خرید فیلتر روغن رانا

شرکت ایران‌خودرو در سال 1391 و به موازات تولید خودروی دنا، خودرو سدان خانوادگی خود را با برند رانا تولید و به بازار مصرف روانه کرد. ایران‌خودرو با اندکی تغییر در ظاهر و آپشن‌های خودرو پژو 206 صندوق‌دار و با به کارگیری موتور TU5 و جعبه‌دنده پنج سرعته خودکار، خودرو رانا را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. اگر فیلتر روغن رانا از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد و یا به موقع تعویض نشده و کثیف مورد استفاده قرار گرفته باشد، روغن موتور با فشار مناسب در درون موتور به جریان نخواهد افتاد. کافی نبودن فشار روغن در دورهای بالا باعث افزایش استهلاک موتور، کاهش ضریب کمپرس موتور و خوردگی پیستون‌ها خواهد شد. در صورت ادامه یافتن این وضعیت، موتور خودرو می‌سوزد. فیلتر روغن رانا ارزان

راهنمای خرید فیلتر روغن رانا

اگرچه دیر تعویض کردن فیلتر روغن خودرو رانا در کوتاه مدت در هزینه‌های نگهداری خودرو و خرید لوازم مصرفی ماشین صرفه‌جویی می‌کند اما در طولانی مدت به دلیل افزایش آلودگی‌های موجود در روغن موتور و کاهش توانایی فیلتر در جداسازی و انبار کردن این آلودگی‌ها، زمینه را برای وارد آمدن آسیب‌های جدی به موتور TU5 و سوختن آن را فراهم می‌کند. در خرید فیلتر روغن رانا باید به توان فیلتر در پالایش ذرات معلق آلودگی در روغن و انبار کردن این ذرات اهمیت فراوان داد. اما باید توازن نیز رعایت شود و پالایشگری فیلتر روغن نباید باعث تغییر در فشار روغن مورد نیاز برای چرخش در درون موتور خودرو رانا شود. چنین شرایطی در یک فیلتر روغن ماشین با طراحی حساب شده و دقیق که با مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است، یافت خواهد شد. علاوه بر این، در ساخت انواع فیلتر‌های مرغوب، ‌علاوه بر استفاده از کاغذهای سلولزی با تراکم بالا به مواردی دیگر از قبیل: عدم وجود نشتی در محیط پالایشگری، قرار گیری مناسب فیلتر در جایگاه و پوسته خود، جنس پایه و پوسته فیلتر، نیز اشاره کرد.

قیمت فیلتر روغن رانا

در بازار، فیلتر روغن برای رانا با برند ایساکو، دیناپارت، پرفلکس و سرکان در دسترس هستند. قیمت فیلتر روغن رانا ایساکو در محدوده قیمتی 20 تا 60 هزار تومان است. در حالی که برای خرید فیلتر روغن خودرو رانا با برند ایساکو 20 هزار تومان، برند پرفلکس حدود 30 هزار تومان و برای برند سرکان 25 هزار تومان، بودجه مورد نیاز است. به یاد داشته باشید، اگرچه استفاده از فیلتر روغن ارزان قیمت تقلبی در کوتاه مدت صرفه اقتصادی دارند اما چنین فیلترهایی با پتانسیل بالا در افزایش ذرات جامد در روغن موتور در حال جریان، کاهش عمر موتور و آسیب‌دیدگی آن می‌شود. مستریدکی را به عنوان نمایندگی صافی روغن رانا به یاد داشته باشید تا اقتصادی‌تر و به صرفه‌تر از خودرو خود نگهداری کنید.

نمایندگی فروش فیلتر روغن رانا

به کارگیری فیلتر روغن پژو رانا با کیفیت، با جلوگیری از سوختن موتور خودرو رانا، کاهش هزینه چشمگیری را برای کاربران این خودرو به همراه خواهد داشت. عامل اصلی در تحقق نیافتن چنین کاهش هزینه‌ای را می‌توان در استفاده از فیلترهای ارزان قیمتی که به صورت قاچاق و با کیفیتی غیر استاندارد ساخته می‌‍شوند، جستجو کرد. چنین فیلترهایی نه تنها پالایشگری مناسبی ندارند بلکه با تخریب زود هنگام خود، بر حجم آلودگی‌های جامد روغن موتور داغ در حال چرخش، می‌افزایند. با گسترش خریدهای اینترنتی در سال‌های اخیر، صاحبان خودروی رانا همواره به سایت مستر یدکی به عنوان یک فروشنده خوش‌نام و امین برای خرید فیلتر روغن رانا باکیفیت و اصل نگریسته‌اند. این خوش‌نامی در تأمین و ارائه قطعات یدکی و محصولات مصرفی خودرو با اصالت، سبب شده است تا مجموعه مستر یدکی به مشاوری امین و تأمین‌کننده‌ای توانمند برای صاحبان رانا در ایران تبدیل شود. از این رو اگر به دنبال تأمین‌کننده‌ای امین برای خرید صافی روغن رانا هستید، مستر یدکی، نمایندگی خرید فیلتر روغن برای رانا را به شما توصیه می‌کنیم.

بهترین برند فیلتر روغن رانا

از رایج ترین و بهترین برند فیلتر روغن رانا، می‌توان به فیلترهای پرفلکس، ایساکو، سرکان اشاره کرد. فیلترهای ایساکو همان برندی هستند که به صورت فابریک شرکت به روی خودرو صفر، نصب می‌کند. صافی روغن رانا تولید شده در شرکت سرکان تحت لیسانس شرکت من‌فیلتر آلمان و با شاسی استوانه‌ای نشکن از جنس ABS همراه با کاغذ سلولوزی مرغوب و با تراکم بالا و اورینگ داخلی از جنس سیلکون 90 درصد، مناسب برای خودروهای پژو 206 تیپ2 و 5، پژو 207 و TU5 رانا می‌باشد. بودجه‌ مورد نیاز برای خرید فیلتر روغن سرکان اقتصادی‌تر و کیفیت، دوام و عملکرد آن چشم‌گیرتر است.

واتساپ