وایر شمع رانا

یکی از مهم ترین بخش های خودرو است که همیشه توجه کمی به آن می شود، در حالی که وایر (سیم) شمع موتور نقش مهمی در سیستم جرقه زنی خودروی شما دارد و جرقه هایی با ولتاژ بالا  برای مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا در موتور ایجاد می کند. کیفیت و عملکرد این وایر ها می‌ تواند بر عملکرد کلی موتور خودرو تاثیر زیادی  داشته باشد. پس انتخاب سیم‌ های شمع (وایر شمع) مناسب برای رانای شما یک اولویت است. در این مقاله، انواع مختلف وایر های شمع ، مزایا و معایب آن‌ ها و برند های مناسب برای خودروی رانا شما را بررسی می‌ کنیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب ترین محصول با کارشناسان ما در مستر یدکی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

انواع وایر شمع رانا

انواع مختلفی از وایر شمع وجود دارند که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رایج ترین انواع وایر شمع سیلیکونی، کربنی و هسته مارپیچی هستند.

وایر شمع سیلیکونی رانا 

وایر شمع سیلیکون رانا از مواد سیلیکونی با دمای بالا ساخته شده است که در برابر حرارت و سایش مقاوم است. این نوع وایر شمع  همچنین به گونه ای طراحی شده است که حداکثر انرژی جرقه را به شمع ها برساند و عملکرد بهینه موتور را تضمین کند.

وایر شمع سیلیکونی معمولاً گران‌ تر از انواع دیگر شمع‌ ها هستند، اما دوام و عملکرد این وایر ها ، آن‌ ها را به انتخابی محبوب برای موتور های با کارایی بالا تبدیل می‌ کند. آنها هم چنین به راحتی نصب می شوند و می توانند سال ها بدون نیاز به تعویض دوام بیاورند.

وایر شمع آریون 

از یک ماده کربن رسانا ساخته شده اند که انرژی جرقه ای با کیفیت بالا را به شمع ها می رساند. آنها یک جایگزین مقرون به صرفه برای وایر شمع سیلیکونی هستند، اما آنقدر بادوام نیستند و ممکن است در شرایط دمای بالا به خوبی عمل نکنند.

وایر شمع کربنی علی‌ رغم معایبی که دارند، هنوز یک انتخاب محبوب برای بسیاری از وسایل نقلیه هستند، زیرا عملکرد خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. همچنین نصب آنها نسبتاً آسان است و برای کسانی که تجربه زیادی در تعمیرات خودرو ندارند گزینه مناسبی هستند

وایر شمع هسته پیرال

از ساختار منحصر به فرد مارپیچی ساخته شده اند که حداکثر انرژی جرقه را به شمع ها می رساند. آنها برای مقاومت در برابر تداخل سایر اجزای الکتریکی طراحی شده اند و عملکرد بهینه موتور را تضمین می کنند.

وایر شمع هسته مارپیچی رانا یک انتخاب محبوب برای موتور های با کارایی بالا هستند، زیرا عملکرد و دوام عالی دارند. همچنین نصب آن ها نسبتاً آسان است و می توانند سال ها بدون نیاز به تعویض دوام بیاورند.

برند های مختلف وایر شمع رانا 

برند یوتا :

این برند از مجموعه رسپا پارت صنعت می باشد که باوجود اینکه شرکتی نو پا و تازه تاسیس است، اما عملکرد بی نظیر این شرکت در طراحی و تولید وایر شمع، این شرکت را به یکی از بهترین گزینه ها برای خریداران قطعات خودرو های داخلی تبدیل کرده است. برند یوتا یکی از پرفروش ترین برندهای داخلی می باشد که قیمت مناسب این شرکت توجه خریداران را همیشه به سوی خود جلب کرده است.

برند bougicord :

بیش از 40 سال متخصص مدیریت موتور بوده و پیشرو اروپا در سیستم های جرقه زنی و متخصص در زمینه سنسورها است. بوجیکورد با خودرو سازان بین المللی از جمله سیتروئن، فورد، نیسان، پژو، رنو و فولکس واگن شریک است.

قیمت وایر شمع مناسب رانا  

در نهایت، مهم است که هنگام انتخاب سیم شمع، بودجه خود را در نظر بگیرید. در حالی که وایر شمع گران‌ قیمت می‌ تواند عملکرد و دوام بهتری ارائه دهند، اما می‌ تواند گران‌ تر هم باشد. مهم است که وایر شمعی را انتخاب کنید که بهترین ارزش را نسبت به بودجه شما داشته باشد و در عین حال عملکرد و دوام مورد نیاز خودروی رانای شما را ارائه دهند.

خرید اینترنتی وایر شمع رانا از فروشگاه مستریدکی

اندازه و نوع موتور، و همچنین نوع شرایط رانندگی و سبک، بر عملکرد وایر شمع تاثیر زیادی دارد. مهم است که وایر شمعی را انتخاب کنید که برای موتور رانا و شرایط رانندگی خاص شما طراحی شده باشند تا از عملکرد مطلوب اطمینان حاصل کنید. سایت مستر یدکی با ارائه بهترین محصولات  همواره در تلاش برای ارائه محصول با کیفیت با قیمت مناسب بوده تا در امر خرید به شما کمک کند. شما می توانید با سفارش وایر شمع رانا از سایت مستر یدکی در کمترین زمان ممکن این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

واتساپ