انواع فیلتر هوا آریو

فیلتر هوای آریو از جمله قطعات کاربردی در این مدل خودرو سایپا است که مانع از ورود ناخالصی‌های موجود در هوای محیط پیرامون به درون موتور می‌شود. در واقع فیلتر هوا کمک می‌کند فرایند احتراق در وسایل نقلیه باکیفیت بیشتری رخ دهد.

فیلتر هوا از کاغذ مخصوص به‌صورت لایه‌های منسجم تولید می‌شود و در مسیر ورودی هوا به داخل موتور قرار می‌گیرد. به این ترتیب به‌عنوان یک نگهبان عمل کرده و فیلتراسیون هوا و کنترل میزان هوای ورودی به موتور را بر عهده دارد.

فروشگاه مستر یدکی انواع فیلتر هوا آریو را با قیمت اقتصادی به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. همه هوطنان عزیز از سرار کشور قادر هستند از خدمت فروش و همچنین خدمات پس از فروش این مجموعه بهره‌مند شوند. انواع فیلتر هوا آریو موجود در بازار شامل موارد زیر است.

  • فیلتر هوا آریو 1500 سی‌ سی دنده‌ای

این مدل فیلتر هوا مختص آریو دنده‌ای بوده و جزو قطعات وارداتی است. فیلتر هوای دنده‌ای از کشور چین به ایران وارد می‌شود  که کیفیت و سرعت خوبی برای فیلتراسیون هوا دارد. البته در لیست تولیدکنندگان داخلی نیز فیلتر هوای 1500 سی‌سی برای برای آریو وجود دارد.

  • فیلتر هوا آریو 1600 سی سی اتومات

این مدل فیلتر هوا همانطور که از عنوانش مشخص است برای خودرو سواری آریو اتومات سایپا طراحی و تولید شده است. صاحبان خودرو آریو اتومات می‌توانند فیلتر مخصوص به خودرو خود را به‌راحتی تهیه و نصب کنند.

  • فیلتر هوا 1600 سی سی دنده‌ای آریو

برای خودرو آریو دنده‌ای علاوه‌بر فیلتر هوای 1500 سی‌سی می‌توان از فیلتر هوای 1600 سی‌سی دنده‌ای نیز استفاده کرد. این نوع فیلتر به دلیل قدرت فیلتراسیون بالاتر عملکرد بهتری نسب به مدل 1500 سی‌سی دارد.

برندهای مختلف برای فیلتر هوا آریو

فیلتر هوا آریو توسط برندهای متعددی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در ادامه مطالب تصمیم داریم برندهای مختلف فیلتر هوا آریو را مورد بررسی قرار دهیم.  

  • فیلتر هوا آریو برند سرکان 

شرکت سرکان یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع فیلتر هوا آریو دستی و اتومات است که این محصول را متناسب با استانداردهای موجود و با کیفیت بالا تولید می‌کند. کاغذی که شرکت سرکان برای تولید این محصول به کار می‌گیرد از نوع سلولز مرغوب است. فیلتر هوا آریو سرکان مدل 1452 SF از سری محصولات سرکان بوده که طول عمر بالایی دارد و کارکرد آن حدود 1000 کیلومتر برآورد شده است.

  • فیلتر هوا آریو بهران مدل

فیلتر هوا آریو برند بهران نیز یکی از تولیدات داخلی است که متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود. مدل 1447GL برند فوق دارای ابعاد 36.261.194 است و یکی از پرکاربردترین فیلترها برای آریو به شمار می‌رود.

فروش فیلتر هوا آریو به‌صورت گسترده با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به‌واسطه فروشگاه اینترنتی مستر یدکی صورت می‌گیرد. این مجموعه در کنار منافع خود به فکر رفاه و آرامش خاطر مشتریانش نیز است.

قیمت فیلتر هوا آریو

لیست قیمت فیلتر هوا نظیر دیگر قطعات لوازم یدکی متناسب با نوع و کیفیت آن تعیین می‌شود. همان طور که متوجه شدید این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود. بنابراین مطابق با انتظارات هر برند متناسب با ویژگی‌های خود لیست قیمت متفاوتی دارد.  

در حال حاضر فروشگاه مستریدکی انواع فیلتر هوا آریو را با رنج قیمت 55 الی 73 هزار تومان به فروش می‌رساند. پیشنهاد ما به آن دسته از عزیزانی تمایل به انتخاب فیلتر با قیمت اقتصادی‌تر دارند، خرید فیلتر هوا آریو برند بهران است. زیرا این برند در رنج قیمتی پایین‌تری قرار دارد.

خرید اینترنتی فیلتر هوا آریو در فروشگاه مستریدکی

خرید اینترنتی فیلتر هوا آریو علاوه‌بر آن‌که مانع از هدر رفت زمان و انرژی خریدار می‌شود، به‌صورت غیرمستقیم نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. زیرا با انتخاب این روش دیگر نیاز به صرف هزینه‌های رایج برای رفت‌وآمد نیست. همچنین به لطف دریافت مشاوره‌های رایگان قبل از خرید، امکان انتخاب گزینه‌ای کاملاً متناسب با نیاز و افزایش کیفیت خرید براحتی برای خریداران فراهم می‌شود.      

هم‌وطنان عزیز می‌توانند جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارش و خرید انواع و اقسام لوازم یدکی خودرو سواری ارزان قیمت با کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین مستریدکی ارتباط بگیرید.

در انتهای مطالب باید یادآوری کنیم که فروش فیلتر هوا آریو نظیر دیگر کالاهای مستریدکی با اصالت و گارانتی معتبر صورت می‌گیرد. بنابراین با انتخاب این مجموعه عزیزان می‌توانند بدون دغدغه وارد عمل شده و اقدام به خرید کنند.

واتساپ