اطلاعات کامل برای خرید لنت ترمز پژو پارس

استفاده نامناسب از لنت ترمز پژو پارس بدون ‌شک یکی از عوامل حادثه‌های جاده‌ای محسوب می شود. سال‌های زیادی است که خودرو جزئی از زندگی ما انسان‌ها شده و سیستم حمل‌ونقل شخصی و عمومی را در کشور ما متحول کرده است. اما همان‌طور که در اخبار هم می‌شنویم خودروها ازجمله پژو در جاده‌های درون شهری و خارج از شهر به تعداد دفعات در طول سال حادثه‌ساز می‌شوند. خرید لنت ترمز پژو پارس یکی از ارکان اصلی کنترل و امنیت هر خودرو هستند. در صورتی که به‌خوبی کار نکنند ایمنی سرنشینان در جاده را به خطر می‌اندازند و راننده برای کاهش سرعت با مشکل مواجه خواهد شد.

راهنمای خرید لنت ترمز پژو پارس

راهنمای انتخاب بهترین لنت ترمز پژو پارس

یکی از خودرهای تولید داخل که در خیابان‌ها زیاد دیده می‌شود پژو پارس است  برای انتخاب و خرید لنت ترمز خوب برای پژو پارس و همچنین لنت پارس اصلی بهتر است به مکان‌‌هایی که بیشتر در آن تردد داریم توجه کنیم. برای مثال رانندگی در سطح شهر به علت توقف‌های مکرر فشار بیشتری به لنت‌ها وارد می‌کنند تا تردد در جادهای خارج از شهر. در کنار این، نوع آب‌وهوا هم اهمیت دارد. هوای گرم یا کوهستانی تأثیر متفاوتی بر روی عملکرد این محصول خواهد گذاشت. در کل تعداد لنت‌ ترمز پژو پارس را می‌توان به شکل زیر دسته بندی کرد که شما باید از بین آن‌ها در بازار یکی را انتخاب کنید.

  1. لنت ترمز‌های ارگانیک: در گذشته از موادی به‌نام آزبست برای اصطکاک استفاده می‌شد که در هنگام ترمز گرفتن گاز خطرناکی را تولید می‌کرد که برای انسان مضر بود. اما امروزه از مواد عالی به‌جای آن استفاده می‌کنند. این نوع لنت پژو پارس از قیمت پایینی برخوردار است اما طول عمر پایینی هم دارد. این نوع لنت‌ها به ‌علت ساختاری که دارند نرم و بی‌صدا کار می‌کنند.
  2. لنت ‌هایی با فلز کم یا Low Metallic: این لنت‌ها همان‌طور که از اسمش پیداست از فلز ساخته می‌شوند. از طول عمر به نسبت بیشتری هم از لنت‌های ارگانیک برخوردار هستند. لنت ترمز پژو پرشیا به‌دلیل مقاومت بالا و قیمت پایین از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این نوع از لنت‌ها به‌علت داشتن فلز از نرمی کمی برخوردار هستند و در هنگام کار اصطکاک بیشتری دارند که این امر موجب تولید حرارت بیشتر در لنت ترمز ماشین می‌شود. البته باید گفت این نوع لنت در حرارت بالا بهتر کار می‌کند. اما عیب این لنت‌ها وزن آن است که بیشتر از سایر لنت‌ها است.
  3. لنت های نیمه فلزی: بهترین لنت ترمز پژو پارس که مزایای لنت‌های فلزی را دارا می‌باشند. برتری آن‌ها نسبت به نوع فلزی طول عمر بیشتر آن‌ها و همچنین قدرت بالای آن در انتقال حرارت است. اما این لنت‌ها هم نسبت به لنت ارگانیک از صدای بیشتری برخوردار هستند. اگر به‌طور معمول رانندگی می‌کنید استفاده از این نوع لنت توصیه می‌شود. این نوع لنت‌ها با خودروهای تازه تولید شده بیشتر سازگاری دارند.
  4. ۴. لنت ترمز سرامیکی: این نوع از لنت‌ها را از ترکیب مواد ارگانیک و سرامیک می‌سازند و در هنگام کار به نسبت دیگر لنت‌ها کمتر ساییده می‌شوند. لنت‌های سرامیکی از و پیشرفته‌ترین نوع و بهترین لنت ترمز پژو پارس در بازار می‌باشد. صدای کم و انتقال خوب حرارات از مزایای این لنت‌ها است.  از معایب این لنت ترمز جلو و لنت عقب پرشیا می‌توان به قیمت بالای لنت سرامیکی پژو پارس اشاره کرد. نکته مهم: دقت داشته باشید که لنت جلو پژو پارس زودتر دچار ساییدگی می‌شوند و طول عمر آن‌ها از لنت عقب پژو پارس کمتر است.

