فیلتر کابین کیا کادنزا

فیلتر کابین کادنزا

یکی از انواع فیلترهایی که در خودرو وجود دارد، فیلتر کابین کادنزا است. این فیلتر در تصفیه هوایی که وارد کابین می‌ شود و شما به عنوان سرنشینان خودرو آن را استشمام می‌ کنید نقشی حیاتی دارد. این فیلتر پیش از آن که هوا وارد محفظه مسافر خودرو شود، آلودگی‌ های آن مانند گرد و خاک، گرده، باکتری و گازهای خروجی از اگزوز وغیره را به خود جذب می‌ کند و از ورود آن‌ ها به کابین جلوگیری می‌ نماید.

وجود این فیلتر در سیستم تهویه هوای خودرو ضروری است و باید در خرید فیلتر کابین کادنزا به میزان کیفیت و جنس آن توجه کنید. فیلترهای مختلفی با توجه به نوع استفاده شما از خودرو و میزان آلودگی‌ های موجود در هوای منطقه‌ ای که در آن تردد می‌ کنید تولید و به بازار عرضه شده است که باید بر اساس نیاز خود نسبت به خرید آن‌ ها اقدام کنید.

انواع فیلتر کابین کادنزا

همانطور که گفته شد فیلتر کابین کادنزا در انواع مختلفی به تولید رسیده است که هر کدام سطح کارایی و عملکرد متفاوتی با دیگری دارد. این تفاوت بر عملکرد، از جنس فیلتر و تعداد لایه‌ های اضافی موجود در آن نشات می‌ گیرد که میزان توانایی آن را در برابر جذب آلودگی‌ ها مشخص می‌ کند. به طور کلی می‌ توان گفت که انواع فیلتر کابین کادنزا عبارت است از: 

فیلتر کابین معمولی

فیلترهای معمولی از ورود گرد و غبار و ذرات معلق در هوا به درون کابین جلوگیری می‌ کنند و به طور کلی ذرات جامد موجود در هوا را به خود جذب می‌ کنند. فیلتر کابین معمولی برای مناطقی که آلودگی و گرد و غبار هوای کمی دارد گزینه مناسبی به شمار می‌ رود.

فیلتر کابین کربن اکتیو

تفاوت این فیلترها با نوع معمولی در داشتن یک لایه اضافی از کربن است که علاوه بر عملکرد فیلترهای معمولی، می‌ تواند گازها را نیز تصفیه کند. به عنوان مثال می‌ تواند بوی نامطبوع و گازهای مخرب و مضر همچون ازت، دی اکسید کربن، دی اکسید گوگرد و یا اکسید نیتروژن را به خود جذب کرده و از ورود آن‌ ها به درون کابین خودرو جلوگیری کند.

فیلتر کابین بایوفانکشنال

این فیلترها علاوه بر اینکه وظایف دو فیلتر قبلی را انجام می‌ دهند، لایه اضافی‌ تری نیز دارند که از ورود میکروب‌ ها و مواد آلرژی‌ زا نیز تا 99 درصد جلوگیری می‌ کند. فروش فیلتر کابین کادنزا بایوفانکشنال بیشتر برای کسانی که در مناطق بسیار آلوده زندگی می‌ کنند مناسب است. قدرت جذب این نوع فیلتر بسیار بالا است و می‌ تواند حتی ذراتی با اندازه 2.5 pm را نیز به خود جذب کند.

برند های مختلف برای فیلتر کابین کادنزا

کادنزا یکی از خودروهای معروف شرکت خودروسازی کیا است و این شرکت فیلتر کابین مخصوص این خودرو را نیز به تولید رسانده و با برند های پارت نامبر و جنیون پارت به بازار وارد کرده است. بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید محصول اصلی هستند و آن را به سایر برند ها ترجیح می‌ دهند. البته برخی دیگر از برندهای مختلف فیلتر کابین کادنزا نیز وجود دارد که از لحاظ کیفیتی می‌ تواند به راحتی با برند اصلی رقابت کند. به عنوان مثال برند سرکان یکی از آن‌ ها است که کیفیت بالای آن زبانزد خاص و عام است. از دیگر برند های این محصول که در بازار وجود دارند می‌ توان به برندهای بهران، کاسپین، فیلیتگارد، مان و آرو اشاره کرد.

قیمت فیلتر کابین کادنزا

فیلتر کابین کادنزا در بازار قیمت‌ های مختلفی را تجربه می‌ کند و قیمت آن به عوامل متعددی بستگی دارد. بیشترین دلیل به وجود آمدن این تفاوت قیمت‌ ها، وجود انواع مختلف این فیلتر (معمولی، دارای کربن اکتیو و بایو فانکشنال)، برندهای مختلف و همینطور فروشگاه‌ های متعدد است. در واقع برند های مختلف با توجه به میزان کیفیت مواد اولیه و همینطور هزینه تمام شده ساخت فیلتر، قیمت آن را تعیین می کنند. در مقابل فروشگاه‌ های مختلف نیز یک محصول را با قیمت‌ های متفاوتی به مشتریان عرضه می‌ کنند و در این حالت قیمت فیلتر کابین کادنزا بر اساس میزان سودی که هر فروشگاه از آن محصول می‌ خواهد مشخص می‌ گردد.

خرید اینترنتی فیلتر کابین کادنزا در فروشگاه مستر یدکی

با وجود اهمیت بالایی که فیلتر کابین کادنزا در حفظ سلامت سرنشینان دارد، باید در خرید آن به عوامل مختلفی توجه کنید. فروشگاه مستر یدکی با ارائه لوازم یدکی متنوع و مرغوب با کمترین میزان سود و به طبع مناسب‌ ترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهد. بدین ترتیب شما می‌ توانید از خرید اینترنتی فیلتر کابین کادنزا از فروشگاه مستر یدکی لذت ببرید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره، خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت کالا بهره ‌مند شوید.

واتساپ