خرید فیلتر هوا پژو پارس

پژو پارس در دو مدل مختلف پارس سال و ال ایکس در گروه صنعتی ایران خودرو به مشتریان تحویل داده می‌شود که تفاوت این دو مدل به دلیل وجود دو موتور متفاوت (XU7) و (TU5) در آنهاست. در گذشته یک مدل دیگر به نام پژو پارسELX نیز که درآن از موتور خودرو زانتیا استفاده می شد  توسط ایران خودرو عرضه میشد که در حال حاضر تولید آن متوقف شده است.خرید فیلتر هوا پژو پارس در هر دو مدل یکسان است و از این بابت لازم نیست که نگرانی داشته باشید. این قطعه برای بهینه سازی فضای داخل موتور و جلوگیری از ورود گرد و خاک یا آلودگی‌های هوای محیط به داخل موتور تعبیه شده است و کمک می کند تا بازدهی موتور بالا رود. برای زمان بندی تعویض و خرید بهترین فیلتر هوا خودرو باید سعی کنید هر 6 الی 10 هزار کیلومتری که با خودرو رانندگی می‌کنید، آن را بررسی کنید.  

این کار به خصوص در مورد خودروهایی که در محیط های آلوده به گرد و خاک یا ریز گرد ها رفت و آمد دارند، ضرورت بیشتری پیدا می کند. البته همیشه نیاز به تعویض این قطعه نیست و شما گاهی می توانید با کمی تکاندن و تمیز کردن فیلتر، درصدی از بازدهی اولیه آن را بازگردانید. قیمت فیلتر هوا پژو پارس مانند بسیاری از خودروهای دیگر دارای قیمت پایینی است. بنابراین اصلاً به صرفه نیست که در زمانی که باید این قطعه خود را تعویض کنید، بخواهید آن را فقط تمیز کنید یا این کار را به تعویق بیندازید . چون قطعاً با عدم سوخت مناسب بنزین و آسیبی که در دراز مدت به موتور وارد خواهد شد، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

قیمت فیلتر هوا پژو پارس

اگر برای اولین بار است که می خواهید یک قطعه بخرید، باید بدانید که قیمت این محصول در مقایسه با خیلی از قطعات دیگر پژو پارس زیاد بالا نیست و شما باید مراقب فروشندگان سودجو باشید. بهتر است قبل از خرید، قیمت این محصول را از سایت‌های معتبر لوازم یدکی خودرو  استعلام کنید. همچنین می توانید از طریق سایت مستریدکی،از قیمت این محصول مطلع شده و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید. قیمت فیلتر هوا پژو پارس در برندهای مختلف موجود در بازار با هم متفاوت است ولی می توان گفت بین 12 تا 30 هزار تومان در تغییر است. دو مدل پژو پارس یعنی پارس سال و ال ایکس دارای فیلترهای مشابهی نیستند در موتور پژو پارس سال از فیلتر هوایی استفاده میشود که در خودرو پژو 405 جی ال ایکس شده زیرا موتور هر دو خودرو یکسان است و در موتور پژو پارس LX از فیلتر هوایی استفاده میشود که در خودرو پژو 206 اتومات یا اصطلاحا موتور TU5 بنابراین قیمت و سایز فیلتر های این دو مدل متفافت است .

نمایندگی خرید فیلتر هوا پژو پارس

یکی از مشکلاتی که در خرید این قطعه وجود دارد نحوه تشخیص استاندارد از غیر استاندارد است. بسیاری از افراد به دلیل عدم شناخت جنس مناسب این قطعه، در تشخیص این دو نوع فیلتر ناتوان هستند و قربانی فروشندگان سودجو و اجناس چینی می شوند. تاکنون راه مناسبی برای تشخیص این دو نوع فیلتر پیدا نشده و بهترین کار این است که از فروشندگان معتبر خریداری کنید. پژو پارس یا همان پرشیا هم مانند سایر محصولات ایران خودرو توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو یعنی ایساکو، حمایت می‌شود و شما می توانید این قطعه اصل پژو پارس را از نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر کشور که قطعات خود را از ایساکو تأمین می کنند تهیه کنید. در صورتی که نمایندگی مورد نظر شما قیمت فیلتر هوا پژو پارس مناسب را در اختیار نداشت، می توانید از سایت های معتبر فروش این قطعه پژو پارس قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. این قطعه با برندهای مختلفی عرضه می‌شود که در ادامه می توانید با آنها آشنا شوید.

بهترین فیلتر هوا پژو پارس در بازار

متأسفانه همانطور که گفته شد محصولات تقلبی در بازار زیاد هستند که تشخیص آن‌ها کار راحتی نیست. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در صورت نبود این قطعه در نمایندگی ایران خودرو، از مارک‌های معتبر و معروف بازار خرید کنید. خرید فیلتر هوا پژو پارس با برندهای متنوعی در بازار عرضه می‌شود که معروف‌ترین برند آن، برند سرکان است. برند بهران و کاسپین هم از دیگر مارک‌های موجود در بازار هستند که کمی از این قطعه سرکان ارزان‌تر هستند ولی به طور معمول توسط دارندگان پژو پارس خریداری و استفاده می شوند.

واتساپ