خرید بهترین مارک لنت ترمز پژو پارس در بازار

مارک‌ها و برند‌های زیادی هستند که لنت ترمز عقب پژو پارس و لنت ترمز جلو پژو پارس تولید می‌کنند. این لنت ها باید ویژگی‌هایی همچون: سرعت عمل سریع، طول عمر بالا، مانع از خوردگی دیسک، مقاوم و سازگار با انواع شرایط محیطی همچنین سازگار با محیط زیست باشند. با توجه به نحوه عمل‌کرد لنت ترمز پژو پرشیا می‌توانیم به این موضوع پی ببریم که بعد از مدتی کارکرد، لنت‌ها دچار فرسایش می‌شوند و نیاز به تعویض دارند. از همین رو خرید یک لنت با کیفیت برای لوازم یدکی پژو پارس که طول عمر بالایی داشته باشد، امری مهم و اقتصادی است. البته باید گفت خرید لنت ترمز پژو پارس بر اهمیت اقتصادی آن رابطه مستقیمی هم با ایمنی دارد. استفاده از لنت عقب پارس و لنت جلو پارس (پرشیا) غیر استاندارد و نامناسب عمل‌کرد ترمز را دچار مشکل می‌کند و در نتیجه به ‌هنگام سرعت‌های بالا می‌تواند حادثه ساز باشد. در ادامه به معرفی چند برند و شرکت برای خرید لنت پارس استاندارد می‌پردازیم.  شرکت های تولیدی بهترین مارک لنت ترمز پژو پارس (پرشیا): های‌کیو، تکستار، ایساکو، امکو، جورید والئو، گلد، هستند.


خرید و مشاهده قیمت لنت جلو 207 و قیمت دیسک ترمز پژو پارس در مستریدکی


خرید لنت ترمز پژو پارس اصل

در دورانی زندگی می‌کنیم که خرید اینترنتی بسیار زیاد شده است. در واقع پیدا کردن سایت‌های معتبر و نمایندگی‌های لنت ترمز پژو پارس مجاز برای انتخاب بهترین قیمت لنت ترمز پژو پرشیا که کالای با کیفیت ارائه دهند و بتوانند نیازهای ما را برطرف کنند کار دشواری است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید حتما اطلاعات کافی درباره مارک لنت مورد نظرتان داشته باشید. اکثر لنت ترمزهای جلو پژو پارس دارای تائیدیه از اداره استاندارد ایران و شرکت ایران خودرو هستند. در تمام نمایندگی های مجاز و فروشگاه های مجاز فروش قطعات یدکی ایران خودرو جهت استفاده برای خودروی پژو پارس به فروش می رسد. مبحث ایمنی در خودرو یک مقوله بسیار مهم و حساس بشمار می آید. با توجه به اینکه رانندگی با خودروی نا ایمن خطرات جانی و مالی زیادی به همراه خواهد داشت از اینرو تاکید زیادی بر استفاده از قطعات اصلی در خودرو می شود. اگر مالک خودروی پژو پارس هستید جهت خرید لنت پرشیا توصیه می گردد.از نمایندگی لنت ترمز پژو پارس که مورد تائید خودروسازان است و دارای کیفیت مرغوب میباشد،خرید کنید. استفاده از لوازم و قطعات تقلبی بر روی خودرو موجب بروز خطرات و مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. با توجه به نکاتی که در مورد خرید مطمعن ذکر گردید توصیع ما به شما خرید لنت پژو پارس از نمایندگی های فروش قطعات ایران خودرو که با نام ایساکو در سطح تمامی شهر ها و شهرستانها هستند می باشد و همینطور فروشگاه های اینترنتی تخصصی لوازم یدکی که بصورت مستقیم قطعات ایساکو را توزیع می نمایند مانند سایت مستر یدکی خرید اسوده و مطمئن داشته باشید.

اصلی ترین لنت ترمز پژو پارس لنت تکستار می باشد این قطعه از جمله محصولات شرکت تکستار آلمان است. محصولات این برند در بسیاری از خودروهای جهان به عنوان قطعه فابریک از طرف کارخانه سازنده بر روی خودرو نصب می شود. لنت ترمز جلو پژو پارس برند تکستار موجب بهبود عملکرد سیستم ترمز گیری خودرو پژو پارس شده و هندلینگ خوبی را هنگام ترمز گرفتن به نمایش خواهد گذاشت. با مواد اولیه مرغوب و میزان سایش بسیار کم برای مدت طولانی بر روی خودرو کار می کند. ایجاد صدای اضافی ناشی از درگیر شدن لنت با صفحه در لنت دیده نمی شود. از اینرو می توان در کمال اطمینان آنرا مورد استفاده قرار داد.

واتساپ