شمع هیوندای النترا

شمع هیوندای النترا یکی از مهم‌ ترین قطعات این خودرو است و سبب می‌شود تا هنگام زدن استارت خودرو، روشن شود. به بیان بهتر می‌ توان گفت که شمع هیوندای النترا باعث ایجاد جرقه الکتریکی در سیلندر خودرو می‌ شود و سبب سوختن گاز بنزین می‌ شود و انرژی مورد نیاز برای حرکت خودرو تامین می‌ شود. شمع هیوندای النترا دارای طراحی مخصوص ماشین‌ های بنزینی است و انواع مختلفی دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

انواع شمع هیوندای النترا

شمع هیوندای النترا انواع مختلفی دارد و این تنوع ناشی از طراحی خاص و منحصر به فرد این محصولات است. هر کدام از این محصولات با توجه به وِیژگی‌ هایی که دارند دارای نقاط قوت و ضعف هستند و بر همین اساس نیز رتبه بندی می‌ شوند. برخی از شمع هیوندای النترا دارای ماندگاری بیشتری نسبت به سایر محصولات هستند و قیمت بیشتری نیز دارند. در ادامه انواع شمع هیوندای النترا را به طور کامل برای شما بررسی کرده‎‌ ایم.

شمع هیوندای النترا ایریدیوم

شمع هیوندای النترا ایریدیوم یکی از محصولاتی است که نسبت به سایر شمع هیوندای النترا ماندگاری و کیفیت بالا تری دارد. این شمع دارای طراحی منحصر به فرد و مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا بوده و همان‌ طور که از نام آن نیز مشخص است از فلز ایریدیوم در ساخت آن استفاده شده است. این فلز دارای مقاومت دمایی 4000 درجه سلسیوس است و می‌ تواند گرمای بسیار بالای موتور را تحمل کند.

شمع هیوندای النترا آیرویجن

شمع هیوندای النترا آیرویجن یکی از انواع شمع‌ های مکانیکی که برای خودرو های بنزینی طراحی شده است. ساختار این شمع‌ ها به این صورت است که الکترود مرکزی آن‌ ها از جنس آیرویجن است و سبب ایجاد جرقه در محفظه سیلندر موتور می‌ شود. فلز آیرویجن دارای مقاومت بسیار بالا در برابر دمای زیاد موتور است و نسبت به خوردگی و فرسایش نیز مقاومت نشان می‌ دهد. این شمع به دلیل داشتن ماندگاری و طول عمر بالا و همچنین مصرف سوخت خودرو را نیز کاهش می‌ دهد.

شمع هیوندای النترا کوپر

شمع هیوندای النترا کوپر نوع دیگری از شمع‌ های مخصوص این خودرو است و الکترود مرکزی آن از جنس مس است. این الکترود می‌ تواند به خوبی سبب ایجاد جرقه بین دو الکترود دیگر شده و در نهایت باعث حرکت خودرو می‌ شود. این شمع به دلیل داشتن فلز مس و ساختار خاص توانایی انتقال دمای بالا بوده و از لحاظ قیمت نیز از دو شمع دیگر ارزان‌ تر است اما این امر به این مفهوم نیست که کیفیت آن نسبت به سایرین کمتر است.

برندهای مختلف برای شمع هیوندای النترا

امروزه به دلیل افزایش تقاضای جهانی برای این خودرو و محبوبیت بالای آن برند های مختلفی وجود دارد که به تولید قطعات مورد نیاز برای این خودرو می‌ پردازد. شمع هیوندای النترا توسط شرکت‌ های مختلفی در سراسر جهان ساخته می‌ شوند که هر کدام دارای طراحی و ویژگی‌ های منحصر به فرد خود می‌ باشند. مستر یدکی برای آرامش بیشتر شما هنگام خرید شمع خودرو هیوندای النترا، بهترین برند های موجود در جهان را برای شما عزیزان مهیا کرده است. در ادامه به معرفی بهترین برند های شمع هیوندای النترا می‌ پردازیم.

برند NGK برای شمع هیوندای النترا

برند پرطرفدار ان جی ساخت کشور ژاپن بوده و قطعات تولیدی آن از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند. این قطعه طوری طراحی شده است که می‌ تواند مدت زمان طولانی به ایجاد جرقه برای روشن شدن خودرو بپردازد. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم که اگر به دنبال یک محصول با کیفیت برای خودرو خود هستید محصولات برند ان جی را حتما بررسی کنید.

برند BOSCH برای شمع هیوندای النترا

برند بوش یک برند متعلق به کشور آلمان است و آوازه کیفیت محصولات آن از سراسر جهان پیچیده است. برند BOSCH برای شمع هیوندای النترا یکی از پیشنهادات وِیژه مستر یدکی برای شما عزیزان است. این محصول دارای مواد اولیه اورجینال و با کیفیت است و سبب می‌ شود ‌تا شمع خودرو شما تا مدت زمان زیادی نیازی به تعویض نداشته باشد.

قیمت شمع هیوندای النترا

قیمت شمع هیوندای النترا به موارد زیادی بستگی دارد و هر کدام از آن‌ها می‌ تواند سبب افزایش قیمت و یا کاهش آن شود. یکی از مهم‌ ترین مواردی که اغلب موارد سبب افزایش قیمت این محصول می‌ شود نوع برند آن است. به طبع محصولاتی با برند وارداتی به دلیل نوسانات قیمت دلار ناپایدارتر بوده و همچنین قیمت بیشتری نیز دارند. همچنین کیفیت و ماندگاری محصول می‌ تواند باعث افزایش قیمت محصول شود.

خرید شمع هیوندای النترا از فروشگاه مستر یدکی

خرید اینترنتی شمع هیوندای النترا یکی از بهترین روش‌ ها برای خرید آسان است. شما عزیزان می‌ توانید تمامی محصولات موجود در سایت مستر یدکی را بررسی کنید . با اطلاع دقیق از قیمت کالا و همچنین مشخصات آن‌ ها، برای خرید آن اقدام کنید. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید اینترنتی شمع هیوندای النترا حتما با کارشناسان مستر یدکی تماس بگیرید و از مشاوره و پشتیبانی رایگان ما استفاده کنید.

واتساپ