خرید فیلتر روغن دنا

در ابتدای دهه 1390 شمسی، ایران‌خودرو برای افزایش استفاده از موتور ملی EF7 و نیز تولید یک خودرو جدید و ارائه آپشن‌های نوین به مصرف‌کنندگان، خودروی دنا را تولید و به بازار مصرف روانه کرد. در اواسط دهه 1390 نیز خودرو دنا پلاس با آپشن‌های بیشتری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت. خودروهای خانواده دنا با قدرت پیشران بالا و امکانات رفاهی مناسب جایگاه برتری نسبت به خودروهای در محدوده قیمتی خود، دارند. لوازم یدکی این خودرو مانند فیلتر روغن دنا قیمت بسیار مناسبی دارند. کارکرد مناسب موتور خودرو دنا به تمیزی و پاکی روغن موتور آن وابستگی زیادی دارد. فیلتر روغن علاوه بر کنترل کیفیت روغن در حال چرخش و میزان ذرات معلق در آن از وارد آمدن ضربه ناگهانی به موتور خودرو در اثر افزایش ناگهانی فشار روغن جلوگیری می‌کند. صاحبان خودرو دنا اغلب در مورد خرید فیلتر روغن دنا مشورت‌هایی را از تعمیرکاران و یا تعویض روغنی‌ها دریافت می‌کنند. این مشاوره‌ها گاها معیار علمی نداشته و با هم در تضاد هستند. فیلتر روغن دنا ارزان

راهنمای خرید فیلتر روغن دنا

بسیاری از تعمیرکاران خودرو، تعویض‌روغنی‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی باور دارند که خرید فیلتر روغن دنا پس از دوبار تعویض روغن، تعویض شود. اگرچه این‌گونه تعویض صافی روغن دنا در هزینه‌های مالک خودرو دنا صرفه‌جویی می‌کند اما در طولانی مدت به دلیل افزایش حجم ذرات جامد معلق در روغن داغ در حال چرخش در موتور خودرو، زمینه را برای وارد آمدن آسیب‌های جدی به سیلندر، پیستون و مجاری روغن موتور، فراهم می‌سازد. علاوه بر این موضوع، این محصول که مجاری و منافذ آن با آلودگی‌های جامد روغن موتور، اشغال شده باشد نه ظرفیت لازم برای نگه‌داشتن ذرات جامد را دارد و نه اجازه می‌دهد تا روغن با فشار مناسب در موتور چرخش پیدا کند. از این رو عدم تعویض به موقع فیلتر روغن خودور دنا، سیکل مخربی را ایجاد می‌کند که به تخریب موتور خودرو منجر خواهد شد. در خرید فیلتر روغن توجه داشته باشید که فیلتری انتخاب کنید که بیشترین توان را در جذب ذرات معلق درون روغن موتور و انباشت و نگهداری آن‌ها را داشته باشد. توان جداسازی و انباشت نباید مانع از کاهش فشار روغن مورد نیاز برای چرخش روغن در موتور شود. برای دسترسی به چنین ویژگی‌هایی به یک طراحی مهندسی، دقیق و یکپارچه نیاز است تا در کنار به کارگیری از مواد اولیه با کیفیت، سلامت موتور خودرو دنا تظمین شود.

قیمت فیلتر روغن دنا

از برندهای معروف ایرانی فیلتر روغن می‌توان به فیلترهای ایساکو و سرکان اشاره کرد. قیمت فیلتر روغن دنا ایساکو را می‌توان در محدوده قیمتی 20 هزار تومان تهیه کرد. در حالی که برای خرید این محصول با برند سرکان 25 هزار تومان، بودجه مورد نیاز است. به یاد داشته باشید که فیلتر روغن تقلبی با توانایی اندک خود در جذب و نگهداری ذرات معلق روغن و نیز استحکام و عمر کوتاه خود، به ذرات جامد بیشتری اجازه ورود به روغن موتور را می‌دهند. این سبب کاهش عمر موتور و آسیب‌دیدگی آن می‌شود. مستریدکی را به عنوان نمایندگی خرید فیلتر روغن دنا به یاد داشته باشید تا با آسودگی برانید.

نمایندگی فروش فیلتر روغن دنا

به کارگیری این قطعه استاندارد، بادوام و دارای کارایی مناسب سبب خواهد شد تا از آسیب‌دیدگی موتور، هزینه‌های بسیار بالای تعمیر و بازسازی موتور خودرو و نیز از هدر رفتن زمان و انرژی صاحبان دنا جلوگیری شود. برای نیل به این منظور اساسا باید از فیلترهای بی‌نام و نشان که در کارگاه‌های غیرمجاز و زیر پله‌ای تولید می‌شوند، صرفه‌نظر کرد. چنین فیلترهایی از کاغذهای فیلتر بسیار بی‌کیفیت ساخته شده‌اند که یا توان جذب و نگه‌داشتن ذرات و آلودگی‌های روغن را ندارند و یا به روغن در حال چرخش، مجال حرکت عادی و با فشار مناسب را نمی‌دهند. چنین کاغذهای فیلتر بی‌کیفیتی، بعد از مدتی کارکرد و بر اثر دمای زیاد روغن موتور و فشار ناشی از چرخش روغن، از هم پاشیده شده و ذرات معلقی که از روغن جذب کرده‌اند را به همراه تکه‌هایی از خود، به درون روغن موتور وارد می‌کنند و کثیفی دو چندان روغن موتور را سبب می‌شوند. کیفیت و اصالت قطعات یدکی و محصولات مصرفی خودرو ارائه شده در مجموعه مستریدکی و نیز قیمت‌های رقابتی آنها، مستریدکی را به گزینه‌ای مطمئن صاحبان دنا در ایران تبدیل کرده است. بنابراین اگر به دنبال محلی برای تأمین و خرید صافی روغن خودور دنا هستید، مستر یدکی، نمایندگی خرید فیلتر روغن دنا با کیفیت و اصالت‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین مارک فیلتر روغن دنا

از رایج‌ترین و بهترین برند فیلترهای روغن دنا، می‌توان به فیلترهای ایساکو و سرکان اشاره کرد. فیلترهای ایساکو همان برندی هستند که به صورت پیش فرض روی خودرو صفر، نصب می‌شوند. این برند کیفیت مناسبی را نسبت به بودجه مورد نیاز خود، ارائه می‌دهند. صافی روغن دنا تولید شده در شرکت سرکان تحت لیسانس شرکت من‌فیلتر آلمان و با شاسی استوانه‌ای نشکن از جنس ABS برای خودروهای سمند با موتور ملی، دنا و دنا پلاس و نیز سورن توربو، مناسب است. اگرچه بودجه‌ مورد نیاز برای خرید فیلتر روغن دنا سرکان اندکی بیشتر است اما کیفیت، دوام و عملکرد آن چشم‌گیر بوده و با محافظت از موتور خودرو دنا توجیه اقتصادی بیشتری را دربردارد.

واتساپ