خرید فیلتر روغن آردی

فیلتر روغن آردی محصولی است متناسب با ساختار و پایه و اساس خودروی آردی طراحی و تولید شده و اساس آن به افزایش طول عمر و حفظ کیفیت عملکرد موتور خودروی آردی کمک می‌کند. وظیفه روغن موتور در هر خودرویی روان کردن و تمیز کردن قطعات موتور خودرو و همچنین کاهش ساییدگی بین آن‌ها است. روغن موتور آردی نیز محصولی است که متناسب با ساختار و مواد اولیه استفاده شده در خودروی آردی تولید شده است. فیلتر روغن موتور آردی در واقع ناخالصی‌ها و رسوبات موجود در روغن موتور را جدا کرده و تصفیه می‌سازد و از تردد آن در بین قطعات جلوگیری می‌کند. این ناخالصی‌ها ناشی از گرد و غبار موجود در موتور خودرو، دوده حاصل از احتراق در موتور خودور، آلاینده‌ها و رسوبات فلزی ناشی از سایش بین قطعات و مواردی از این دست بوده و وجود آن‌ها در روغن موتور و حرکت آن بین قطعات به مرور زمان سبب بروز آسیب‌های جدی به خودرو و لوازم داخلی آن می‌شود. در واقع روغن موتور به وسیله پمپی که در موتور خودرو وجود دارد، به مخزنی منتقل می‌شود که صافی روغن  در آنجا قرار دارد. به این ترتیب فرآیند تصفیه روغن موتور انجام می‌پذیرد و از این رو خرید فیلتر روغن آردی از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمای خرید فیلتر روغن آردی

در صورتی که نسبت به خرید این محصول به موقع اقدام نکنید خودروی شما با آسیب‌های جدی و خسارت‌های زیادی رو به رو می‌شود. فیلتر روغن آردی به دلیل آنکه روغن جریان یافته در خودروی شما از قطعات و ملزومات مهم و زیادی عبور می‌کند و در صورتی که این روغن موتور حاوی رسوبات و آلودگی‌هایی باشد، می‌تواند این قطعات و ملزومات را با جرم گرفتگی و از کارافتادگی آن‌ها جلوگیری کند و مانع متضرر شدن صاحبان خودرو شود. برای آنکه از زمان خرید و تعویض به موقع روغن موتور آردی نیز مطلع باشید بهتر است بگوییم که بین 3 تا 5 هزار کیلومتر کارکرد خودرو پس از نصب صافی روغن موتور آردی باید به فکر تعویض آن باشیم. هرچند که این محصول انواع گوناگونی دارد که هرکدام از طول عمر مشخص و مخصوص به خود برخوردار است و می‌بایست آن را پیش از تهیه کردن از اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی مطالعه کرد.

قیمت فیلتر روغن آردی

این محصول در قیمت‌های مختلفی روانه بازار می‌شود که این قیمت‌ها بسته به برند محصول، مشخصات فنی آن و همچنین ارائه شدنش در قالب یک پکیج به همراه لوازم جانبی دیگر یا خریداری آن به صورت تک محصول می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال نمونه‌های ایرانی این محصول از 18 هزارتومان شروع و تا 30 هزارتومان ادامه دارد. پکیج‌هایی در بازار وجود دارند که حاوی روغن موتور آردی، فیلتر روغن آردی و همچنین فیلتر هوا و لوازمی از این دست هستند و مصرف کنندگان این محصولات می‌توانند آن‌ها را با قیمت هایی متفاوت در قالب یک پکیج و بسته بندی تهیه کنند.

قیمت فیلتر روغن آردی

نمایندگی فروش فیلتر روغن آردی

فیلتر روغن موتور آردی را می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز محصولات و لوازم یدکی آردی یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که تمامی اطلاعات لازم جهت بررسی محصولات را در اختیار کاربران می‌گذارد تهیه نمایید. در واقع یکی از مزیت‌های بارز انتخاب فروشگاه اینترنتی نسبت به مراکز حضوری، اطلاعات دقیقی است که درباره هر یک از محصولات مربوط به خودرو، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای تهیه یک فیلتر روغن موتور مناسب برای خودروی آردی خود می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مستریدکی مراجعه کرده و با مطالعه توضیحات دقیق درباره انواع این محصولات از انتخاب مناسب‌ترین کالا برای خودروی خود اطمینان حاصل نمایید.

بهترین مارک فیلتر روغن آردی

برخی از معروف‌ترین برندهای فیلتر روغن آردی به شرح زیر است:

  • سرکان
  • ایساکو
  • بهران فیلتر

البته جهت انتخاب بهترین فیلتر روغن موتور خودرو آردی می‌توانید از اطلاعات زیر بهره گرفته و نسبت به این کالای ضروری برای خودروی خود به یک آگاهی نسبی دست یابید. به طور کلی دو نوع فیلتر روغن موتور آردی در بازار موجود است؛ کارتریجی و پیچی.

  1. در اصل هدف از طراحی و تولید فیلتر روغن موتور کارتریجی کاهش هزینه‌های خرید قطعات و تعویض آن‌ها بوده است؛ چرا که در هر بار تعویض این نوع فیلتر روغن موتور، فقط کافی است قطعه مربوط به تصفیه روغن را تعویض کنیم.
  2. اما در فیلتر روغن موتور پیچی، تمامی قطعات تصفیه کننده روغن و لوازم جانبی‌اش در یک پکیج مشخص قرار دارند و در هربار تعویض کلیه این پکیج باید خارج و تعویض شود که این مدل به دلیل توصیه تعمیر و تعویض کاران در بازار رایج است.فیلتر روغن آردی در نوع و جنس لوازم و قطعات تشکیل دهنده آن اعم از صافی فیلتر نیز دارای تفاوت‌های گوناگونی است که هنگام خریداری این محصول می‌بایست به آن‌ها توجه کرد.
واتساپ