خرید لنت ترمز پژو 207

عملکرد مناسب و صحیح لنت ترمز پژو 207 بسیار مهم است. نقش اصلی توقف هنگام ترمز، بر عهده لنت است. بنابراین هنگام خرید و انتخاب آن باید دقت کافی و اطلاعات لازم را داشته باشید. اگر خودرو سواری شما پژو است با ما همراه شوید تا اطلاعات کافی راجع به خرید و قیمت لنت ترمز 207 را در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای خرید لنت ترمز پژو 207

قبل از خرید لنت خودرو باید بدانید که انتخاب این قطعه داخلی به فاکتورهای مهمی مانند شرایط آب و هوایی، شرایط اقلیمی کوهستانی، کویری و یا مرطوب، الگوهای ترافیکی در مسیر حرکت، میزان ناهمواری، دست انداز و چاله در مسیر و … وابسته است. مهم‌ترین مساله هنگام خرید لنت ترمز 207 آن است که با انواع آن و ویژگی‌های هر کدام آشنا شده تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که لنت از نوع لقمه ای، برای لنت ترمز جلو پژو 207 و همینطور برای لنت ترمز عقب پژو 207 استفاده می‌شود.

لنت سرامیکی: یکی از جدیدترین و بهترین انواع لنت به شمار می‌رود. مواد تشکیل دهنده لنت سرامیکی، مس می‌باشد. مس مزایای زیادی از جمله کم صدا بودن هنگام ترمز، کاهش خوردگی، انتقال بهتر حرارت و افزایش طول عمر لنت دارد. البته قبل از خرید بهتر است بدانید که این نوع از لنت‌های ترمز که به عنوان لنت 207 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد در مقایسه با انواع دیگر قیمت لنت ترمز پژو 207 نسبتا بالاتر است.

لنت نیمه فلزی: قطعه دیگری که برای خودروهای پژو 207 هاچ بک و صندوقدار و دیگر خودروهای سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهترین لنت ترمز از نوع نیمه فلزی است. جنس اصلی به کار رفته در این نوع، استیل، آهن و مقدار زیادی گرافیت است. این لنت دارای انتقال حرارت بالایی بوده و طول عمر قابل قبولی دارند. قیمتی که برای خرید این لنت پرداخت می‌کنید در مقایسه با لنت سرامیکی پایین‌تر می‌باشد. در حالت کلی می‌توان گفت اگر شرایط رانندگی و مسیر رفت و آمد شما معمولی باشد، این نوع لنت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

لنت تمام فلزی: لنت دیگری که می‌توانید در پژو 207 خود استفاده کنید، لنت تمام فلزی است. این نوع از لنت‌ها به جای گرافیت از روان کننده‌های کامپوزیتی استفاده می‌کند، بنابراین قدرت و سرعت ترمز و توقف در آن‌ها بالاتر است. البته این نوع از لنت هنگام توقف صدا و گرد و خاک بالایی ایجاد کرده و طول عمر بالایی دارند. در صورتی که شما از خودرو خود در مسابقات رالی استفاده می‌کنید یا مسافت‌‌ روزانه شما هنگام رانندگی مسیرهای سخت و کوهستانی است، خرید لنت ترمز 207 از جنس تمام فلزی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در غیر این صورت بهتر است به دنبال خرید لنت ترمز پژو 207 دیگری باشید.


مشاهده قیمت و خرید فیلتر کابین وانت آریسان از فروشگاه مستریدکی


قیمت لنت ترمز پژو 207 در بازار

قیمت لنت ترمز 207 با توجه به برند، نوع و مواد به کار رفته در ساخت متفاوت است. قیمت لنت ترمز عقب پژو 207 با توجه به نوع آن متفاوت است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد لنت‌های سرامیکی نیز قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر این قطعه دارند. اما در صورتی که به دنبال محدوده قیمت لنت‌ ترمز جلو 207 و لنت عقب پژو 207 می‌گردید، بهتر است بدانید که می‌توانید آن‌ها را در برندهای مختلف در محدوده قیمت بین 70 تا 400 هزار تومان تهیه کنید.


مشاهده سایر محصولات مستریدکی: تیغه برف پاک کن ۲۰۶


نمایندگی لنت ترمز 207 اصل

با وجود کالاهای تقلبی و غیر اصل بسیار در بازار بهترین و مناسب‌ترین راه برای خرید کالاها به خصوص کالاهای وارداتی خرید از نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور است. بنابراین در صورتی که قصد خرید لنت ترمز 207 دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از نمایندگی است. از آن جا که این کالاهای وارداتی با کم‌ترین واسطه به دست نمایندگی‌های مجاز و رسمی فروش می‌رسد، قیمت لنت ترمز پژو 207 در این نمایندگی‌ها در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر کم‌تر است. همچنین تا حد زیادی می‌توانید به اصل بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید. شما همچنین می‌توانید به جای خرید حضوری از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فروش لنت، لنت‌ جلو پژو 207 و لنت عقب پژو 207 خود را در انواع و مارک‌های مختلف ببینید. در این راه امکان مقایسه انواع مختلف برای شما بیشتر بوده و می‌توانید مناسب‌ترین نوع و قیمت لنت ترمز جلو 207 و عقب پژو 207 خود انتخاب کنید.

لنت ترمز 207

بهترین مارک لنت ترمز پژو 207

اگر برای خرید لنت ترمز عقب و جلو پژو 207 خود سری به بازار و یا فروشگاه‌های اینترنتی بزنید، با حجم و تعداد بالایی از مارک‌ها و شرکت‌های تولید کننده مواجه خواهید شد که شما را برای خرید تا حدی سردرگم می‌کند. این مارک‌ها شامل آیسر، گلد، یس کیو، بوش،ام کو، تکستار و … است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. در این بین می‌توان گفت برند تکستار یکی از با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین مارکی است که می‌توانید برای قیمت لنت 207 خود تهیه کنید. که پیشنهاد می کنیم برای خرید مطمئن سری به فروشگاه لوازم یدکی پژو بزنید. از این مارک می‌توانید در لنت ترمز عقب و جلو 207 با گیربکس دستی و اتوماتیک استفاده کنید.

عملکرد انواع مختلف این لنت بسیار سریع بوده و باعث می‌شود شما بتوانید از بروز مشکلات بسیاری جلوگیری کنید. این لنت می‌تواند در شرایط آب و هوایی مختلف به خصوص در شرایط بارانی به خوبی وارد عمل شده و از انحراف خودرو جلوگیری کند. پس می تواند جزو یکی از برندهای معروف لنت 207 باشد. آخرین روش‌های تولید و طراحی لنت در این مارک به کار رفته است و آزبست در آن‌ها به کار نرفته است. جالب است بدانید حتی استفاده مداوم و طولانی مدت از لنت هیچ گونه آلودگی روی سطح لنت ایجاد نمی‌کند.

بهترین زمان تعویض لنت ترمز 207

تعویض به موقع لنت ترمز پژو 207  یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر شما درباره زمان تعویض این قطعه اطلاع خاصی ندارید، بهتر است با نشانه‌های مختلف آن آشنا شوید. یکی از نشانه‌های رسیدن زمان تعویض کاهش سطح روغن ترمز است. فرمول لنت 207 چیست؟ سوت کشیدن لنت ترمز جلو و عقب 207 از دیگر علائمی است که به شما هشدار می‌دهد زمان تعویض این قطعه است. در صورتی که متوجه شدید لنت شما چرب شده یا هنگام ترمز گرفتن از مسیر خود منحرف می‌شوید نیز بهتر است برای تعویض لنت ماشینتان اقدام کنید.

واتساپ