تسمه دینام ساندرو

تسمه دینام ساندرو

تسمه دینام ساندرو یک قطعه مصرفی بوده و با عنوان های تسمه دینام پروانه و تسمه مارپیچی نیز خوانده می شود. این قطعه به بخش های مختلف موتور خودرو نظیر سیستم تهویه هوا، دینام، هیدرولیک فرمان و واتر پمپ انرژی منتقل کرده و از این طریق منجر به حرکت آنها می شود. دیگر وظیفه تسمه دینام خودرو شارژ باتری ماشین است.
شما می توانید همین حالا این قطعه مصرفی خودرو ساندرو را با قیمت مناسبی از این سایت سفارش دهید. همچنین قبل از ثبت سفارش می توانید از کارشناسان با تجربه مستر یدکی مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع  تسمه دینام ساندرو

تسمه دینام خودرو یک قطعه انعطاف پذیر لاستیکی است که به مرور زمان فرسوده شده و باید در بازه های زمانی مشخص یا به عبارت دیگر  در هر ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر تعویض شود. این قطعه در انواع مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تسمه دینام تایمینگ

روی این نوع تسمه دینام دندانه هایی وجود دارد و به همین دلیل از آن به عنوان تسمه میل لنگ یا تسمه تایم نیز یاد می شود‌ این نوع تسمه دینام حرکت بخش های مختلف موتور را با هم هماهنگ می کند. 

تسمه واشر

تسمه واشر یکی دیگر از انواع تسمه دینام ساندرو است که انتقال نیرو در سیستم های دینام را بر عهده دارد.

تسمه v شکل بلت

این نوع تسمه دینام پوشش بسیار محکمی دارد و موجب پایداری سیستم های مختلف خودرو می شود. 

برندهای مختلف تسمه دینام ساندرو

یکی دیگر از معیارهای دسته بندی انواع تسمه دینام خودرو ساندرو برند است. به عبارت دیگر این دسته از محصولات به واسطه برندهای مختلفی تولید می شود که برخی از خوشنام ترین آنها شامل موارد زیر است.

برند فانتوم

برند فانتوم یکی از بهترین و معتبرترین برندها در صنعت خودرو به شمار می رود. این برند با استفاده از فناوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت تسمه های دینام بسیار مرغوبی را تولید کرده و به بازار عرضه می کند. از اینرو تسمه دینام خودرو ساندرو برند فانتوم در برابر شرایط سخت محیطی و فشارها مقاومت بسیار بالایی دارد و به عنوان یکی از بهترین تسمه های دینام خودرو شناخته می شود. 

برند گیتس

 یکی دیگر از برندهای مختلف تسمه دینام ساندرو شامل برند گیتس است  و به جرات می توان از آن به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع تسمه خودرو یاد کرد. زیرا این تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت و بی عیب و نقصی را تولید می کند و تمامی تسمه های خودرو آن از عملکرد مناسب و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

برند سانلی

یکی دیگر از برنده های معروف در حوزه تولید تسمه دینام، برند سانلی است. این برند از سال ۱۹۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده و تسمه های دینام آن به دلیل کیفیت و عملکرد ایده آل همواره جزو بهترین موارد موجود در بازار به شمار می روند. 

قیمت تسمه دینام ساندرو

قیمت تسمه دینام نقش بسیار مهمی در انتخاب آن دارد و یکی مهمترین معیارها برای انتخاب نوع، جنس و برند تسمه دینام، قیمت آن است. به عبارت دیگر بین دایره انتخاب و میزان بودجه، رابطه مستقیم وجود دارد و هر چقدر که خریداران قدرت خرید بیشتری داشته باشند، به همان میزان دایره انتخاب آنها بزرگتر می شود. اما با کاهش قدرت خرید، ناخودآگاه بسیاری از برندها از دایره خرید آنها خارج می شود.
قیمت تسمه دینام ساندرو تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر کیفیت، برند، میزان عرضه و تقاضا، شرایط بازار، تورم و غیره قرار دارد. به عنوان مثال محصولات با کیفیت و برندهای مشهور و شناخته شده نسبت به دیگر موارد ارزش بیشتری دارند و با قیمت بالاتری به فروش می رسند. همچنین در مواقعی که میزان تقاضا برای خرید تسمه دینام ساندرو از میزان عرضه این محصول به بازار پیشی می گیرد، قیمت ها دچار نوسان می شوند. 

خرید اینترنتی تسمه دینام ساندرو

تسمه دینام خودرو در سایت مستر یدکی به صورت اینترنتی به فروش می رسد و همه هموطنان از سراسر کشور می توانند علاوه بر تسمه دینام، دیگر قطعات مصرفی انواع خودرو سواری را به راحتی از این سایت خریداری کنند.
این مرکز فروش تسمه دینام ساندرو تمامی محصولات را با گارانتی معتبر و تضمین اصالت به فروش می رساند و یک مرجع معتبر برای خرید محصولات اصل و اورجینال به شمار می رود. همچنین همه مواردی که در مستر یدکی عرضه می شوند از نمایندگی معتبر خریداری و دارای بسته بندی استاندارد بوده و درب تمام بسته بندی ها با لیبل شرکت سازنده آن پلمپ شده هستند.   
یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی تسمه دینام ساندرو از فروشگاه مستر یدکی امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید است. به عبارت دیگر همه کاربران این سایت می توانند برای کسب یک تجربه خوب و انتخاب گزینه ای متناسب با نیاز خود قبل از ثبت سفارش از طریق پل های ارتباطی موجود با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند. همچنین مستر یدکی به صورت پیوسته از مشتریان خود پشتیبانی می کند.
 

واتساپ