فیلتر روغن هیوندای سانتافه

فیلتر روغن هیوندای سانتافه

فیلتر روغن موتور همواره یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین قطعات مصرفی خودرو است. این قطعه وظیفه فیلتر روغن موتور را داشته و از نفوذ هر گونه آلودگی و ذرات خارجی به داخل روغن موتور نیز جلوگیری می‌ کند.

روغن موتور ماده حیاتی هر خودرو به خصوص خودروهایی با موتورهای حساس از جمله هیوندای سانتافه است. استفاده از روغن موتور هیوندای سانتافه باکیفیت و اورجینال علاوه بر افزایش طول عمر موتور این خودرو باعث بهبود عملکرد و بازدهی موتور نیز می‌ شود. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در نگهداری از فیلتر روغن به خصوص زمان تعویض آن باید دقت بسیاری داشته باشید. در ادامه در مورد مشخصات انواع مختلف فیلتر روغن هیوندای سانتافه و برندهای آن در فروشگاه مستر یدکی توضیحات کاملی را ارائه می‌ دهیم.

فیلتر روغن هیوندای سانتافه اورجینال و اصل

فیلتر روغن موتور هیوندای سانتافه چیست؟

فیلتر هیدرولیک که غالبا با نام فیلتر روغن شناخته می‌ شود، عضو مهمی از یک سامانه هیدرولیکی صنعتی است که به جهت پاک کردن سیال هیدرولیک از وجود ذرات آلوده استفاده می‌ شود. فیلتر روغن موتور هیوندای سانتافه از اجزایی چون سوپاپ اطمینان، فیلتر کاغذی یا سلولزی و سوپاپ ضد تخلیه و در نهایت درب ضخیم تشکیل شده است.

انواع فیلتر روغن موتور هیوندای سانتافه

فیلتر روغن موتور هیوندای سانتافه در انواع مختلفی تولید می‌ شود. فیلتر روغن موتور پیچ شدنی و کارتریجی از انواع فیلتر روغن موتور هستند که هر یک بنا بر مهندسی ساخت خود کاربری و عملکرد متفاوتی دارند.

فیلتر روغن مدل پیچ شدنی (Spin on)

این نوع فیلتر روغن هیوندای سانتافه قابلیت نصب آسان‌ تر و سریع‌ تری داشته و همچنین در تعویض آن نیازی به جداسازی کلیه قطعات مربوطه و متصل به این قطعه نیست. فیلتر روغن مدل پیچ شدنی از جمله محبوب‌ ترین انواع فیلتر روغن بوده و در بازار نیز پرفروش‌ ترین نوع فیلتر روغن است.

فیلتر روغن مدل کارتریجی (Cartridge Filter)

فیلتر روغن موتور هیوندای سانتافه مدل کارتریجی به صورت مستقیم روی موتور این خودرو نصب می‌ شود. فرایند جداسازی و تعویض این نوع فیلترها در مقایسه با فیلترهای پیچ شدنی سخت‌ تر بوده و زمان‌ بر است. اما با وجود این مشکلات باز هم فیلتر روغن مدل کارتریجی از نظر قیمت و هزینه‌ های نگهداری و حفظ سلامت موتور مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر است.

مهم‌ ترین مشخصات و ویژگی‌های یک فیلتر روغن هیوندای سانتافه اورجینال و باکیفیت

انتخاب و خرید فیلتر روغن هیوندای سانتافه در عملکرد صحیح خودرو و طول عمر موتور و همچنین کاهش میزان مصرف سوخت تاثیر بالقوه‌ ای دارد. یک فیلتر روغن هیوندای سانتافه باکیفیت و اورجینال باید مشخصات و ویژگی‌ های زیر را داشته باشد:

  • قابلیت تفکیک  جداسازی ذرات 5 میکرون و حتی بزرگ‌ تر
  • مقاومت حرارتی بالا در برابر جریان مواد
  • عدم حساسیت به تغییرات دمایی و رطوبت
  • عدم نشان دادن مقاومت در برابر روغن
  • برخورداری از مقاومت بالا در برابر پارگی
  • داشتن محفظه باکیفیت و مقاوم در برابر فشارهای بالا
  • داشتن سوپاپ اطمینان و آب بندی مناسب و اصولی
  • قدرت تصفیه بالای آلودگی‌ ها

