خرید شمع دانگ فنگ H30 کراس

افرادی که شمع اچ سی کراس را خرید کرده و یا از آن استفاده می کنند. بهتر است با این شمع آشنا شوند و ویژگی‌ها و خصوصیات آن را بدانند. اچ سی کراس از خودروهای چینی می‌باشد که در بازار ایران توسط ایران‌خودرو تولید می‌شود. همچنین ویژگی‌های دیگری که دارد: مصرف سوخت پایین و سرعت بسیار خوب و مناسب است، طراحی این خودرو زیبا و مخصوص به خود است. البته بعضی از خودروسازان می‌گویند که این خودرو بر اساس طراحی هایی از شرکت‌های دیگر گرفته شده است.

عرضه این محصول در بازار خودرو سازی کشور ما زیاد موفق نبوده، اما ایران خودرو در این سالها پیش بینی کرده است که عرضه این خودرو بسیار موفق خواهد بود و خریداران بسیاری را به خود جذب می‌کند؛ بنابراین بهتر است با ویژگی‌ها و همچنین مزایای شمع این خودرو آشنا شوید. شمع این خودرو همانند سایر شمع‌های موتور خودروهای دیگر توسط برندهایی مانند بوش، ان جی کی، اکیوم، دنسو و .... تولید می شود.

جهت دریافت مشاوره تخصصی برای خرید محصولات مستر یدکی با شماره 02186054337 تماس بگیرید

قیمت شمع اچ سی کراس

نمایندگی‌ خرید شمع اچ سی کراس

مانند سایر اجناسی که به نمایندگی‌های مجاز آنها می‌رویم و سعی می‌کنیم از نمایندگی‌های آنها خرید کنیم، خرید و دریافت قیمت شمع اچ سی کراس را باید از نمایندگی مجاز آن در سراسر کشور تهیه کنید. نمایندگی‌های بوش، ان جی کی، اکیوم، دنسو و ... در سراسر ایران وجود دارند که این شمع موتور را برای شما عرضه می کنند و شما می توانید به راحتی برای خودروی خود شمع تهیه کنید.

از نمایندگانی که به راحتی می‌توانید شمع موتور خود را از آن تهیه کنید، نمایندگی‌های فروش قطعات خودرو ایران خودرو در سراسر کشور می‌باشند. زیرا شرکت ایران خودرو این خودرو را در کشور مونتاژ کرده و انواع قطعات یدکی دانگ فنگ مناسب را نیز به بازار عرضه کرده است. شما می توانید از طریق سایت‌های اینترنتی مانند دیجی کالا، مستریدکی اقدام به خرید شمع اچ سی کراس خود کرده و بهترین و مناسب‌ترین شمع را تهیه کرده و بر روی خودروی خود نصب نمایید و از آن استفاده کنید.

قیمت شمع اچ سی کراس

خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس یکی از خودروهایی است که در کشور چین تولید شده و در ایران مونتاژ می‌شود. ایران خودرو اقدام به مونتاژ این خودرو کرده است و پیش بینی کرده که این خودرو در آینده بازار خوب و مفیدی داشته باشد. قیمت شمع اچ سی کراس نیز متفاوت و گوناگون می باشد و برای افراد بسیار زیادی دارای اهمیت می باشد به دلیل اینکه خودروها باید شمع متناسب و مناسب با خود را داشته باشند تا بتوانند کارایی مفید و خوبی داشته باشند.

شمع موتور دانگ فنگ مانند سایر شمع‌ها قیمت‌های متناسب و خوبی دارد. به عنوان مثال شما می توانید در خرید شمع خودرو، بسته ۴ عددی شمع بوش از موتور h۳۰ کراس را نزدیک به ۹۰ هزار تومان یا ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنید.  شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های اینترنتی و یا نمایندگی‌های مجاز مناسب برای خودروی خود این شمع را تهیه کرده و استفاده کنید.


