تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا

شاید در نگاه اول تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا قعطه بسیار مهمی به حساب نیاید، اما زمانی اهمیت وجود آن را حس خواهید کرد که در یک هوای بارانی و برفی پشت فرمان بنشینید؛ آن وقت است که در صورت عدم وجود تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا به مشکل برخواهید خورد.

هیوندای آزرا از 2007 تبدیل به یک پای خودرو های لوکس بازار خودروی ایران شد. هیوندای آزرا که در بازار های جهانی رقیب سخت‌ جانی برای تویوتا آوالون، نیسان ماکسیما و کیا کادنزا به حساب می‌ آید، بعد از یک غیبت چند ساله دوباره در سال 97 و به‌ عنوان مدل 2018 و پس از آن 2019 مجدد وارد بازار خودروی ایران شد.
نسل ششم آزرا (اتاق IG) پلتفرم مشترکی با اپتیما JF و سوناتا LF دارد و به همین دلیل نیز در مقایسه با برادران کوچکترش، فاصله محوری آزرا اختلاف ناچیزی دارد. این سدان لوکس، از نظر امکانات و آپشن ، از رقبای اروپایی‌ اش یک پله پایین‌ تر است.

حال این خودروی لوکس و با امکانات را بدون تیغه برف پاک کن تصور کنید، در این صورت به هنگام رانندگی در هوای بارانی و برفی، یا نباید از ماشین خود استفاده کنید یا مجبور خواهید بود، به صورت مکرر به منظور پاک کردن شیشه ماشین خود از ماشین پیاده شوید!

با ادامه این مطلب همراه باشید و اطلاعات مفیدی را در رابطه با خرید تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا که مانند قطعاتی همچون لنت ترمز آزرا در دسته قطعات مصرفی خودرویی است، کسب نمایید.

انواع تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا

اگر به دنبال کالایی با کیفیت ایده‌ آل هستید، به طور حتم باید به اصل بودن تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا توجه اساسی داشته باشید و به هیچ وجه در دام کالا های تقلبی گرفتار نشوید.

انواع تیغه‌ برف پاک کن هیوندای آزرا به تیغه‌ های برف پاک کن هیبریدی اصل، تیغه‌ های برف پاک کن فابریک و تیغه‌ های برف پاک کن ژله‌ ای تقسیم می‌ شوند.

عیب‌ یابی تیغه برف پاک کن هیوندای  آزرا

اگر یک صدای نا به هنجاری از کشیده شدن برف پاک کن بر روی شیشه ماشین شنیدید، حتما پیش از اینکه آسیب جدی به شیشه اتوموبیل وارد شود، تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا خود را چک کنید و در صورت خرابی، هر چه زودتر نسبت به خرید تیغه برف پاک کن جدید اقدام کرده و آن را تعویض کنید.

شیوه نگهداری از تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا

به منظور نگهداری بهینه از تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا، توصیه می‌ شود که به موارد زیر توجه کنید:

  • سعی کنید خودروی هیوندای آزرا خود را در سایه پارک کنید. نور ‌خورشید و گرمای ناشی از آن با گذشت زمان باعث از بین رفتن تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا شده و آن را خشک و شکننده می‌ کند؛ که این امر باعث از بین رفتن کارایی تیغه برف پاک کن شما خواهد شد.
  • شیشه یخ زده را به هیچ عنوان با تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا پاک نکنید؛ زیرا باعث پارگی و یا از بین رفتن قسمت لاستیکی برف پاک کن خواهد شد.
  • تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا را در روز های برفی، از شیشه فاصله دهید؛ زیرا در ایامی که هوا برفی است، سرمای هوا و همینطور روند آب شدن برف روی شیشه باعث یخ زدن برف پاک کن خواهد شد و در زمان استفاده، تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا کنده و یا در مواردی حتی باعث از بین رفتن آن می‌ شود. پس توصیه می‌ شود به منظور جلوگیری از یخ‌ زدگی تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا خود در روز های سرما و برفی، آن را بالا داده تا از شیشه فاصله بگیرد.
  • برای تمیز کردن و گرد گیری شیشه اتوموبیل، هنگامی که خشک است، به هیچ عنوان از برف پاک کن استفاده نکنید.
  • تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا خود را هر چند وقت یکبار تمیز کنید، زیرا آلودگی و گرد و غبار به مرور زمان باعث فرسایش و از بین رفتن تیغه برف پاک کن خواهد شد.

برند های معروف تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا

باید به پارامتر هایی نظیر اصالت محصول، قیمت و برند در فرآیند انتخاب تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا دقت کنید.  تیغه برف پاک کن در برند های چینی Bosch و LAZER تولید و عرضه می شود که از جمله مقرون‌ به صرفه‌ ترین و پر فروش‌ ترین برند های موجود در بازار لوام یدکی هیوندای آزرا محسوب شده که کیفیت محصول شما را تضمین‌ می‌ کنند.

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا

یکی از اساسی‌ ترین مسایل و معضلات خریداران اتوموبیل، قیمت و تهیه لوازم یدکی خودروشان است و خرید تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا نیز به هیچ وجه از این قاعده مستثنی نیست.

عواملی نظیر جنس قطعه، برند قطعه و ارزش آن و همچنین نوع خودرو سواری شما در تعیین قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا تاثیر گذار هستند.

خرید تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا از فروشگاه مستر یدکی

برای خرید تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا با کیفیت و مقرون به صرفه، به فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه کنید. این سایت اطلاعات بسیار زیاد و سود مندی از خودرو، قطعات یدکی و بازار لوازم جانبی در دسترس عموم قرار داده است.

واتساپ