فیلتر هوا هیوندای جنسیس

همانطور که زندگی برای شما در هوای آلوده سخت و طاقت فرسا است و برای انجام کارهای روزمره در هوای آزاد به ماسک نیاز دارید تا سلامتی شما حفظ شود، موتور خودرو نیز برای انجام درست وظیفه خود نیاز به هوای پاک و فاقد آلایندگی دارد . موتور یک خودرو برای انجام وظیفه نیاز به سوخت و اکسیژن دارد و هرچه این دو عنصر کیفیت و خلوص بالاتری داشته باشند، موتور خودرو عملکرد بهتری خواهد داشت.

فیلتر هوای خودرو نقش ماسکی را دارد که سلامت موتور شما و کیفیت هوای ورودی به موتور را تضمین میکند. برای انتخاب و خرید یک فیلتر هوای مناسب برای خودروی هیوندای جنسیس شاخص ها و مولفه های زیادی وجود دارد که تیم مستریدکی در این مقاله سعی بر توضیح این شاخص ها دارد تا شما بتوانید بهترین و مناسب‌ ترین فیلتر‌هوا را برای هیوندای جنسیس خود انتخاب کنید. 

انواع فیلترهوا هیوندای جنسیس  :

در کل فیلترهای هوا را می توان به سه دسته تقسیم کرد؛ هرکدام از این موارد را جزئی بررسی خواهیم کرد تا شما مناسب ترین گزینه را برای هیوندای جنسیس خود انتخاب کنید.

  • فیلتر‌هوای کاغذی:

این فیلترها که از جنس کاغذ هستند ساختاری شبیه به آکاردئون دارند و تقریبا می‌ توانند تا ۸۰ درصد آلاینده هارا جذب کنند و برای خودروهای شخصی یکی از مناسب ترین گزینه‌‌ ها می‌ باشند. 

  • فیلتر‌هوای اسفنجی:

جنس این نوع فیلترها غالبا پنبه ای بوده و قدرت جذب بالاتری نسبت به فیلتر کاغذی دارند؛ به همین دلیل به گزینه ای مناسب برای استفاده در ماشین های سنگین و صنعتی تبدیل شده اند . 

  • فیلتر‌‌هوای پنبه‌ای :

فیلترهای پنبه‌ای به خاطر عملکرد جالبشان، به یکی از فیلتر‌های محبوب این روزها تبدیل شده اند. این فیلتر از جنس پنبه آغشته به روغن است که روغن موجود در  آن با پاک کنندگی لایه ها باعث می‌شود این فیلتر عملکرد بهتری در جذب آلاینده‌ها داشته باشد و سریع اشباع نشود و همچنین خود روغن نیز به عنوان یک لایه فیلتر عمل میکند. 

برند‌های مختلف فیلتر هوای هیوندای جنسیس:

برند Genuine parts یکی از باسابقه ترین و همچنین کمپانی پیشرو در عرصه تولید لوازم یدکی خودرو مخصوصا فیلترهوا می‌ باشد. این شرکت با ارائه جدیدترین طرح ها و با استفاده از فناوری روز دنیا، پیشتاز تولید و طراحی به‌ روز ترین محصولات می‌ باشد. 
از دیگر برندها می توان به برندهای پرطرفدار ایرانی مانند سرکان ، بهران و ... اشاره کرد که این برندها طبق استانداردهای اروپا محصولات خود را عرضه میکنند و حتی در رقابت با برندهای خارجی نتیجه قابل قبولی کسب کرده‌اند. برای خرید فیلترهوای هیوندای جنسیس بهترین انتخاب برای شما فیلتر‌هوای Genuine parts است، زیرا این برند یک مدعی بالقوه در زمینه تولید فیلتر هوای مناسب هیوندای است. 

قیمت فیلترهوای هیوندای جنسیس :

قطعا شما هم هنگام انتخاب فیلتر مورد نظرتان علاوه بر کیفیت، به میزان مبلغی که هزینه میکنید هم توجه میکنید و به همان میزان از محصول مورد نظر انتظار دارید. تیم مستریدکی با ارائه بالاترین کیفیت ممکن با معقول ترین قیمت سعی در برآورده کردن انتظارات شما دارد. فیلترهوای هیوندای جنسیس می‌ تواند بسته به متریال و برند تولید کننده، قیمت متفاوتی داشته باشد. 

خرید فیلتر هوای هیوندای جنسیس از سایت مستریدکی

برای خرید فیلترهوای هیوندای جنسیس می توانید از سایت مستریدکی استفاده کنید. توجه داشته باشید کارشناسان و مشاوران ما هر لحظه در خدمت شما هستند و شما میتوانید از طریق تماس از مشاوره رایگان ما بهره‌ مند شوید و سوالات خود را از متخصصان مستریدکی بپرسید. شما میتوانید برندها و قیمت های محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام یه خرید کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

واتساپ