کاسه ترمز سورن

ترمز کاسه‌ ای یکی از انواع سیستم ترمز است که مکانیزم ساده‌ ای دارد. یکی از مهم‌ ترین اجزای این سیستم کاسه ترمز سورن است. این قطعه نقش مهمی در سلامت و ایمنی سیستم ترمز خودرو و در نتیجه حفظ ایمنی سرنشینان ایفا می‌ کند. از این رو بهتر است در هنگام خرید کاسه ترمز سورن دقت کافی را به خرج دهید. فروشگاه مستر یدکی با عرضه انواع محصولات لوازم یدکی خودرو از جمله کاسه ترمز سورن، امکان خرید اجناس اصل و مرغوب با قیمتی مناسب را فراهم کرده است.

انواع کاسه ترمز سورن

کاسه ترمز همان محفظه‌ ای است که در هنگام فشار دادن پدال ، لنت به آن فشار آورده و باعت توقف خودرو می‌ شود. این قطعه به یک قالب کیک گرد با چندین سوراخ شباهت دارد. به طور کلی انواع کاسه ترمز سورن و ترمزهای کاسه‌ ای عبارتند از:

  • Duo-Servo

  • ترمزی است که به کمک نیروز گریز از مرکز، از طریق کفشک به کاسه ترمز فشار وارد می‌ کند تا خودرو از حرکت بایستد.

  • Leading-Trailing

  • نوع دیگری از سیستم ترمز کاسه‌ ای است که دو نوع کفشک در آن وجود دارد. این دو کفشک با فاصله کمی از هم در جلو و عقب قرار گرفته‌ اند و کفشک جلویی یا پیشرو در جهت کاسه و کفشک عقبی یا دنباله‌ دار در جهت بر عکس آن می‌ چرخند.

  • Twin-Leading

  • نیز دارای دو کفشک است با این تفاوت که هر دو کفشک آن پیشرو هستند و بر سطح کاسه اصطکاک وارد می‌ کنند. استفاده از این نوع سیستم ترمز نیاز به نیرو و فشار بسیار کمی دارد.

برند های مختلف برای کاسه ترمز سورن

کاسه ترمز سورن توسط شرکت‌ ها و برند های مختلف خارجی و ایرانی تولید و وارد بازار می‌ شود. با این حال بیشترین فروش کاسه ترمز سورن متعلق به برند های داخلی ایساکو، تلدا و تکستار است. این برند ها در ساخت کاسه ترمز از استاندارد های لازم پیروی کرده و محصول باکیفیتی را تولید می‌ کنند. از این رو می‌ توان از لحاظ مقاومت در برابر اصطکاک و گرما به آن‌ ها اعتماد کرد.

از میان برند های مختلف کاسه ترمز سورن که در بازار موجود هستند، می‌ توان به برند های دیگری مانند ایزل، پارس، هیدیکا و بسیاری از برند های دیگر نیز اشاره کرد. از آنجا که سیستم ترمز یکی از حیاتی‌ ترین بخش‌ های خودرو محسوب می شود، توصیه می‌ شود حتما کاسه ترمز سورن را از برند های معروف و مطمئن خرید نمایید.

قیمت کاسه ترمز سورن

کاسه ترمز سورن با برند ها و کیفیت‌ های مختلفی در بازار وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، وجود تفاوت قیمت میان انواع مختلف آن امری کاملا طبیعی و منطقی به شمار می‌ رود. به طور کلی عوامل متعددی بر قیمت کاسه ترمز سورن تاثیر می‌ گذارند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به نوع برند، داخلی یا خارجی بودن، میزان کیفیت، جنس بدنه و میزان مقاومت در برابر گرما و اصطکاک و... اشاره کرد.

خرید اینترنتی کاسه ترمز سورن در فروشگاه مستر یدکی

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که در هنگام خرید کاسه ترمز باید در نظر داشته باشید، توجه به میزان قدرت آن برای متوقف کردن چرخ است. هرچه کیفیت و مقاومت این قطعه بیشتر باشد، قدرت بیشتری خواهد داشت. حال آنکه برای تشخیص کیفیت این قطعه یا باید تخصص و دستگاه‌ های مخصوصی داشته باشید و یا اینکه از برند و فروشگاهی معتبر خرید کنید.

یکی از مزایای خرید اینترنتی کاسه ترمز سورن از فروشگاه مستر یدکی، اطمینان از اصالت و کیفیت بالای محصول است. خوشبختانه این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه لوازم یدکی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته است. شما با خرید از ما علاوه بر تضمین اصالت کالا، از خدمات پس از فروش و قیمت مناسب نیز بهره‌ مند خواهید شد. همچنین می‌ توانید پیش از خرید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ ها در این زمینه استفاده کنید.

واتساپ