وجود تمامی ویژگی‌ های فوق در فیلتر روغن هیوندای سانتافه نشان از اورجینال و باکیفیت بودن آن است. در فروشگاه مستر یدکی هدف اصلی ارائه قطعاتی باکیفیت و از برندهای محبوب و مورد اعتماد است. این قطعه مهم و ضروری نیز در این فروشگاه با بالاترین کیفیت و نازل‌ ترین قیمت به فروش می‌ رسد.

مشخصات و ویژگی‌ های فیلتر روغن هیوندای سانتافه باکیفیت

برندهای مختلف و مورد تایید فیلتر روغن هیوندای سانتافه

همان گونه که می‌ دانید در حال حاضر شرکت‌ های بسیاری فیلتر روغن هیوندای سانتافه را تولید و به بازار عرضه می‌ کنند. شما باید در انتخاب برند انواع فیلتر هیوندای سانتافه دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید با انتخابی آگاهانه و درست سلامت موتور خودروی خود را تضمین کنید.

در بین برندهای مختلف فیلتر روغن هیوندای سانتافه برند هایی چون بهران، سرکان و هیوندای از جمله بهترین و معروف‌ ترین برند ها هستند. هر یک از این برندها قادر به تولید و عرضه بهترین و باکیفیت‌ ترین فیلتر روغن بوده و با ضمانت و گارانتی معتبر این کالا را به بازار جهانی عرضه می‌ کنند.

قیمت فیلتر روغن هیوندای سانتافه اورجینال

قیمت فیلتر روغن هیوندای سانتافه بسته به نوع برند تولید کننده و کیفیت آن نیز متفاوت است. در حقیقت اگر به بازار مراجعه کنید فیلتر روغن این خودرو را در بازه‌ های قیمتی مختلفی مشاهده خواهید کرد. به طور معمول قیمت فیلتر روغن هیوندای سانتافه بین  300هزار تومان الی 400 هزار تومان است.

البته این بازه قیمتی ذکر شده به برندهایی چون هیوندای، بهران و سرکان مربوط می‌ شود. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کنیم که این بازه قیمتی ذکر شده تنها در برخی فروشگاه‌ های معتبر نیز ارائه می‌ شود. 

قیمت انواع فیلتر روغن هیوندای سانتافه

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای سانتافه با نازل‌ترین قیمت در فروشگاه مستر یدکی

در دنیای دیجیتال و پیشرفته امروزی که افراد زمان کافی برای خرید حضوری و طی مسافت‌ های طولانی را ندارند، استفاده از فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر و مورد اعتماد بهترین گزینه هم در صرفه جویی هزینه‌ ها و هم در صرفه جویی زمان است. البته در خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای سانتافه به بازه قیمتی، برند تولیدکننده و میزان اعتبار سایت فروشگاهی نیز دقت کنید تا بتوانید خریدی مطمئن و در عین حال مقرون‌ به‌ صرفه را تجربه کنید.

فروشگاه مستر یدکی در حال حاضر یکی از معتبرترین فروشگاه‌ های ارائه دهنده قطعات و لوازم یدکی مختلف انواع خودرو است. اگر شما هم به دنبال یک سایت معتبر هستید که همواره کالاهایی باکیفیت را با قیمت مناسب و معقول ارائه دهد بی‌ شک فروشگاه مستر یدکی بهترین گزینه انتخابی برای شما است. فروش فیلتر روغن هیوندای سانتافه در سایت فروشگاهی مستر یدکی با نازل‌ ترین قیمت به صورت عمده و خرده انجام می‌ شود.

برای اطلاع از قیمت انواع فیلتر روغن هیوندای سانتافه و همچنین خرید این قطعه بسیار مهم و ضروری برای خودرو خود بهتر است هر چه زودتر به سایت فروشگاه مستر یدکی مراجعه کنید تا با تکمیل مراحل خرید در کمترین زمان قطعه خریداری شده خود را دریافت کنید.

واتساپ