پدال از فروشگاه مستریدکی

از‌آنجایی‌که قیمت‌های متفاوتی در بازار می‌توان پیدا کرد، زمان زیادی خواهد برد تا بتوانید به یک قفل خوب، باکیفیت و قیمت مناسب برسید. باید وقت بگذارید، چندین فروشگاه را سر بزنید، قیمت‌ها، محصولات و کیفیت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت بعد از چند ساعت جست‌وجو، محصول خود را پیدا کنید. این کار، خصوصاً در روزهای شلوغ و پررفت‌وآمد بازار یک کار بسیار سخت و زمان‌بر است اما ما برای شما راه‌حل بهتری داریم. این روزها آن‌قدر اینترنت و فضای مجازی به زندگی افراد گره‌خورده است که حتی زندگی بدون آن را نمی‌توان تصور کرد. اینترنت در تلاش است تا کارهای روزمره و زندگی را بیش از گذشته آسان و کم دردسر کند. یکی از این اتفاق‌ها هم خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. اگر می‌خواهید یک خرید بی‌دردسر و آسان برای تهیه قفل پدال داشته باشید، همین حالا وارد فروشگاه مستر یدکی شوید، از صفحه قطعات ایمنی خودرو صفحه قفل پدال را انتخاب کنید و مقدمات خرید یک قفل خوب و باکیفیت را پشت سر بگذارید. در صفحه فروشگاه مستریدکی می‌توان همه کارهایی که پیش‌ازاین باید برای انجام آنها چند ساعت وقت می‌گذاشت را تنها در چند دقیقه انجام دهید و با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید. محصول‌های و تولیدات برندهای مختلف را ببینید، قیمت‌ها را مقایسه کنید، نظرها و تجربه مصرف‌کنندگان قبلی را بخوانید و درنهایت خرید خود را انجام دهید. همچنین مستریدکی با درنظرگرفتن راه‌های پرداخت مختلف، تضمین اصالت و عودت کالا و شرایط ارسال برای مشتریان خود، تلاش کرده است تا خرید را بسیار آسان‌تر و مطمئن‌تر از قبل کند. می‌توانید حتی با واحد‌های پشتیبانی سایت به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴ - ۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷ - ۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.   ۱۰۲۵ – قفل پدال – تیم محتوای لوموس – شهریور ۱۴۰۰  

واتساپ