فیلتر روغن کیا سراتو

فیلتر روغن سراتو

همان طور که مستحضرید، یکی از مهم‌ترین قطعاتی که در سیستم موتور خودرو نقش مهمی ایفا می‌کند، فیلتر روغن است. دقت کنید که اکثر عملیاتی که در موتور خودرو‌ها اتفاق می‌افتد از جمله خنک‌کاری، روان‌کاری، کاهش اصطکاک و ... از طریق روغن موتور انجام می‌شوند. حال اگر بخواهیم تعریفی دقیق از این قطعه داشته‌ باشیم باید بگوییم که فیلتر روغن قطعه‌ای است که روغن را تصفیه می‌کند و تمامی نا‌خالصی‌های روغن را به خود جذب نموده و در نهایت روغنی کاملا تمیز را به چرخه عملیاتی موتور خودرو بر‌می‌گرداند تا وظایف خود را به درستی انجام دهد.

اگر مالک خودروی سراتو هستید و به دنبال فیلتر روغنی با‌کیفیت می‌گردید، حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید تا هر‌آنچه که در مورد فیلتر روغن سراتو باید بدانید را برایتان یاد‌آوری کنیم.

انواع فیلتر روغن‌های سراتو

در این قسمت سعی داریم شما را با انواع فیلتر روغن سراتو آشنا کنیم؛ تا خریدی مطمئن‌تر در این زمینه داشته باشید...

انواع مختلف فیلتر روغن سراتو شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. فیلتر روغن سرکان مدل اس اف ۷۷۶۹ مناسب کیا سراتو مونتاژ
  2. فیلتر روغن سراتو اصلی کره

خرید فیلتر روغن سراتو

حال که با انواع فیلتر روغن سراتو آشنا شدید، حتما باید این موضوع را در نظر داشته‌باشید که تمامی انواع آن در خودرو‌های تیپ تی دی ۱۶۰۰ مونتاژ و تی دی ۲۰۰۰ مونتاژ عمل می‌کنند.

توجه داشته‌باشید که نمایندگی مستر یدکی تمامی انواع این محصول کاربردی را با بالا‌ترین کیفیت ممکن و البته قیمتی به‌صرفه به فروش می‌رساند و دست شما را در انتخاب هریک از انواع مختلف فیلتر‌های روغن سراتو کاملا باز می‌گذارد.

برند‌های مختلف برای فیلتر روغن سراتو

لازم به ذکر است که فیلتر روغن سراتو در برند‌های کره‌ای و ایرانی طراحی و ساخته می‌شود. دقت کنید که این محصول فقط مختص خودروی سراتو از نمایندگی کیا می‌باشد.

گفتنی است که برند‌های مختلف فیلتر روغن سراتو علاوه بر کشور ایران، در کشور کره نیز تولید می‌شوند و شما می‌توانید حین خرید این موضوع را در نظر داشته‌باشید و به بررسی کیفیت محصول خریداری شده بپردازید.

لازم است بدانید که با خرید از نمایندگی معتبر و مشهور مستر یدکی، اصالت تمامی محصولات به طور کامل تضمین‌شده است و تمامی اجناس و لوازم یدکی موجود در آن کاملا معتبر و اصیل می‌باشند.

قیمت فیلتر روغن سراتو

یکی از موضوعات مهمی که تقریبا دغدغه اصلی بیشتر خریداران فیلتر روغن است، قیمت فیلتر روغن سراتو می‌باشد. این قیمت بسته به عوامل مختلف از جمله مدل فیلتر روغن خریداری شده، سال تولید خودروی مد‌نظر و ... کاملا متفاوت است. دقت کنید که محدوده قیمت این محصول ضروری خودرو، از ۹۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا حدودا ۳۰۰ هزار تومان ادامه دارد؛ بنابراین خریداران باید بر حسب توانایی مالی خود، آن را تهیه کنند.

فیلتر روغن سراتو

همان طور که می‌دانید وجود نوسانات بازار ارزی و همچنین تحریم‌های خارجی وارده به کشور، توانسته است قیمت نهایی این محصول را نیز دستخوش تغییراتی اساسی کند. شما می‌توانید برای خریدی به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر از نمایندگی مستر یدکی کمک بگیرید؛ تا علاوه بر بهره‌مندی از قیمت‌هایی مناسب نسبت به سایر رقبای مشابه‌ای که در بازار مشغول به فعالیت هستند، دست برخی از دلالان فروش فیلتر روغن سراتو را از بازار کوتاه کنید.

خرید اینترنتی انواع فیلتر روغن سراتو در فروشگاه مستر یدکی

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، یکی از اجزای مهم موجود در سیستم موتور هر خودرو‌‌یی، فیلتر روغن است. اگر خودرویی که زیر پای شما است، سراتو بوده و می‌خواهید از هرگونه خطر احتمالی مربوط به موتور آن پیشگیری کنید، بهتر است فیلتر روغنی اصیل و با‌کیفیت‌ برای آن تهیه فرمایید. در خرید فیلتر روغن سراتو مراجعه به یک نمایندگی کاملا معتبر و شناخته شده بسیار حائز‌اهمیت است. بدون شک یکی از این نمایندگی‌های معتبر، فروشگاه لوازم یدکی مستر یدکی است که کاملا تحت نظر شرکت پارسیان آراز کار بوده و با سال‌ها تجربه خدمت‌رسانی در زمینه فروش فیلتر روغن سراتو آماده کمک رسانی به شما عزیزان و مشتریان گرامی است؛ به گونه‌ای که موفق شده جهت رفاه حال خریداران و جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت آن‌ها، امکان خرید اینترنتی فیلتر روغن سراتو را از طریق وب‌سایت شرکت ایجاد کند. در رابطه با این موضوع می‌توانید به وبسایت رسمی نمایندگی مستر یدکی به آدرس ... مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات مختلف موجود در شرکت و همچنین قیمت آن‌ها، سفارش خود را ثبت کنید. مطمئن باشید که با خرید از این فروشگاه، سفارشتان در سریع‌ترین زمان ممکن، با کیفیتی بالا به دستتان می‌رسد و در عین حال می‌توانید خریدی افتصادی و به‌صرفه را نیز تجربه کنید.

این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا ارسالی سریع به تمام نقاط کشور داشته‌باشد و همچنین در طی مسیر خرید در مراحل مختلف در کنار مشتریان عزیز باشد و به صورت پشتیبانی نیمه وقت ( از ساعت ۹ تا ۱۹ ) به راهنمایی آنان بپردازد. دقت کنید که با خرید از فروشگاه مستر یدکی، از امکان عودت کالا تا حدودا یک هفته پس از خرید به هر دلیلی بهره‌مند خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن‌های .. با کارشناسان مجموعه ارتباط گیرید. در صورتی هم که قصد خرید حضوری فیلتر روغن سراتو و یا سایر لوازم یدکی خودرو را دارید می‌توانید به آدرس فروشگاه به نشانی تهران، یوسف‌آباد، .... مراجعه کنید.

واتساپ