یکی از اصلی‌ترین قطعات خودرو که اهمیت زیادی در سیستم ترمز و نگه‌داشتن ماشین دارد، ترمز خودرو است. لنت ترمز وظیفه‌ای ایجاد اصطکاک زیاد با دیسک چرخ‌های اتومبیل را دارد که درنهایت، باعث توقف کامل خودرو می‌شود. اگر لنت ترمزی که برای هر خودرو، به‌خصوص پراید استفاده می‌شود، از اصالت و کیفیت کافی برخوردار نباشد کنترل و نگه‌داشتن ماشین سخت و حتی ناممکن است. این می‌تواند تصادفات و آسیب‌‌های سنگینی از خود به‌جا بگذارد. به‌همین دلیل باید کنترل و تعویض به‌موقع لنت ترمز توسط راننده انجام شود تا جلوی مشکلات و رخداد‌های غیرمنتظره حین رانندگی گرفته شود.

لنت ترمز پراید با چه قیمتی در بازار عرضه می‌شود؟

عوامل مختلفی می‌توانند روی قیمت یک قطعه تاثیرگذار باشند. از نوسانات بازار گرفته تا شرکت‌هایی که قطعات را تولید و توزیع می‌کنند هر کدام ممکن است دلیلی برای تفاوت قیمت بین دو محصول ثابت با مشخصات یکسان باشد. قیمت لنت ترمز پراید با توجه به برند آن تغییر می‌کند. بنابراین، مهم است که قطعه را از چه برندی می‌خرید و نوسانات بازار و عوامل خارجی چقدر روی قیمت آن تاثیرگذارند. برای مقایسه قیمت‌ها و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی برندها و محصولاتی که در زمینه خودرو پراید به‌خصوص لنت ترمز پراید سایپا یدک تولید کرده‌اند می‌توانید به سایت مستریدکی مراجعه کنید و قیمت‌ تمامی اجناس و قطعات را مقایسه کنید.


مشاهده قیمت و خرید لنت 207 در سایت مستریدکی


انواع لنت ترمز پراید

لنت‌ترمزها به ‌طور کلی دو دسته‎‌ی اصلی دارند. لنت ترمز دیسکی و لنت ترمز کاسه‌ای. لنت ترمز دیسکی اصطکاک حاصل برای کنترل و توقف خودرو را از فشار بین لنت و دیسک تامین می‌کند. لنت ترمز کاسه‌ای به‌خاطر قدرت بیشتری که نسبت به لنت ترمز دیسکی دارد، اصطکاک بالاتری ایجاد می‌کند تا خودرو زمان ترمز‌های شدید از تعادل خارج نشود.

لنت ترمز جلو پراید

لنت ترمزهای جلو برای چرخ جلو استفاده می‌شوند. هنگام رانندگی و به‌خصوص در زمان ترمز گرفتن و توقف خودرو، بیشترین فشاری که به خودرو وارد می‌شود مربوط به قسمت عقب و چرخ‌های عقب است. به‌همین دلیل است که برای داشتن یک رانندگی ایمن لازم است که تعادل میان چرخ‌های جلو و عقب برقرار شود. لنت‌ترمزهای دیسکی بهترین گزینه برای چرخ‌های جلو پراید است. این نوع لنت‌ها آسیب کمتری به دیسک ترمز وارد می‌کنند و برای لنت ترمز جلو مناسب‌ترند.

لنت ترمز عقب پراید

توقف‌های ناگهانی و شدید می‌توانند عواملی تاثیرگذار در عدم تعادل خودرو و عدم تسلط راننده روی ماشین باشند. لنت ترمزهای کاسه‌ای از جمله اولین لنت ترمزهایی بودند که وارد صنعت خودروسازی شدند و امروزه جایگزین‌های دیگری برای آن به بازار آمده است. با این‌ حال، به‌خاطر سنگینی و اصطکاک بیشتری که تولید می‌کنند هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌های برای لنت ترمز پراید عقب است. استفاده از لنت ترمز کاسه‌ای تعادل خودرو را بیشتر می‌کند.

چگونه لنت ترمز اصل پراید را تشخیص دهیم؟

این روزها به‌خاطر رشد و زیاد شدن قطعات مشابه و تقلبی ممکن است تشخیص یک قطعه‌ی اصلی و باکیفیت کار آسانی نباشد. با این وجود، بازهم روش‌هایی برای جدا کردن محصول خوب از بد وجود دارد! شاید در ظاهر استفاده از یک قطعه‌ی مشابه باعث کم شدن هزینه‌ها شود اما قطعاتی مهم و حیاتی که وجود‌ آنها در کنترل و سلامت خودرو اهمیت دارد بازی با جان سرنشینان خودرو است. اگر برای خرید و تشخیص لوازم یدکی پراید از جمله لنت ترمز اصل پراید به بازار می‌روید، از نشانه‌هایی مثل مقایسه بسته‌بندی و جعبه‌ی قطعه، کنترل برچسب هلوگرام و استعلام بارکد ثبت شده روی جعبه‌ی قطعه کمک بگیرید.

خرید اینترنتی لنت ترمز پراید در سایت مستر یدکی

پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که بتوان با خیال راحت به درستی قطعات و قیمت‌های آن اعتماد کرد امروز تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان خودرو شده است. این روزها افزایش قطعات تقلبی و قیمت‌های نجومی و بی‌اساس آن‌قدر زیاد و روزافزون است که بهتر است برای خرید هر قطعه‌ای که در نظر دارید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. مراجعه به فروشگاه معتبری که از طرف مشتریان و کاربران دیگر تایید و توصیه شده است انتخابی شایسته و مناسب است. همچنین خرید‌ها اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین به کمک ما آمده‌اند تا خرید و زندگی را آسان کنند. بهترین راه خرید لنت ترمز پراید فروشگاه اینترنتی مستر یدکی است. مستر یدکی بهترین سایت فروش لوازم یدکی خودرو است که بهترین لنت ترمز پراید را از برندهای مختلف دراختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با توجه به بودجه و کیفیتی که در نظر دارید، خرید خود را نهایی کنید. فقط کافی‌ست وارد فروشگاه مستر یدکی شوید، محصول مورد نظر مثل لنت ترمز پراید را جست‌وجو کنید و با مطالعه نظر کاربران و مشخصات قطعه، قیمت‌ها را بررسی کنید و قطعه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از نهایی کردن خرید خود می‌توانید هم از روش پرداخت در محل و هم به روش پرداخت آنلاین در مدت‌زمان کوتاهی، قطعه‌ را در محل تحویل بگیرید. بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات را از مستریدکی بخرید.

واتساپ