صافی بنزین کیا اسپورتیج

صافی بنزین کیا اسپورتیج

صافی بنزین کیا اسپورتیج یکی از قطعات مهم در این خودرو محسوب می‌ شود که برای عملکرد بهتر موتور خودرو و طولانی شدن عمر آن می‌ شود. صافی بنزین در مخزن بنزین تمامی خودروها قرار دارد که ناخالصی که در بنزین وجود دارد را قبل از این که به موتور خودرو برسد از آن جدا می‌ کند. این جداسازی مواد از بنزین سبب می‌ شود تا سوخت با کیفیت و به موتور برسد و هنگام سوزاندن آن دچار مشکل نشود. صافی بنزین کیا اسپورتیج به دلیل داشتن ساختار خاص می‌ تواند این ذرات معلق را به دام بی‌ اندازد. به همین دلیل اگر صافی بنزین شما دچار اشکال شود باید در اولین فرصت برای اصلاح آن اقدام کنید.

انواع صافی بنزین کیا اسپورتیج

صافی بنزین کیا اسپورتیج به دلیل تنوع برندهای مختلف، انواع گوناگونی دارد که شما باید حتما قبل از اقدام برای خرید آشنایی کامل با آن را داشته باشید. شما برای خرید صافی خودرو خود باید به موارد زیادی مانند کیفیت سوخت و محل زندگی خود توجه کنید. مستر یدکی در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با انواع صافی بنزین کیا اسپورتیج تعدادی از بهترین و رایج‌ ترین آنها را برای شما معرفی کرده است.

صافی بنزین کیا اسپورتیج پارچه ای

صافی بنزین کیا اسپورتیج پارچه‌ ای همانطور که از نام آن پیداست از جنس پارچه بوده و می‌ تواند ذرات درشت و بزرگ را از بنزین به راحتی جدا کند. این محصولات عموما حالت لایه لایه دارند و در هر لایه به جذب ذرات اضافی می‌ پردازد.

صافی بنزین کیا اسپورتیج با کربن فعال

یکی از بهترین نوع صافی بنزین کیا اسپورتیج، نوع کربن فعال آن است. این محصول به راحتی می‌ تواند علاوه بر جدا کردن ذرات درشت و بزرگ، مواد شیمیایی غیر ضروری و مضر را از این ترکیب جدا کند. پیشنهاد مستر یدکی به شما عزیزان این است که اگر قصد خرید محصولی را دارید که خیالتان را از بابت کیفیت بنزین ورودی به موتور خودرو راحت کند، خرید صافی بنزین کیا اسپورتیج با کربن فعال را در اولویت خرید خود قرار دهید.

انواع برند صافی بنزین کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج در سال‌ های گذشته به دلیل داشتن کیفیت و کارایی بالا، طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که با افزایش خرید روز افزون این خودرو، برندهای مختلفی برای طراحی و فروش قطعات آن دست به کار شدند. در حال حاضر برند های زیادی در حال تولید و عرضه این محصول هستند اما از کیفیت و ماندگاری مشخصی برخوردار نمی‌ باشند. 

صافی بنزین کیا اسپورتیج کیا موتورز

صافی بنزین کیا اسپورتیج کیا موتورز یکی از بهترین برندهای تولید کننده صافی بنزین کیا اسپورتیج است. این محصول با توجه به طراحی خاص و مهندسی شده‌ ای که دارد می‌ تواند ریزترین ذرات موجود در بنزین را که برای موتور ضرر دارد را جذب نماید. اگر شما به دنبال یک محصول با کیفیت و ماندگاری بالا هستید، حتما خرید این محصول را در لیست اولویت‌ های خود قرار دهید.

قیمت صافی بنزین کیا اسپورتیج

قیمت صافی بنزین کیا اسپورتیج به مواد زیادی بستگی دارد و نمی‌ توان برای آن عدد دقیقی مشخص کرد. مواردی مانند جنس محصول، میزان ماندگاری، برند کالا، مواد اولیه به کار رفته در آن همگی جز مواردی هستند که می‌ توانند تاثیر مستقیم بر روی افزایش قیمت آن داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که برای دریافت لیست قیمت صافی بنزین کیا اسپورتیج با کارشناسان مستر یدکی تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

خرید صافی بنزین کیا اسپورتیج از فروشگاه مستر یدکی

خرید صافی بنزین کیا اسپورتیج نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید صافی بنزین کیا اسپورتیج دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

 

واتساپ