خرید اینترنتی لنت ترمز تیبا از فروشگاه مستر یدکی

در این مطلب انواع لنت ترمز ترمز تیبا را بررسی کردیم و در مورد اهمیت لنت ترمز در سیستم ترمز خودرو صحبت می کنیم. بهتر است در خرید لنت ترمز دقت کنید و آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. مجموعه مستر یدکی به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا شما به راحتی قطعات مورد نظر خود از جمله لوازم یدکی تیبا را جستجو، بررسی و انتخاب نمایید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

انواع لنت ترمز تیبا

لنت‌ها انواع مختلفی دارند مانند: لنت ترمز فلزی، لنت ترمز سرامیکی، لنت نیمه فلزی و لنت ارگانیک که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. اگر بدون تحقیق اقدام به خرید لنت ترمز تیبا، برای ماشینتان کنید ممکن است بعد از تعویض و خرید لنت جدید، همچنان مشکلاتی نظیر: لرزش فرمان ماشین، سر و صدا موقع ترمز گرفتن و... را داشته باشید. در واقع برای هر ماشین‌ باید لنت مناسب آن را تهیه کنید. از آن‌جایی که تیبا سیستم ترمز گیری حساسی دارد، بهتر است در خرید لنت دقت کافی داشته باشید. انواع لنت ترمز مناسب تیبا عبارت‌اند از:

  • لنت ترمز عقب سایپا یدک (کاسه ای) مناسب تیبا
  • لنت ترمز جلو پارس مدل صادراتی مناسب تیبا
  • لنت ترمز عقب امکو (کاسه ای) مدل ۹۵۵۱۱۱۱۲۳ مناسب تیبا
  • لنت ترمز جلو امکو مدل ۹۵۵۱۱۱۱۲۲ مناسب تیبا
  • لنت ترمز عقب پارس مدل صادراتی مناسب تیبا

قیمت لنت ترمز تیبا

انتخاب لنت ترمز نامرغوب و ارزان قیمت، علاوه بر عملکرد ضعیف و به خطر افتادن امنیت شما موقع رانندگی، باعث ایجاد تراش بر روی دیسک ترمز می‌شود. تمام لنت‌هایی که در قسمت قبل معرفی شدند کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارندکه قیمت آن‌ها از ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۴۷ هزار تومان، متفاوت است و می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه مستر یدکی به راحتی تهیه کنید.

واتساپ