فیلتر کابین کیا اسپورتیج

فیلتر کابین کیا اسپورتیج

فیلتر کابین نوعی فیلتر هوای ساخته ‌شده از پنبه کاغذی چند الیافی پلیسه‌دار است که برای تصفیه هوا و جلوگیری از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل خودرو، در جلوی خودرو نصب می‌ شود. فیلتر کثیف یا دارای گرفتگی می‌ تواند به سیستم تهویه مطبوع آسیب برساند و حتی منجر به خرابی آن شود.

تعویض فیلتر خودرو به خصوص در مناطق آلوده‌ تر برای ایجاد کیفیت بهتر در هوای ورودی بسیار ضروری است و توصیه می‌شود این کار سالی یکبار یا پس از 15000 کیلومتر رانندگی صورت گیرد. هدف ما از ارائه این مطلب راهنمایی شما رانندگان محترم با انواع فیلتر کابین کیا اسپورتیج می‌ باشد. همراه مستریدکی باشید.

انواع فیلتر کابین کیا اسپورتیج

قبلا اشاره کردیم که فیلتر کابین یکی از قطعات ضروری برای هر خودرو است که اگر از مواد با کیفیت و استاندارد ساخته نشود، علاوه بر سیستم تهویه هوا می‌ تواند به موتور فن خودرو نیز آسیب جدی وارد سازد. شناخت انواعی از بهترین مدل‌ های فیلتر کابین کیا اسپورتیج می‌ تواند در انتخاب و خرید فیلتر کابین کیا اسپورتیج مناسب به شما کمک کند. در ادامه با برخی از این مدل‌ ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

فیلتر کابین طرح Genuine Parts مدل 210E2/ 97133 مناسب کیا اسپورتیج SL وKM

فیلتر کابین طرح Genuine Parts از مدل‌ های باکیفیت و اصلی فیلتر کابین کیا اسپورتیج، ساخت شرکت هیوندای است که برای خودرو های چهار سیلندر اتوماتیک و شش سیلندر اتوماتیک مناسب است.

فیلتر کابین طرح سرکان مدل 1426 SF مناسب کیا اسپورتیج SL و KM

فیلتر کابین طرح سرکان یکی دیگر از مدل‌ های باکیفیت فیلتر کابین کیا اسپورتیج ایرانی، ساخت شرکت سرکان است. این فیلتر دارای گرید کیفیت A است که برای خودروهای چهار سیلندر اتوماتیک و شش سیلندر اتوماتیک ساخت 2008 تا 2010 و 2011 تا 2016 مناسب می‌ باشد.

فیلتر کابین طرح Genuine Parts مدل 1000D97133 مناسب کیا اسپورتیج QL

فیلتر کابین طرح Genuine Parts از مدل‌ های باکیفیت فیلتر کابین کیا اسپورتیج، مناسب مدل چهار سیلندر اتوماتیک GDI سال 2017 تا 2018 می‌ باشد که توسط شرکت هیوندای جنیوس پارتز، یکی از شرکت‌ های معتبر ساخت قطعات خودروهای کره‌ای ساخته شده است.

برند های مختلف برای فیلتر کابین کیا اسپورتیج

به طور کلی فیلتر کابین برند کیا جنیون پارتز (KIA Genuine Parts) را می‌ توان بهترین برند و باکیفیت ترین برند تولیدکننده فیلتر کابین کیا اسپورتیج معرفی کرد، زیرا تعویض فیلتر هوای کابین کیا با یک فیلتر هوای اورجینال تضمین می‌ کند هیچ شکافی وجود ندارد که هوای کثیف بتواند فیلتر را دور بزند.

ضخامت و سطح بهینه همراه با تعداد و اندازه ایده‌آل منافذ، فیلتراسیون موثر با جریان هوای کافی را برای راننده و سرنشیتان فراهم می‌ سازد. برندهای معتبر دیگری برای ساخت فیلتر کابین کیا اسپورتیج در بازار موجود هستند که محصولات باکیفیتی را به بازار قطعات خودرو عرضه می‌ کنند. در ادامه به معرفی اجمالی برخی از برندهای مختلف فیلتر کابین کیا اسپورتیج خواهیم پرداخت.

برند GT Line

فیلتر کابین کیا اسپورتیج GT Line ساخت کشور کره و سازگار با خودرو های کیا اسپورتیج است.

برند کیا موتورز

فیلتر کابین کیا اسپورتیج کیا موتورز از برندهای معتبر ایرانی ساخت قطعات باکیفیت برای محصولات کیا است.

 برند سرکان

فیلتر کابین کیا اسپورتیج سرکان ساخت کشور ایران است که محصولاتی با گرید کیفیت A را تولید می‌ کند.

برند بهران فیلتر

فیلتر کابین کیا اسپورتیج بهران فیلتر یکی دیگر از برندهای فیلتر کابین برای انواع خودرو داخلی و خارجی، ساخت کشور ایران است.

قیمت فیلتر کابین کیا اسپورتیج

قیمت فیلتر کابین کیا اسپورتیج بسته به گرید کیفیت، جنس فیلتر، مدل خودرو و برند سازنده می‌ تواند متفاوت باشد. به طور مثال هر چه اندازه منافذ فیلتر کابین کوچکتر و جنس فیلتر مرغوب‌ تر باشد، فیلتر کابین کیا اسپورتیج وضعیت مناسب‌ تری در فیلتر کردن آلاینده‌ ها دارد و قیمت آن نیز بیشتر است. برندهای اورجینال به سبب کیفیت و مرغوبیت بالاتر و سازگاری بیشتر با خودرو کیا اسپورتیج، غالبا قیمت بیشتری دارند.

خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا اسپورتیج در فروشگاه مستریدکی

برای دسترسی سریع و آسان به یک فیلتر کابین کیا اسپورتیج مرغوب و باکیفیت می‌ توانید به نمایندگی‌ های معتبر فروش فیلتر کابین کیا اسپورتیج و سایر قطعات خودروهای خارجی مراجعه نمایید. فروشگاه مستریدکی به‌ عنوان یکی از فروشگاه‌ های با سابقه و معتبر در زمینه فروش انواع قطعات خودرو با بهترین کیفیت و نازل‌ ترین قیمت، آماده است تا سال‌ ها تجربه را در اختیار شما خودرو داران محترم قرار دهد و با شناخت انواع فیلترهای کابین کیا اسپورتیج با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید نمایید. با خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا اسپورتیج سفارشات خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

واتساپ