لنت ترمز هیوندای آوانته

همه ما می‌ دانیم که وظیفه اصلی ترمز ها متوقف نمودن ماشین در حال حرکت، هنگام شرایط اضطراری است. توقف ماشین علاوه بر فشردن پدال، به نیروی اصطکاکی که توسط لنت ایجاد می‌ شود نیز نیاز دارد. لنت‌ های ترمز انواع مختلفی دارند، که لنت ترمز هیوندای آوانته نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این قطعات با توجه به جنس، کارکرد و نوعشان، دارای طول عمر متفاوتی هستند. از این رو، به مالکین خودرو های سواری پیشنهاد می‌ شود به صورت دوره‌ ای و منظم برای خرید لنت ترمز هیوندای آوانته اقدام نموده و آن ها را تعویض نمایند؛ چرا که با فشرده شدن لنت‌ ها روی دیسک‌ ها و ایجاد اصطکاک بین آن ها، لنت‌ ها دچار فرسایش شده و  پس از مدتی به تعویض نیاز دارند.

 برند های معروف لنت ترمز هیوندای آوانته

یکی از پر طرفدار ترین و محبوب‌ ترین خودرو های کره‌ ایی دهه ۹۰ که کماکان نیز دوست داران بسیاری دارد، هیوندای آوانته است. در حقیقت، هیوندای آوانته به عنوان یکی از کم استهلاک‌ ترین و لوکس‌ ترین خودرو ها در بین ایرانیان شناخته می‌ شود. واضح است که این کمپانی خودرو سازی بزرگ علاوه بر ماشین، لوازم و قطعات یدکی اصل نیز تولید و به بازار ارائه می‌ کند.از برند های معروف این محصول، می توان به برند های Hi-Q (ساخت کشور کره) و Genuine Parts اشاره کرد، که در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با این برند ها خواهیم پرداخت:

لنت ترمز هیوندای آوانته Hi-Q:

این نوع لنت ترمز را می‌ توان به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ ترین برند های موجود در بازار دانست. در واقع، به علت تکنولوژی و فرمولاسیون پیشرفته در تولید این قطعات، لنت ترمز آوانته Hi-Q کاملا بدون صدا و قدرتمند هستند. همچنین به کار گیری استاندارد های روز خودروسازی در این لنت‌ ها، موجب افزایش چشم گیر طول عمر آنها در مقایسه با نمونه‌ های مشابه شده است.  

لنت ترمز هیوندای آوانته Genuine Parts:

برند دیگری که دارای محبوبیت بالا بین مصرف کنندگان است؛ Genuine Parts نام دارد. از ویژگی‌ های لنت ترمز هیوندای آوانته Genuine Parts می‌ توان به حداقل رساندن آسیب‌ های احتمالی به دیسک، ایجاد آلودگی و کثیفی کمتر در چرخ‌ ها، ترمزگیری نرم، نداشتن صدا یا لرزش هنگام ترمز گرفتن و طول عمر بالا اشاره نمود. نکته جالب توجه دیگر درباره این نوع لنت، صرفه اقتصادی و قیمت لنت ترمز هیوندای آوانته Genuine Parts است.

کیفیت ساخت بسیار بالای لنت ترمز هیوندای آوانته و قیمت مقرون به صرفه آن، این قطعه را به یکی از بهترین گزینه‌ ها برای خودرو های خارجی تبدیل کرده است. همچنین به منظور افزایش بهره‌ وری و کارایی خودرو و حفظ امنیت، بهتر است از قطعات و لوازم یدکی اورجینال استفاده نمود. البته به این نکته توجه نمایید که یافتن لنت ترمز هیوندای آوانته اصل در بازار کمی دشوار است. از این رو، توصیه می‌ کنیم اگر قصد خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای آوانته را دارید؛ در فروشگاه معتبر مستر یدکی سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت لنت ترمز هیوندای آوانته

در مجموع می‌ توان گفت که قیمت لنت هیوندای آوانته با توجه به فاکتور های مختلفی همچون کیفیت لنت، برند، کشور سازنده، مدل و سال تعیین می‌ شود. یکی از عواملی که در تعیین قیمت لنت ترمز هیوندای آوانته نقش به سزایی دارد، اورجینال بودن آن می‌ باشد. چرا که در تولید و ساخت لنت ترمز هیوندای آوانته اورجینال، از با کیفیت‌ ترین متریال‌ ها استفاده شده است. همین امر نیز باعث کم شدن میزان اصطکاک خودرو، فشار کمتر به دیسک و افزایش ماندگاری آن می‌ شود. بنابراین، قیمت این نوع لنت ترمز اصل به علت کیفیت و ارزش برند کمپانی سازنده آن بسیار مقرون به صرفه است.

خرید لنت ترمز هیوندای آوانته از فروشگاه مستر یدکی

خرید لنت ترمز هیوندای آوانته اصل از معروفترین برند ها، برای جلوگیری از تصادفات و اتفاقات ناخوشایند ضروری است. به خصوص افرادی که در شهر های بزرگ و پرترافیک زندگی می‌ کنند، می‌ بایست دائما ترمز بگیرند؛ همین موضوع سبب فشار بیشتر به لنت ترمز می‌ شود. به همین علت، استفاده از  لنت ترمز هیوندای آوانته اورجینال و مناسب با مدل ماشین اهمیت بسیاری دارد.

در این مطلب متوجه اهمیت و نقش حیاتی لنت ترمز هیوندای آوانته اورجینال در حفظ ایمنی سرنشینان خودرو شدیم. در حقیقت با خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای آوانته اصل، علاوه بر حفظ ایمنی می‌ توانید سلامت خودروی خود را نیز تامین کنید. پس اگر قصد خرید انواع قطعات یدکی و جانبی با کیفیت و اورجینال را دارید؛ توصیه می‌ کنیم از سایر محصولات فروشگاه مستر یدکی دیدن نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت نیاز به هر گونه مشورت و راهنمایی می‌ توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

واتساپ