فیلتر کابین کیا ریو

سیستم تهویه خودرو یکی از بخش‌ های مهمی است که هوای داخل کابین اتومبیل را عوض می‌ کند. در برخی موارد با روشن کردن این سیستم در فصل گرما ممکن است جریانی از بوی نامطبوع از کولر خودرو در کابین استشمام شود. برای برطرف کردن این قضیه باید فیلتر کابین کیا ریو را در فاصله‌ های زمانی مشخصی تعویض نمایید تا بتوانید هوای تازه‌ تری را در کابین خودرویتان داشته باشید.

هوایی که توسط سیستم تهویه مطبوع و بخاری وارد کابین خودرو می‌ شود از این فیلتر عبور کرده و گرد و غبار و ذرات محرک تنفسی از آن جدا می‌ شود. بدین ترتیب هوایی که از این فیلتر می‌ گذرد با کمترین میزان آلودگی وارد کابین خودرو می‌ گردد. برای تعویض این فیلتر می‌ توانید آن را از فروشگاه‌ های معتبر فروش فیلتر کابین کیا ریو تهیه نمایید. دقت داشته باشید که اگر در شهرهای شلوغ و پرترافیک تردد می‌ کنید تعویض این فیلتر در فواصل زمانی کوتاه‌ تر، اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌ کند.

انواع فیلتر کابین کیا ریو

فیلتر کابین خودرو با هدف تصفیه ناخالصی‌ ها و آلودگی‌ های موجود در هوای ورودی به کابین تولید شده و از لحاظ جنس انواع مختلفی دارد. این فیلتر باید از جنس کاغذ سلولزی با تراکم بالا، آنتی باکتریال و بدون بو باشد. به طور کلی می‌ توان انواع فیلتر کابین کیا ریو را به چند دسته تقسیم بندی کرد:

  • فیلتر هوا کاغذی پلیسه دار: 

  • این نوع فیلتر که از جنس کاغذ یا الیاف می‌ باشد از رایج‌ ترین نوع فیلتر کابین کیا ریو به شمار می‌ رود و دارای کاربردهای مختلفی است.

  • فیلتر ترکیبی پنبه و کاغذ

  • فیلتر پنبه‌ ای

در این میان باید توجه داشته باشید که شما فیلتر کابین کیا ریو را برای بالا بردن کیفیت هوای تنفسی داخل کابین ماشینتان تهیه می‌ کنید. بنابراین با توجه به اهمیت بالای این قطعه کیفیت فیلتری که خریداری می‌ کنید را مد نظر قرار دهید. علاوه بر این بسیاری از مردم در سرویس و تعویض این فیلتر کوتاهی و بی‌ توجهی می‌ کنند که کاری کاملا اشتباه است و سلامت و عملکرد صحیح آن برای سلامت ریه‌ های سرنشینان خودرو امری ضروری می‌ باشد.

برندهای مختلف برای فیلتر کابین کیا ریو

شرکت‌ های بزرگی در تمام کشورهای جهان مشغول به فعالیت در زمینه طراحی و تولید فیلتر کابین با تکنولوژی‌ های پیشرفته می‌ باشند و با یکدیگر برای بالا بردن سطح کیفیت و کارایی محصول رقابت می‌ کنند. از این رو برندهای مختلف فیلتر کابین کیا ریو با کیفیت‌ های مختلف به بازار عرضه می‌ شوند. برخی از این شرکت‌ های معروف عبارتند از:

  • فیلتر کابین کیا ریو سرکان که با بهترین نوع کاغذ آنتی باکتریال در ایران به تولید رسیده و انتخاب مناسبی بین برند های تولید داخل محسوب می‌ شود.

  • فیلتر جینیون پارت که تولید شرکت کیا موتورز در کشور کره بوده و قطعه اصلی خودروی کیا ریو می‌ باشد.

  • فیلتر کابین برند مان که ساخت شرکت مان در کشور آلمان می باشد و در حال حاضر از بهترین فیلترهای موجود در بازار به شمار می‌ رود.

  • فیلتر کابین کیا ریو دونالدسون آمریکا که در بالا ترین رده کیفیتی قرار دارد و بسیاری از فیلترها را به صورت کاملا انحصاری تولید می‌ کند.

  • فیلتر کابین برند فیلیتگارد نیز ساخت کشور آمریکا است و عملکرد مناسبی در جذب ذرات ناخالص به خود دارد.

علاوه بر موارد گفته شده شرکت‌ هایی همچون ماهله، فیلتر شور و ساکورا نیز در تولید فیلتر کابین فعالیت دارند.

قیمت فیلتر کابین کیا ریو

در واقع با توجه به تنوع در کیفیت و برند های مختلف سازنده فیلتر کابین کیا ریو نمی‌ توان قیمت مشخصی را برای آن عنوان کرد. به طور کلی می‌ توان گفت که قیمت فیلتر کابین کیا ریو اورجینال نسبت به سایر برندها بالاتر است و در برند های دیگر نیز نوع مواد اولیه و میزان مرغوبیت آن و کشور سازنده در تعیین قیمت تاثیرگذار است. در نتیجه قیمت فیلتر هوا به المان‌ های متفاوتی بستگی دارد که هزینه نهایی آن را مشخص می‌ کنند.

خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا ریو در فروشگاه مستریدکی

مسلما جلوگیری از ورود هوای آلوده و تنفس هوای سالم در کابین خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. مسئله مهمی که در خرید فیلتر کابین کیا ریو بسیار حائز اهمیت است اطمینان از کیفیت و اصالت محصول می‌ باشد. چرا که فیلتر کابین اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد می‌ تواند به سیستم تهویه خودرو آسیب وارد کند.

با توجه به اینکه سودجویان بسیاری به ویژه در فضای اینترنت به دنبال فروش فیلترهای تقلبی و نامرغوب با نام اصلی هستند اینکه شما آن را از کجا تهیه کنید بسیار اهمیت دارد. ما در این سایت برای شما شرایطی را فراهم کرده‌ ایم تا با خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا ریو از فروشگاه مستریدکی بتوانید علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه‌ های خود، با اطمینان از اصالت محصول برای خرید اقدام کنید. به علاوه در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه فیلتر کابین کیا ریو می‌ توانید از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

واتساپ