فیلتر کابین هیوندای i 30

فیلتر کابین هیوندای i30

فیلتر کابین از جمله اجزاء مهم و ضروری در سیستم تهویه هوای داخل خودرو است. فیلتر کابین هیوندا i30 نظیر سایر انواع فیلتر کابین‌ ها وظیفه پاکسازی هوای ورودی به داخل خودرو را دارد. به همین جهت از ورود هر گونه آلایندگی هوا اعم از گرد و غبار، آلودگی‌ های محیطی و سایر گاز های سمی و بو های نا مطبوع در داخل کابین خودرو جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب با خرید فیلتر کابین هیوندا i30 با کیفیت بالا ، می‌ توانید سلامت سرنشینان را تضمین کنید.

تعویض فیلتر کابین هیوندا i30

هرچند وقت یکبار تعویض و خرید فیلتر کابین هیوندا i30 الزامی است. از جمله اصلی‌ ترین دلایل تعویض به‌موقع فیلتر کابین خودرو می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارایی سیستم تهویه

فیلتر کابین با جذب ذرات آلاینده، هوای داخل خودرو را تمیز و پاکیزه نگه می‌ دارد. در نتیجه کارایی سیستم تهویه ، گرمایش و سرمایش داخل خودرو بهبود پیدا می‌ کند.

​​​​​​​بهبود کیفیت هوا

فیلتر کابین با کیفیت، هوای داخل خودرو را از آلودگی‌ های محیطی، گرد و غبار و بو های نا مطبوع پاکسازی می‌ کند. این موضوع به سلامت سر نشینان کمک می‌ کند.

​​​​​​​جلوگیری از خسارت‌ های احتمالی به موتور

ورود گرد و غبار و ذرات آلاینده به سیستم تهویه هوا می‌ تواند به موتور و سیستم‌ های داخلی خودرو صدمه برساند. تعویض به‌ موقع و خرید فیلتر کابین هیوندا i30 از بروز چنین مشکلاتی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌ کند.

​​​​​​​افزایش عمر فیلتر کابین

فیلتر کابین با‌ گذشت زمان و جذب ذرات آلاینده مسدود می‌ شود. تعویض به‌ موقع فیلتر کابین به حفظ کارایی و افزایش عمر فیلتر کمک می‌ کند.

​​​​​​​تعویض فیلتر کابین هیوندا i30

به طور معمول توصیه می‌ شود فیلتر کابین هیوندا i30 هر ۱۲ تا ۱۵ ماه یکبار تعویض شود. اما این بازه زمانی می‌ توانید بنا بر کارکرد خودرو متغیر باشد. در نتیجه زمان تعویض فیلتر کابین خودرو هیوندا تا حد بسیار زیادی به آلودگی محیطی، شرایط تردد خودرو و موارد این چنینی مرتبط است.

برخی از علائم زمان تعویض و خرید فیلتر کابین هیوندا i30 شامل موارد زیر است:

کاهش کارایی سیستم تهویه خودرو

افزایش صدای موتور در هنگام روشن کردن خودرو

وجود بو های نا مطبوع در داخل خودرو

در صورت مشاهده هر یک از این علائم، توصیه می‌ شود بلا فاصله فیلتر کابین را تعویض کنید.

​​​​​​​تعویض فیلتر کابین هیوندا i30

تعویض فیلتر کابین هیوندا i30 یک کار ساده است. برای تعویض فیلتر کابین می‌ توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. باز کردن درپوش محل قرار گیری فیلتر کابین که معمولاً در زیر داشبورد خودرو قرار دارد

۲. خارج کردن فیلتر کابین قدیمی

۳. تمیز کردن محفظه فیلتر کابین از گردوغبار و آلودگی‌های محیطی

۴. قرار دادن فیلتر کابین جدید در محل مخصوص آن

۵. بستن درپوش محفظه فیلتر کابین

توجه داشته باشید که فیلتر کابین جدید باید مطابق با مشخصات فنی خودرو هیوندا i30 انتخاب شود. همچنین بهتر است که از قطعات اصلی و اورجینال شرکت هیوندا برای خرید فیلتر کابین استفاده کنید. بدین ترتیب می‌ توانید از کارایی و کیفیت مطلوب محصول اطمینان حاصل کنید.

در صورت هرگونه تردید برای خرید فیلتر کابین هیوندا i30 می‌ توانید با کارشناسان فروشگاه مستر یدکی تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت کنید.

​​​​​​​هنگام خرید فیلتر کابین هیوندا  i30 به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید به‌ خصوص خرید اینترنتی فیلتر کابین هیوندا  i30 حتماً به فروشگاه‌ های معتبر مراجعه کنید. چرا که فروشگاه‌ های معتبر اینترنتی دارای پشتیبانی آنلاین و مستمر هستند. علاوه بر آن یک سری نکات ضروری را برای خرید فیلتر کابین هیوندا  i30 باید در نظر بگیرید که در ادامه به این نکات اشاره می‌ کنیم.

سازگاری با خودرو

حتماً دقت داشته باشید که فیلتر کابین خریداری شده با مدل خودرو سازگاری داشته باشد. اینگونه اطلاعات معمولاً روی بسته‌ بندی فیلتر یا در توضیحات محصول درج شده است.

کیفیت بالا

به کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در تولید فیلتر کابین هیوندا  i30 توجه کنید. فیلتر های با کیفیت معمولاً عمر مفید تر و ماندگاری طولانی مدتی را به همراه دارند. حتماً بررسی کنید که فیلتر کابین قادر به حذف چند درصد از آلایندگی‌ های مختلف است. اگر از فیلتر کابین با کیفیت استفاده کنید، امکان حذف باکتری‌ ها و مواد آلوده را  تا ۹۹ درصد به همراه خواهد داشت. ​​​​​​​

مشخصات فنی

مشخصات فنی فیلتر کابین را از جمله سرعت هوادهی و حجم هوای تصفیه شده را به خوبی بررسی کنید تا با نیاز خودروی شما سازگاری داشته باشد.​​​​​​​

تعویض به موقع 

دقت کنید که فیلترها باید به دفعات مناسب و طبق زمان‌ بندی معین تعویض شوند. معمولاً هر ۱۲ تا ۲۴ ماه باید فیلتر جدید خریداری شود. با بررسی‌ های دوره‌ ای و معاینات فنی می‌ توانید برای خرید به‌ موقع فیلتر کابین هیوندا  i30 اقدام کنید

خرید برند معتبر

سعی کنید از برند های شناخته شده و معتبر قطعات یدکی مورد نیازتان را خریداری کنید. قطعات یدکی با برند های معتبر قاعدتاً کارایی مطلوب تری را از خود نشان می‌ دهند. در میان برند های شناخته شده می‌ توان به برند خوشنام لوکومبیل اشاره کرد. برند لوکومبیل با تولید انواع بهترین فیلتر کابین خودرو توانسته رضایت حداکثری خریداران را به دست آورد.

​​​​​​​خرید اینترنتی فیلتر کابین هیوندا i30

با خرید اینترنتی فیلتر کابین هیوندا i30 می‌ توانید از یک محصول با کیفیت در محل برخوردار شوید. خرید فیلتر کابین هیوندا  i30 از فروشگاه مستر یدکی این امکان را به شما می‌ دهد تا محصول را در اسرع وقت دریافت کنید.

تضمین بهترین کیفیت کالا همراه با ارسال محصول به سراسر ایران و پشتیبانی مستمر از جمله خدمات مستریدکی به مشتریان عزیز است.

واتساپ