کولر پراید

تسمه کولر پراید از جمله اجزاء مهم سیستم خنک‌ کننده موتور است. از تسمه برای  انتقال نیرو از موتور به کمپرسور هواکش استفاده می‌ شود. در شرایطی که تسمه کولر پراید خراب شود، خنک‌ کننده موتور به درستی کار نخواهد کرد. بدین ترتیب باعث آسیب‌ دیدگی و خرابی موتور می‌ شود. بنابراین توصیه می‌ شود تسمه کولر را به صورت دوره‌ ای بازدید و تعویض کنید تا عملکرد بهینه خود را حفظ کند.

تسمه کولر پراید چیست؟

تسمه کولر یکی از قطعات مصرفی و کاربردی در تمام خودرو ها است. تسمه کولر پراید وظیفه تهویه کابین خودرو را بر عهده دارد. علاوه بر آن کارایی صحیح کولر تا حد بسیار زیادی به تسمه مرتبط است. اگر کیفیت باد کولر خودرو به هر دلیلی افت کند، حتماً باید تسمه را چک کنید. چون خرابی تسمه روی عملکرد کمپرسور کولر تاثیر گذار است. بررسی دوره‌ ای این قطعه مصرفی، تعویض و خرید تسمه کولر پراید باید به‌ موقع انجام شود. در غیر اینصورت کارایی کمپرسور را مختل می‌ کند.

​​​​​​​خرابی تسمه کولر پراید

توجه داشته باشید که خرابی یا پارگی تسمه کولر، کار کرد خودرو را به خطر می‌ اندازد. بنابر این حتماً خرابی تسمه کولر پراید را جدی بگیرید.

اگر اطلاع کافی درباره نشانه‌ های خرابی تسمه کولر پراید ندارید، ما در این بخش برخی نشانه‌ ها را عنوان می‌ کنیم:

  • ناتوانی در کنترل فرمان حین حرکت

  • کارایی نا مناسب سیستم تهویه و کولر

  •  علایم ظاهری تسمه مانند پارگی، ساییدگی و یا خشکی

  • فعال شدن چراغ هشدار باتری

  • چرب شدن بیش از اندازه تسمه

​​​​​​​ تعویض تسمه کولر پراید

جنس تسمه کولر از پلاستیک است. به همین دلیل امکان خوردگی و ساییدگی آن بسیار زیاد وجود دارد. بررسی دوره‌ ای برای خرید تسمه کولر پراید از جمله نکات حائز اهمیتی است که باید به آن توجه کنید. در صورت مشاهده نشانه‌ های خرابی تسمه، باید هر چه زودتر برای خرید تسمه کولر پراید اقدام کنید. خرید اینترنتی تسمه کولر پراید این امکان را به شما می‌ دهد تا محصول را در اسرع وقت و در محل تحویل بگیرید. در حال حاضر به دلیل مصرفی بودن این قطعه یدکی، تسمه کولر پراید در بازار به عنوان یکی از پر فروش‌ ترین‌ ها شناخته شده است. برای انتخاب تسمه حتماً باید به کیفیت تسمه در برابر هر گونه فشار و اصطکاک توجه کنید.

​​​​​​​خرابی تسمه کولر چیست؟

در برخی موارد با خرابی زود هنگام تسمه کولر پراید مواجه می‌ شوید. این خرابی زود رس دلایل بسیاری دارد. از جمله این دلایل می‌ توان به سفت بودن بیش از اندازه تسمه، نصب تسمه نا مرغوب، فرسودگی تسمه و موارد این چنینی اشاره کرد. در هر صورت تسمه یکی از قطعات یدکی و مصرفی است که در سرویس‌ های دوره‌ ای باید مورد بررسی قرار بگیرد.

​​​​​​​تسمه کولر پراید

تسمه پراید کولر در بازار با برند های مختلفی عرضه می‌ شود. برای انتخاب بهترین برند می‌ توانید به نوع تسمه توجه کنید. معمولاً تسمه کولر در دو نوع تسمه‌ های واحد یا SINGLE BELTS و تسمه‌ های چند گانه یا MULTI BELTS تقسیم می‌ شوند. هر دو نوع تسمه وظیفه یکسانی دارند. با این تفاوت که در تسمه‌ های چندگانه همان طور که از نامش پیداست، انتقال نیرو با استفاده از تسمه‌ های چند گانه ایجاد می‌ شود.

​​​​​​​اینترنتی تسمه کولر پراید در فروشگاه مستر یدکی

برای خرید اینترنتی تسمه کولر پراید می‌ توانید به فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه کنید. ثبت سفارش آسان، تحویل به‌ موقع محصول با تضمین بهترین کیفیت و بهترین قیمت از جمله خدمات ما به مشتریان عزیز است. برای درخواست محصول همین حالا ثبت سفارش کنید.

واتساپ