مشاهده قیمت و خرید فیلتر کابین وانت آریسان از فروشگاه مستریدکی


مشخصات شمع موتور اچ سی کراس

این قطعه ویژگی‌های متفاوت با مشخصات فنی گوناگونی دارد. مشخصات فنی شمع موتور دانگ فنگ به این صورت است که جنس آن از جنس پلاتین باشد. پلاتین آن آبکاری ازنیکل ومس می باشد و الکترود‌های آن در برابر سایش مقاوم می باشد. ترمینال این شمع ثابت  و فقط پایه بلند بوده و به راحتی می توان آن را برای شمع موتور دانگ فنگ اچ سی کراس استفاده کرد.

شمع هایی که می‌توانیم برای این خودرو استفاده کنیم شمع پایه بلند لیزری ان جی کی است. در خرید شمع اچ سی کراس که پایه بلند دارد و جنس آن از ایریدیوم است، قیمت ها متفاوت است. جرقه زن آن متمرکز عمل می کند، زیرا باعث می شود که جرقه آن دقیق و متمرکز داده شود. این شمع مانند شمع‌های برند بوش از ترمینال ثابت برخوردار بوده و به راحتی آن را می‌توان بر روی خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس خود استفاده کرد. با توجه به طول عمر متفاوت و بالایی که دارد استفاده آن مفید و مناسب است.

 بهترین شمع مخصوص اچ سی کراس

بهترین شمع برای اچ سی کراس

برای اینکه خودروی ما کارکرد مناسبی داشته باشد، باید شمع مناسب، همچنین قطعات مناسب و متناسب با کارکرد و ویژگی‌های خودرو و موتور داشته باشد. برخی ویژگی‌های خودرو باعث می‌شود قیمت شمع اچ سی کراس یک شمع مناسب برای این خودرو باشد.این شمع‌ها را می توانید به صورت شمع‌های سوزنی از برندهایی مانند بوش، ان جی کی، اکیوم، دنسو و .... تهیه و به راحتی بر روی خودروی خود نصب کنید.

 قیمت شمع اچ سی کراس مانند سایر خودروها، باید شمعی باشد که در خودرو منجر به آتش سوزی و انفجار نشود، کارایی بالایی داشته باشد، تقلبی نباشد و همچنین متناسب با نوع خودرو تهیه شود. بعضی از شمع هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، از نوع چینی بی کیفیت می باشند. اما شمع هایی که در بعضی برند‌ها ساخته می شوند با کیفیت بوده و متناسب با خودرو دانگ فنگ هستند.

یکی از برندهایی که شما می توانید این قطعه را تهیه کنید، برند ان جی کی می باشد. از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید شمع اچ سی کراس می‌توانید مد نظر خود قرار دهید و برای خرید از آن استفاده کنید این است که این قطعه یک شمع پایه بلند سوزنی می باشد که برای خودروهایی از جمله ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶، ۲۰۷i و خودروهای از جمله جنسیس، جک و.... نیز مناسب می باشد و می تواند در این خودروها استفاده گردد.

نکته خرید: برندهایی مانند ان جی کی، بوش و برو از این شمع تولید کرده و شما به راحتی می توانید یک شمع برای موتور دانگ فنگ خود تهیه کنید و نصب کنید.

عمر مفید شمع اچ سی کراس

از آنجایی که قیمت شمع اچ سی کراس نیز مانند سایر شمع‌ها ارزان هم نیست، باید بدانید که حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر باید کارکرد داشته باشد. عموما برای شمع‌های سوزنی ایریدیوم کیلومترصد هزارتایی را در نظر می‌گیرند. به صورتی که اگر شما دچار دود زدگی و خرابی‌های دیگر از قبیل انفجار در اثر تقلبی بودن و یا حتی نشت رسوبات بر روی آن نگردد، باید حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر مسیر را طی کند و سپس تعویض کرد.

چگونه متوجه شویم که باید شمع موتور اچ سی کراس خود را عوض کنیم؟. بسیار ساده است. بهتر است که هر ۲۰ هزار کیلومتر یک بار شمع موتور خودرو خود را چک کنید اگر خودتان متوجه کارهای فنی نمی شوید، بهتر است به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا از سالم بودن هنگام خرید اچ سی کراس شما مطمئن شود.

واتساپ