خرید دینام دنا

دینام دنا در هر خودرو وظیفه تولید و ذخیره نیروی الکترونیکی مورد نیاز سیستم را به عهده دارد. اگر بخواهیم به شکلی ساده کار دینام را توضیح بدهیم، باید بگوییم؛ به آرمیچری که در دینام قرار دارد با چرخش‌های متناوب در یک میدان مغناطیسی برق تولید می‌کند و با استفاده از ذغال‌های به‌کار رفته در دینام، نیروی تولید شده را ذخیره می‌کند. با توجه به این توضیحات متوجه می‌شویم که دینام یکی از مهم‌ترین و در عین حال حساس‌ترین قطعه در ماشین است. برای آشنایی بیشتر با دینام دنا، روش‌های نگهداری، توجه به نشانه‌های خرابی آن و... با این مطلب در mryadaki همراه باشید تا توضیحات لازم را به شما ارائه دهیم.

فروش دینام دنا

راهنما و مهمترین نکات خرید دینام دنا

پیش از خرید دینام دنا ، بهتر است آشنایی خود را با این قطعه بیشتر کنید تا در روند خرید بدانید که بایستی چه انتظاراتی از آن داشته باشید. همچنین مراقبت‌های لازم را به عمل بیاورید. ما چه زمانی به تعویض دینام ماشین نیاز داریم؟ برای این سوال، پاسخ‌های مختلفی وجود دارد. توجه داشته باشید که دینام مولد نیروی برق است، پس هر اشکال و ضعفی در سیستم الکترونیک ماشین می‌تواند نشانه‌ای از ضعف و نارسایی این قطعه باشد. مواردی که باید به آن‌ها توجه کنید:

  1. اشکال در تسمه دینام. این اشکال می‌تواند به‌دلیل شل یا سفت بودن تسمه نیز باشد. همچنین در مواردی تسمه دینام دنا ممکن است دچار پوسیدگی شده باشد.
  2. روشن شدن چراغ خطر ماشین
  3. تغییر در سیستم نور چراغ‌های ماشین
  4. اشکال در سیستم گرمایش و سرمایش
  5. اشکال در سیستم بالابر و پایین بر شیشه‌ها
  6. صدای جیغ خفیف
  7. بوی سوختگی

اما برای حفاظت از این قطعه با ارزش چه کارهایی باید انجام داد؟ از آن‌جایی که نباید به دینام بیش از حد توان آن فشار وارد کرد، پس چند نکته ساده را برای جلوگیری از آسیب‌ها در نظر بگیرید:

  • خرید باطری‌های با کیفیت با ظرفیت بالا
  • در زمان توقف دور موتور را روی 2000 نگه‌دارید.
  • دور فن کولر را پایین نگه‌دارید.
  • بررسی مداوم تسمه دینام
  • چرا‌غ‌های ماشین را در موارد غیر ضروری خاموش نگه‌دارید.

در هنگام خرید دینام دنا به چه چیزهایی توجه کنید: اگر تنها دو مورد: یک جایگاه تعبیه شده برای دینام در خودرو و دو میزان آمپر تعیین شده در کارخانه را در نظر بگیرید، به راحتی می‌‌توانید دینام مناسب خودروی خود را تهیه کنید. هر دو مورد ذکر شده نیز با توجه به کارخانه سازنده و مدل ماشین در دفترچه راهنمای خودرو مشخص هستند.

قیمت دینام دنا

محدوده قیمت دینام دنا در بازار با توجه به برند، عرضه کننده، کیفیت ساخت، آمپر، کشور تولیدی ... متغیر است. شما برای قیمت دینام با کیفیت خودروی دینا با توجه به موارد گفته شده عددی بین 720 هزار تومن تا یک میلیون تومان در نظر بگیرید.

نمایندگی فروش دینام دنا

برای خرید دینام دنا دو راه پیش رو دارید:

  1. خرید حضوری: در این شیوه می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر هر برند در سطح شهر، محصول مورد نظر خود را پس از تحقیق و پرس‌وجو خریداری کنید.
  2. خرید آنلاین: در این روش، شما فرصت این را دارید تا با صرف زمان و انرژی کمتری به بررسی محصول مورد نظرتان بپردازید.

مستریدکی این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا با دریافت اطلاعات لازم، مقایسه و اطمینان از سلامت محصول به آسانی دینام مورد نظرتان را به صورت غیر حصوری و آنلاین خریداری کنید.

بهترین مارک‌های دینام دنا در بازار

بهترین مارک دینام دنا، ایساکو، عظام (استام صنعت) و والئو هستند که شما به آسانی می‌‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید و با انتخاب هر کدام، سلامت سیستم برق‌رسانی اتومبیل خود را تضمین کنید. حالا می‌توانید پس از کسب تمام این اطلاعات دینام خودرو دنا را از مستر یدکی سفارش دهید و برای خودتان یک خرید لذت‌بخش را رقم بزنید.

واتساپ