خرید دینام سورن

دینام سورن، این محصول هسته تامین نیرو در ماشین است. پس باید بدانید هر اختلال کوچکی در این قطعه می‌تواند کل سیستم الکترونیکی خودرو را با خطر و مشکل روبه‌رو کند. آشنایی کامل با شیوه کار دینام، چگونگی بررسی سلامت آن، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و... اطلاعاتی هستند که هر رانند‌‌ه‌ای باید بداند. اجزای تشکیل دهنده قطعه دینام ماشین: مجموعه‌ای از سیم پیچ که آن را استاتور می‌نامند، یک سیم پیچ الکتریکی متحرک که آن را روتور می‌نامند، آفتامات دینام، یک سو کننده ولتاژ ، تعدادی جاروبک برای حفظ ارتباط الکتریکی با موتور که با خرابی هر یک بهتر است دینام خودروی خود را تعویض کنید.

راهنمای خرید دینام سورن

دینام هر خودرو تولید کننده برق آن و لیست قطعات برقی خودرو است و باطری را شارژ می‌کند. برای همین مولد پرقدرت نیز محدودیت‌هایی وجود دارد که اگر از آن‌ها عبور کند، دینام سورن آسیب می‌بیند. پس اگر بیش از ظرفیت دینام از آن کار بکشید، خودرو برای تامین برق به سراغ انرژی باطری می‌رود و آن را تخلیه می‌کند.اگر در روند کار دینام مشکلی ایجاد شود، باطری هم به تبع آن دچار ضعف و نارسایی‌های مختلفی می‌شود که نشانه‌های متعدد آ‌ن را می‌توانید در سیستم برقی ماشین‌تان ببینید.

  • چراغ‌های داخلی یا خارجی ماشین دچار شدت و ضعف ناگهانی نور می‌شوند.
  • بوی سوختگی پلاستیک و سیم را احساس می‌کرنید.
  • بالابر یا پایین‌برهای شیشه اتومبیل‌تان به درستی کار نمی‌کند.
  • صدایی جیغ مانند به گوش‌تان می‌رسد.
  • در فعالیت سیستم گرمایش یا سرمایش مشکلی ایجاد می‌شود.

قیمت خرید دینام سورن پس وقت آن است که به سلامت دینام ماشین‌تان شک کنید و فورا به فکر تعویض آن باشید. چرا که ممکن است دیود، سیم‌پیچ آرمیچر یا استاتور خودرو سوخته باشد.برای انتخاب بهترین دینام خودرو سورن چند فاکتور را باید در نظر بگیرید: کارخانه و مدل هر ماشین به طور دقیق به شما می‌گوید که نیازمند چه نوع دینامی هستید. این را می‌توان از ابعاد و شکل محفظه و عدد آمپر تعیین شده برای هر محصول عرضه شده، فهمید.این دو اصل را در هنگام خرید دینام سورن در نظر بگیرید. دقت کنید که دینام خودروی دیگری اصلا مناسب نیست و همچنین آمپر هرگز نباید از استاندارد 80آمپر کمتر باشد.

قیمت دینام سورن

حدود قیمت دینام سورن در بازار با توجه به برند، آمپر، عرضه کننده، کیفیت ساخت، کشور تولیدی و فاکتورهای دیگر، متفاوت است. قیمت این محصول با توجه به موارد ذکر شده حدودا بین 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

نمایندگی فروش دینام سورن

یکی از راه‌های خرید دینام سورن، مراجعه حضوری به نمایندگی‌های معتبر در سطح شهر است. شما می‌توانید با پرس و جو و تحقیق بین مراکز فروش، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.اما یکی از بهترین‌ راه‌ها که این روند را برای شما کوتاه و آسان می‌کند، خرید اینترنتی دینام خودرو سورن است. خرید اینترنتی این امکان را می‌دهد تا به دور از خستگی و با دقت لازم به بررسی محصول بپردازید. سایت مستر یدکی به شما کمک می‌‌کند تا در کنار کسب اطلاعات دقیق ،رسیدن به پاسخ پرسش‌هایتان، امکان مقایسه برندها و قیمت‌ و از همه مهم‌تر صرفه جویی در وقت، خریدی امن و بدون دغدغه را تجربه کنید و محصول مورد نظرتان را در منزل تحویل بگیرید.

بهترین مارک‌ دینام سورن در بازار

در حال حاضر بازار پر از اسامی برندهای مختلفی است که دینام  سورن را با کیفیت متفاوتی ارائه می‌کنند. در میان این شلوغی ما بهترین مارک‌های دینام خودرو سورن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ایساکو
  • عظام (استام صنعت)
  • والئو

برندهایی هستند که شما به راحتی می‌‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید و با انتخاب هر کدام، این قطعه را با خیالی آسوده استفاده کنید.پس از بررسی تمام موارد ذکر شده، حال می‌توانید با اطمینان خاطر و آگاهی کامل به خرید دینام خودروی سورن بپردازید.

واتساپ