کیت کلاچ ساینا

کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا از جمله قطعات مکانیکی مهم این خودرو بوده که وظیفه انتقال نیرو و برقراری ارتباط بین موتور و گیربکس را بر عهده دارد. کیت کلاچ خودرو از اجزای مختلفی نظیر فنر دیافراگمی، بلبرینگ، دیسک مارپیچی و صفحه تشکیل شده است و کنترل ماشین به شدت تحت تاثیر عملکرد آن قرار دارد. به همین دلیل سلامت این قطعه در انواع خودرو بسیار مهم است.

از این رو برای خرید کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا حتماً باید یک مرجع فروش مناسب و قابل اعتماد را انتخاب کرد. زیرا در این صورت امکان خرید محصول مرغوب و اصیل برای خودرو ساینا راحت تر فراهم می شود. مجموعه مستر یدکی یکی از سایت های معتبر فعال در این حوزه است که قطعات مصرفی انواع خودرو سواری را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

انواع کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا

دیسک صفحه در انواع مختلفی وجود دارد و با افزایش تنوع وسایل نقلیه بر انواع آن افزوده می شود. برخی از مدل های رایج دیسک صفحه ساینا شامل موارد زیر است.

 کیت کلاچ یک صفحه ای

کیت کلاچ یک صفحه ای در ۲ مدل فنر دیافراگمی و فنر مارپیچی وجود دارد و مدل‌ های دارای فنر دیافراگمی برای ساینا و دیگر خودرو های سبک سواری مناسب هستند. اما دیسک صفحه هایی که فنر مارپیچی دارند مناسب ساینا نبوده و فقط برای اتوبوس و مینی بوس استفاده می شوند. البته کیت کلاچ در مدل های دو صفحه ای و چند صفحه ای نیز وجود دارد که این مدل ها اغلب برای تراکتور و موتور سیکلت مناسب هستند و برای خودرو های سواری به کار نمی روند.

مدل خشک

یکی دیگر از انواع کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا شامل کیت کلاچ خشک است که برای استفاده از آن نیازی به روغن و سیال کننده نیست و این نوع دیسک صفحه از اصطکاک و ضربه برای انتقال نیرو استفاده می کند.

روغنی

در این نوع از دیسک صفحه های سیال در بین دو صفحه قرار می گیرند و نیرو ابتدا از یکی از صفحات به سیال منتقل می شود و سپس از سیال به صفحه متحرک انتقال پیدا می کند.

اتوماتیک

کیت کلاچ های اتوماتیک جدیدترین نوع کیت صفحه به شمار می روند و شامل همان کیت های یک صفحه ای هستند که با استفاده از فنر خورشیدی در خودرو های سواری به کار می روند.

برند های مختلف کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا

دیسک صفحه به واسطه تولید کنندگان مختلفی تولید می شود که برای خودرو ساینا بهترین برند ها شامل گزینه های زیر است.

برند سایپا یدک

سایپا یدک یکی از برند های موفق داخلی در حوزه تولید قطعات یدکی خودرو است و انواع کیت کلاچ مرغوب را با قیمت مناسبی تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

 برند سکو

یکی دیگر از برندهای معتبر و محبوب در حوزه تولید قطعات یدکی خودرو برند سکو است. این برند انواع کیت کلاچ را با استفاده از تکنولوژی مدرن و متریال مرغوب تولید کرده و روانه بازار می کند.

برند والئو کره

یکی دیگر از انواع برند های مختلف کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا برند والئو کره است که جزو بهترین کیت کلاچ های وارداتی به شمار می رود.

برند دایکن

برند دایکن از جمله برند های بسیار معروف در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو بوده و به کشور ژاپن تعلق دارد. محصولات این برند بسیار با کیفیت و همچنین محبوب هستند.

برند لوک

برند لوک در حوزه تولید لوازم یدکی خودرو نظیر صفحه دیسک بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه دارد و با بکار گیری تکنولوژی های مدرن محصولاتی با طول عمر بالا و عملکرد بی نقص را تولید کرده و به بازار های جهانی عرضه می کند.

قیمت کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا

قیمت کیت کلاچ ساینا به عوامل مختلفی نظیر برند، کیفیت، جنس، اندازه و دیگر موارد مشابه بستگی دارد. به عنوان مثال کیت کلاچ از نظر جنس در انواع فولادی، کروم، سرامیک و چدنی وجود دارد که هر کدام از این موارد بر حسب کیفیت، عملکرد و طول عمر قیمت متفاوت تری دارند. البته قیمت کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا تابع شرایط بازار هم بوده و عواملی نظیر میزان عرضه و تقاضا و نوسان نرخ ارز به صورت مستقیم روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

خرید اینترنتی کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا

خرید اینترنتی کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا نسبت به شیوه های سنتی بسیار راحت تر بوده و کسانی که از این طریق اقدام به خرید لوازم یدکی خودرو می کنند، راحت تر می توانند دیسک صفحه مناسب و سازگار با سیستم خودرو خود را پیدا کرده و خریداری کنند.

سایت مستر یدکی یکی از بهترین و با تجربه ترین مراکز فروش کیت کلاچ (دیسک و صفحه) ساینا است که در کنار فروش و عرضه لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودرو های سواری مشاوره رایگان هم ارائه می دهد. پشتیبانی این مجموعه همواره با مشتریان در ارتباط بوده و تمامی کسانی که این مجموعه را برای خرید کیت کلاچ و دیگر قطعات مصرفی خودرو انتخاب می کنند به صورت پیوسته می توانند از مشاوره، راهنمایی و پشتیبانی آن برخوردار شوند.

واتساپ