کاسه نمد سوپاپ

کاسه نمد سوپاپ

کاسه نمد سوپاپ از دو بخش داخلی انعطاف پذیر و خارجی سخت تشکیل شده است. بخش داخلی آن از جنس پلاستیک طبیعی یا سنتزی و بخش خارجی آن از جنس فلز بوده و این قطعه از طریق اعمال فشار بر محور خودرو مانع از روغن ریزی آن می‌ شود برای خرید کاسه نمد سوپاپ حتما باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد. زیرا این محصول همانند دیگر لوازم یدکی و مصرفی خودرو در انواع مختلفی وجود دارد و جهت دسترسی به قطعات اصل و درجه یک باید مراکز فروش کاسه نمد سوپاپ معتبر و با اصالت نظیر مستر یدکی را انتخاب کرد.

انواع  کاسه نمد سوپاپ

در خودروها کاسه نمد جهت جلوگیری از روغن ریزی از ناحیه اتصال یاتاقان ها بکار می رود و از ۳ بخش مختلف تشکیل شده است. اجزای تشکیل دهنده کاسه نمد شامل لبه آب‌ بند، مرز آب بند و گردگیر هستند. بخش مرز آب بند کاسه نمد دارای سطح مقطعی مشابه با کوه است و به سطح شفت جهت ایجاد آب بندی فشار وارد می کند.بخش لبه گردگیر هم دارای یک مرز آب بند بدون فنر است و از ورود گرد و غبار به داخل روغن جلوگیری می کند. کاسه نمد برحسب شکل لبه بیرونی و نوع کاربرد دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

کاسه نمد S

این نوع از انواع کاسه نمد سوپاپ در محیط های عاری از آلودگی و محیط های نگهداری روغن استفاده می شود.

کاسه نمد SN

این نوع برای نگهداری روغن استفاده می شود و از بخش منعطف کوتاه جهت ایجاد فشارهای متوسط تشکیل می شود.

کاسه نمدT

این مدل برای نگهداری روغن و آب ‌بندی عملکرد فوق‌ العاده ‌ای دارد و معمولا در سیستم‌ های رفت و برگشتی و دینامیکی استفاده می شود.

کاسه نمد TN

کاسه نمد TN دارای بخش منعطف کوتاه برای فشارهای متوسط و نگهداری روغنی است.

کاسه نمدV

برای آب‌ بندی گریس و نگهداری گریس در محیط‌ های تمیز و فشارهای از کاسه نمدV  استفاده می‌ شود.

کاسه نمد K

کاسه نمد K برای  آب‌ بندی گریس و نگهداری گریس در محیط‌ های غبارآلود و فشار استاندارد بکار می رود.     

کاسه نمد X

کاسه نمد X برای آب‌ بندی سیالات و نگهداری روغن با خاصیت روانکاری پایین استفاده می شود.

کاسه نمد D

کاسه نمد D برای جداسازی دو سیال مختلف استفاده می شود.

کاسه نمد U

کاسه نمد U در محیط‌های بسیار آلوده جهت نگهداری گریس و آب‌ بندی گریس استفاده می شود.

برند های مختلف کاسه نمد سوپاپ

کاسه نمد مناسب سوپاپ همانند دیگر قطعات یدکی و مصرفی خودرو، توسط تولید کنندگان مختلفی به بازار عرضه می‌ شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند ایساکو

کاسه نمد برند ایساکو یکی از بهترین موارد موجود در بازار بوده و قیمت بسیار خوبی دارد. در حال حاضر انواع مختلف کاسه نمد برند ایساکو مناسب برای خودرو سواری در فروشگاه اینترنتی مستر یدکی به فروش می رسد.

برند TTO

برند TTO یکی از بهترین و محبوب ترین برند های تولید کننده انواع کاسه نمد بوده و بیش از 40 سال است که در حوزه تولید قطعات خودرو فعالیت می‌ کند.

برند Koyo

یکی دیگر از برند های پیشرو و معروف در حوزه تولید انواع کاسه نمد برند Koyo است.

برند JTEKT

یکی دیگر از برندهای مختلف کاسه نمد سوپاپ برند JTEKT  است. این برند کاسه نمدهای بسیار متنوعی تولید می کند و در بین محصولات آن انواع بلبرینگ با قطر بیرونی هفت متر در سایزهای فوق العاده بزرگ و انواع بلبرینگ مینیاتوری با قطر داخلی یک میلیمتر وجود دارد.

برند CORTECO

یکی دیگر از برند های خوب و  معروف کاسه نمد برند CORTECO است. این تولید کننده یکی از محبوب ترین پیشگامان در حوزه تامین اجزا و قطعات انواع خودرو در دنیا محسوب می ‌شود.

برند GACU

کاسه نمد برند GACU از تولیدات کمپانی GACU Seal Industry و Trade Limited به شمار می رود. این شرکت یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده کاسه نمد در دنیا محسوب می شود و از سال 1972 تاکنون  در حوزه تولید قطعات یدکی و مصرفی خودرو فعالیت می کند.

برند KACO

دیگر برند پرطرفدار و موفق کاسه نمد در دنیا برند KACO  است. این شرکت به دلیل تولید محصولات با کیفیت، در بازارهای جهانی فروش قطعات خودرو، حضور فعالی دارد.

لیست قیمت کاسه نمد سوپاپ

همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، کاسه نمد در انواع مختلفی وجود دارد. بنابراین قیمت انواع کاسه نمد سوپاپ بر اساس نوع و برند آن متفاوت است. این محصول در مراکز فروش مختلف با قیمت متفاوتی به فروش می رسد. از این رو انتخاب مرجع مناسب برای خرید آن با قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد.

خرید اینترنتی کاسه نمد سوپاپ

کاسه نمد را می توان به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کرد. از آنجاییکه خرید اینترنتی کاسه نمد سوپاپ فرایند راحت‌ تری دارد بیشتر افراد خرید اینترنتی را به شیوه‌ های سنتی ترجیح می دهند.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی، یکی از بهترین عرضه کنندگان و مراکز فروش کاسه نمد سوپاپ و دیگر لوازم و قطعات یدکی و مصرفی خودرو سواری است و انواع مختلف سوپاپ خودرو را با گارانتی معتبر و تضمین اصالت به سراسر کشور عرضه می کند. برای خرید کاسه نمد سوپاپ و دریافت مشاوره خرید رایگان از این مرجع فروش، می توان از طریق پل های ارتباطی موجود در این صفحه با پشتیبانی تماس گرفت.

واتساپ