صافی بنزین کیا کادنزا

صافی بنزین کادنزا

صافی بنزین کادنزا یکی از قطعات مهمی است که در این خودرو قرار دارد. صافی بنزین قطعه‌ ای است که میان مخزن سوخت و موتور قرار گرفته و مانند یک فیلتر قوی عمل می‌ کند. وظیفه این فیلتر رساندن سوختی بدون آلایندگی و یا با حداقل آلایندگی به موتور جهت تامین نیاز آن است.نکته مهمی که در ارتباط با این صافی وجود دارد تعویض آن بعد از ۱۵ الی ۲۰ هزار کیلومتر و حداکثر ۴۰ هزار کیلومتر است؛ زیرا از این میزان به بعد صافی کارایی مفید خود را از دست خواهد داد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با انواع صافی بنزین کادنزا قیمت آن در بازار و برندهای مختلف آن را معرفی کنیم.

انواع صافی بنزین کادنزا

قبل از خرید صافی بنزین کادنزا لازم است که شما عزیزان آشنایی کافی با انواع صافی‌ های بنزین موجود در بازار داشته باشید. این آشنایی سبب می‌ شود تا بهترین گزینه را برای خودروی خود انتخاب کنید. صافی بنزین کادنزا در دو نوع فلزی و پلاستیکی در بازار موجود است.

به طور کلی این دو صافی تفاوتی در عملکرد ندارند و تنها تفاوت آن‌ ها محل قرارگیری داخل خودرو است. اگر صافی بنزین خودروی شما در قسمت زیر خودرو قرار گرفته صافی از جنس فلزی و اگر صافی خودرو شما در قسمت کاپوت قرار دارد صافی از نوع پلاستیکی انتخاب مناسبی است.

فروش صافی بنزین کادنزا امروزه در فروشگاه‌ های مختلف لوازم یدکی انجام می‌ شود؛ اما پیشنهاد ما برای شما عزیزان سفارش و خرید اینترنتی این محصول است. با خرید غیر حضوری علاوه بر صرفه جویی در هزینه و وقت خود می‌ توانید از اصل بودن کالای خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنید.

برندهای مختلف برای صافی بنزین کادنزا

در بین برندهای مختلف صافی بنزین کادنزا کشور کره محصول با کیفیت‌ تری را به بازار ارائه کرده است. به همین دلیل اکثر افرادی که قصد خرید صافی بنزین کادنزا را دارند صافی تولید شده در کشور کره را نسبت به دیگر برند ها ترجیح می‌ دهند.علاوه بر این برندهای مشهور دیگری نیز وجود دارند که توسط دیگر شرکت‌ های معروف در جهان تولید شده‌ اند. از جمله این برندها می‌ توان به سرکان، موبیس، پرفلاکس، ای ام، بهران فیلتر، برلیانس، جک موتورز نیز اشاره کرد.

قیمت صافی بنزین کادنزا

همانطور که بیان کردیم صافی بنزین کادنزا قطعه‌ ای است که آلودگی بنزین را کاهش داده و در همه خودروها وجود دارد. قیمت صافی بنزین کادنزا به عوامل مختلفی مانند نوع خودروی شما بستگی دارد؛ اما به طور کلی این فیلتر با توجه به خواص بی‌‌ شماری که دارد، جزء قطعات ارزان و به صرفه هر خودرویی به حساب می‌ آید.

خرید اینترنتی صافی بنزین کادنزا در فروشگاه مستریدکی

فروش صافی بنزین کادنزا امروزه در فروشگاه‌ های مختلف لوازم یدکی انجام می‌ شود اما پیشنهاد ما برای شما عزیزان سفارش و خرید اینترنتی این محصول است. با خرید غیر حضوری علاوه بر صرفه جویی در هزینه و وقت خود می‌ توانید از اصل بودن کالای خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنید.

خرید اینترنتی صافی بنزین کادنزا می‌ تواند‌ گزینه‌ ای مناسب برای جلوگیری از آسیب به خودرو شما باشد. در همین راستا فروشگاه مستریدکی با ارائه صافی بنزین کادنزا با برندهای مختلف شرایط را برای خرید آسان‌ تر شما مشتریان عزیز فراهم کرده است.

واتساپ