انواع فيلتر كابين آريو

فيلتر كابين آريو قطعه‌ای است که به منظور پاکسازی هوای فضای داخل خودرو سواری در آن تعبیه می‌شود. در واقع وظیفه این قطعه به نوعی با سلامت سرنشینان داخل خودرو در ارتباط است.

زیرا هر نوع آلایندگی و ناپاکی معلق در فضای داخل کابین را جذب کرده و هوای سالم و پاک به سرنشینان ارائه می‌دهد. می‌توان گفت فیلتر هوای کابین خودرو همان فیلتر تهویه و یا کولر است که نقش تهویه و پاکسازی هوا را بر عهده دارد.

انتخاب فیلتر کابین مناسب برای خودرو سواری مخصوصا در شهرهای بزرگ صنعتی و پر ترافیک بسیار اهمیت دارد. اما متاسفانه در کشور ما به این مقوله مهم چندان توجه نمی‌شود.

این قطعه جزو قطعات مصرفی خودرو بوده و در فواصل زمانی مناسب نیاز به تعویض دارد. البته در مناطقی که هوای آلوده است تعویض فیلتر کابین باید در بازه زمانی کوتاهتری صورت بگیرد.

محل قرارگیری فیلتر هوای کابین بستکی به نوع خودرو دارد. خوشبختانه محل قرارگیری فیلتر هوای کابین آریو در دسترس بوده و افراد می‌توانند بدون نیاز به سرویس‌کار به‌راحتی آن را تعویض و پاکسازی کنند.

قیمت فیلتر کابین آریو

مهمترین اصل در انتخاب و خرید فیلتر کابین خودرو جنس و کیفیت کاغذ آن است. جنس و نوع کاغذ فیلتر هوا به صورت مستقیم بر قدرت جذب ذرات ریز و آلاینده‌های موجود در هوای داخل کابین تاثیر می‌گذارد.

کاغذ فیلتر باکیفیت علاوه‌بر پاکسازی محیط باید قدرت جذب گازهای مضر و بوی بد کابین را نیز داشته باشد. همچنین باید از مواد بیولوژیکی تولید شود تا بتواند قارچ‌ها و میکروب‌ها را نابود کند.

فیلتر هوای کابین در انواع مختلفی تولید می‌شود. معمولا یکی از تفاوت‌های اصلی انواع فیلتر کابین آریو، جنس آن‌ها است. به عبارت دیگر تولید کنندگان از انواع کاغذ پلیسه‌دار یا الیاف، پنبه، یا ترکیبی از کاغذ و پنبه برای تولید این محصول استفاده می‌کنند.

از این‌رو متقاضیان در حین خرید فيلتر كابين آريو، مدل‌های مختلفی که در ادامه با جزئیات بیشتری به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، برای انتخاب دارند.

  • فیلتر هوای اسفنجی

فیلتر هوای کابین اسفنجی  متناسب با فناوری نانو از چند لایه تولید می‌شود و استفاده از آن بیشتر در خودرو سواری‌های مسابقه رایج است. البته در گذشته از این نوع فیلتر فقط برای تراکتور و دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌شد.

اما در حال حاضر برای برخی خودروهای سواری  از فیلتر هوای اسفنجی، جهت تهویه هوای داخل خودرو استفاده می‌شود. سبک طراحی این مدل فیلتر به نحوی است که یک فریم فلزی، بستر پلی‌اورتان فیلتر را دربرگرفته است.

  • فیلتر هوای کتان

فیلتر هوای کابین، مدل کتان قابل شستشو بوده و عمر بسیار بالایی دارد. برای تولید این نوع فیلتر از ۶ لایه پارچه مخصوص روغنی استفاده می‌شود. بنابراین نسبت به سایر فیلتر‌های هوا عملکرد بهتری برای جذب آلودگی‌ها محیط دارد. منتهی برای خرید فيلتر كابين آريو کتان باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. زیرا این نوع قیمت بیشتری دارد.

  • فیلتر هوای سلولزی

فیلتر هوای سلولوزی یا به عبارت دیگر کاغذی ساختاری ثابت با فریم کاغذی دارد و پرکاربردترین نوع فیلتر است. این نوع فیلتر قیمت ارزان و عمر کمی دارد.  قدرت جذب این مدل فیلتر، بسیار بالا است و 80 الی 90 درصد ذرات آلوده محیط پیرامون را جذب خود می کند.

