لوازم یدکی پراید

خرید قطعات یدکی پراید

نمایندگی مجاز فروش قطعات پراید در سراسر کشور وجود دارد. البته ممکن است در بعضی نمایندگی‌ها قطعات مورد نظر خود را پیدا نکنید؛ به همین دلیل بهترین راه، اقدام به خرید آنلاین لوازم یدکی پراید است. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پراید ارزان را پیدا کنید و آنها را از نظر قیمتی با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین قطعات را برای خرید لوازم پراید انتخاب کنید. قطعات و لوازم یدکی پراید ۱۳۱، پراید ۱۴۱، پراید ۱۱و نسیم و صبا در نمایندگی‌های معتبر سایپا یدک به فروش می‌رسد. بهتر است در نظر داشته باشید که قطعات تیپ‌های مختلف پراید اکثراً مشترک‌اند و تفاوت اصلی این تیپ‌ها در امکاناتی مثل ترمز ضدقفل، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای راننده و کیسه هوای سرنشنینان است.

برای خرید لوازم جانبی خودرو پراید 111، پراید ۱۳۱ و  پراید ۱۴۱  لازم است که چند نکته‌ی مهم و ضروری را درنظر داشته باشید و پیش از خرید، بررسی‌ها و تحقیقات‌ خود را در رابطه‌ با این موارد انجام دهید. به‌خصوص اگر تصمیم به خرید اینترنتی دارید. در مرحله‌ی اول لازم است که تحقیقات خود را درباره مقایسه کیفیت و قیمت وسایل پراید انجام دهید. همچنین مطالعه و بررسی نظرات دیگر خریدارانی که پیش از شما اقدام به خرید قطعات پراید کرده اند بسیار مهم و راه‌گشا است. در مرحله‌ی دوم از تعویض یا مرجوعی کالا مطمئن شوید. تمام شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی مورد نظر را بررسی کنید و اطمینان پیدا کنید که در صورت بروز هر مشکل یا نقص در قطعه‌ی خریداری شده، فروشگاه امکان تعویض یا تحویل وسایل جانبی پراید را دارد و از این بابت خیال شما را راحت می‌کند. در مرحله‌ی آخر مجوزهای تجارت الکترونیکی و فروش سایت را کنترل کنید. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی باشد و درگاه‌های پراخت هم به درگاه‌ معتبر شاپرک متصل می‌شود.

 قیمت قطعات خودرو پراید 

هر قطعه از لوازم پراید با قیمت‌های مختلف وجود دارد.  لوازم یدکی پراید با قیمت تصویب شده و مشخص از طرف لوازم یدکی سایپا تعیین شده و به بازار عرضه شده است. اگر تفاوت فاحشی در بین قیمت‌های مختلف لوازم ماشین پراید در بازار مشاهده کردید، می‌تواند یک علامت هشدار برای تقلبی بودن قطعه باشد. قطعات تقلبی را با قیمت ارزان و قیمت خیلی کم به ‌فروش می‌رسانند که این خود دلیلی برای اصالت نداشتن کالاست. به فروشگاه مستریدکی سر بزنید و از قیمت لوازم پراید آگاه شوید


خرید آنلاین و قیمت قفل رینگ در فروشگاه اینترنتی مستر یدکی


لیست انواع قطعات و لوازم یدکی پراید

بیشتر قطعاتی که برای تیپ‌های مختلف پراید تولید می‌شوند در دو دسته ‎ی اصلی قطعات فنی و تزئینی در بازار وجود دارند. قطعات فنی مثل جعبه فرمان مکانیکی،‌ سنسور اکسیژن پراید، تسمه دینام، سوپاپ دود، باک بنزین پلیمری و همچنین لوازم موتوری پراید و لوازم داخلی پراید و همچنین قطعات تزئینی هم شامل چراغ‌های عقب و جلو است. همان‎طور که اشاره کردیم، تغییرات مدل‌های مختلف پراید بیشتر در بخش‌های جزئی و قطعات تزئینی است. برای مثال لوازم یدکی پراید صبا توسط شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند و تنوع بیشتری نسبت به لوازم یدکی پراید نسیم دارند. در لیست انواع لوازم یدکی و قطعات پراید می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • فیلتر هوا
  • تسمه دینام
  • تیغه برف‌پاک کن
  • لنت ترمز
  • شمع موتور
  • دیسک ترمز
  • تسمه تایم

خرید اینترنتی لوازم یدکی پراید در سایت مستر یدکی

خرید اینترنتی لوازم خودرو پراید اگر از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌ی معتبر انجام نشود ممکن است خطرساز باشد. فروشگاه مجاز اینترنتی مستریدکی در خدمت شماست تا مرجعی برای کسب اطلاعات لازم درباره قیمت قطعات یدکی پراید و فروش لوازم یدکی پراید و انواع خودرو باشد. هدف این مجموعه ارائه بهترین قطعات و اطلاعات برای مصرف‌کنندگان خودروهای مختلف است. همین حالا به فروشگاه مستریدکی سر بزنید و قطعات لازم برای خودروی خود رو تهیه کنید تا در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت به‌دستتان برسد.

واتساپ