برندهای مختلف برای فيلتر كابين آريو

در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج کشور مدل‌های مختلف فیلتر هوای کابین تولید می‌کنند. بنابراین در مراکز فروش فيلتر كابين آريو این محصول با برندهای مختلفی عرضه می‌شود. از این‌رو یکی از دغدغه‌های مهم خریداران انتخاب بهترین است.

مسلما کسب اطلاع در رابطه با ویژگی‌های هرکدام از برندها لازمه انتخاب ایده‌آل بوده و کیفیت خرید را بالاتر می‌برد. در ادامه مطالب به معرفی برخی از برندهای مختلف فيلتر كابين آريو موجود در مراکز فروش لوازم یدکی خودرو خواهیم پرداخت.

  • برند مدیران فیلتر

مدیران فیلتر یک برند داخلی بوده چ و بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تولید فیلتر هوا فعالیت می‌کند. کیفیت محصولات این شرکت بسیار خوب بوده و قابلیت رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی گران‌قیمت را دارد.

  • برند سرکان

فیلتر کابین سرکان مدل ۱۴۶۹ یکی از بهترین‌ها برای خودرو آریو است. این برند نیز متعلق به تولیدکنندگان داخلی بوده و از کیفیت و کارایی بسیار خوبی بهره‌مند است. فیلتر هوای سرکان از کاغذ درجه‌یک که دارای خاصیت آنتی‌باکتریال است تولید می‌شود.

خرید فیلتر کابین سرکان مناسب آریو

  • برند زوتی

فیلتر هوای zotye قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد. این محصول نیز به دست تولیدکنندگان توانمند کشور تولید می‌شود. قیمت این نوع فیلتر هوا مناسب بوده و متقاضیان خرید فیلتر کابین آریو با پرداخت هزینه‌ای معقول قدرت خرید آن را دارند.

  • برند آریو

برند آریو نیز بیش از 12 سال است که در زمینه تولید قطعات وسایل نقلیه نظیر فیلتر هوای کابین  فعالیت می‌کند. در بین محصولات این شرکت نیز می‌توان فیلتر هوای کابین مناسبی برای خودرو مدل Z300 یافت. فیلتر‌های هوای این شرکت مکعب مستطیلی شکل بوده و کیفیت خوبی دارند. 

لیست قیمت فيلتر كابين آريو

در مراکز فروش فیلتر کابین آریو، لیست قیمت بر حسب جنس کاغذ فیلتر، کیفیت، نوع برند و سایر موارد مشابه دیگر تعیین می‌شود. استفاده از کاغذ مرغوب و متریال درجه‌یک هزینه تولید را برای تولید‌کنندگان بالاتر می‌برد.

پس مسلما خریدارانی که درصدد خرید محصول خوب با طول عمر بالا و عملکرد ایده‌آل هستند، باید هزینه بیشتری برای خرید خود پرداخت کنند.

مرکز فروش مستریدکی انواع فیلتر کابین خودرو را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. عزیزانی که در صدد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست قیمت فيلتر كابين آريو هستند؛ می‌توانند از طریق مراجعه به لیست محصولات و همچنین برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه اقدام کنند.

کارشناس مستر یدکی علاوه‌بر ثبت سفارش خرید، مشاوره رایگان قبل از خرید و پشتیبانی آنلاین پس از خرید نیز به مشتریان ارائه می‌دهند.

خرید اینترنتی فيلتر كابين آريو از فروشگاه مستریدکی

مجموعه مستر یدکی یکی از مراکز فروش لوازم یدکی خودرو سواری است که محصولات خود را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. بنابراین همه ایرانیان می‌توانند جهت خرید اینترنتی فيلتر كابين آريو از طریق پل‌های ارتباطی موجود اقدام کنند.

مجموعه مستر یدکی محصولات خود را با تنوع بالا و قیمت مناسب می‌فروشد و همواره در تلاش است که هموطنان عزیز به راحت‌ترین شکل ممکن قطعه مورد نظر خود را با صرف هزینه مناسب‌تر و زمان اندک خریداری کنند.

تمام لوازمی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانت، تضمین سلامت و اصالت و همچنین خدمات پس از فروش معتبر هستند. همچین دیگر خدمت ارزنده فروشگاه مستر یدکی به هموطنان عزیز ارسال رایگان کالای خریداری شده و دریافت وجه خرید در درب منزل پس از ارائه بسته به خریدار است.

مشتریان این مجموعه پس از خرید و مشاهده کالا، اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شوند تا یک هفته فرصت دارند بسته خریداری شده را به پس بفرستد. بنابراین شرایط برای خرید ایده‌آل و قابل اطمینان در این مرکز فروش معتبر کاملا مهیا است.

واتساپ