وایر شمع ساینا یا به عبارت دیگر کابل شمع، قطعه ای است که جرقه الکتریکی یا برق را از کوئل به شمع منتقل می کند. وایر در سیستم خودروهای قدیمی یکی از قطعات مهم بوده و نقش پررنگی در ایجاد احتراق دارد. پس اگر معیوب و ناکارآمد باشد شمع خودرو نمی تواند برق مورد نیاز برای ایجاد جرقه را تامین کند. برای خرید وایر شمع ساینا باید به بهترین مراجع فروش نظیر مستر یدکی مراجعه کرد. زیرا هر چه کیفیت وایر بهتر باشد فرایند احتراق با کیفیت بهتری صورت می گیرد. همچنین امکان خرید محصول باکیفیت و برند اصل فقط از طریق مراجع فروش معتبر امکان پذیر است.

انواع وایر شمع ساینا

وایر شمع انواع مختلفی دارد و باید با توجه به نوع و مدل خودرو انتخاب شود. بنابراین برای بررسی انواع این محصول باید آن را بر اساس معیارهای مختلفی نظیر سایز، طول، نوع و جنس متریال بکار رفته برای تولید بررسی کرد. اما بطور کلی مهمترین معیار برای دسته بندی انواع وایر جنس بوده و بر این اساس انواع وایر شمع خودرو ساینا شامل موارد زیر است.

وایر شمع فلزی

این نوع وایر شمع از جنس فلز است و در برابر دما و فشار مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو برای استفاده در شرایط سخت و دمای بالا بسیار مناسب است. به همین دلیل اغلب برای خودروهایی با موتورهای قدرتمندی استفاده می شود.

وایر شمع سیلیکونی

یکی دیگر از انواع وایر شمع ساینا شامل وایر سیلیکونی است که از جنس سیلیکون بوده و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. این نوع وایر در برابر رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد. همچنین در مجاورت جریان الکتریسیته به عنوان یک عایق عمل می کند و برای استفاده در شرایط دمایی متوسط مناسب است.

وایر شمع کربنی

این نوع وایر از جنس کربن بوده و در شرایط دمایی پایین عملکرد بسیار خوبی دارد به همین دلیل یک انتخاب خوب و مناسب برای مناطق سرد سیر به شمار می رود.

برندهای مختلف وایر شمع ساینا

وایر شمع ساینا توسط برندهای مختلفی که در حوزه تولید قطعات خودرو فعالیت دارند، تولید می شود. برخی از برندهای معروفی که برای خودرو ساینا وایرهای استاندارد تولید می کنند شامل موارد زیر هستند.

رستا پارت صنعت

برند رستا پارت صنعت یا به عبارت دیگر UTA یکی از تولید کنندگان داخلی است که در حوزه تولید قطعات برقی خودرو نظیر وایر فعالیت می کند و بیش از ۷ سال است که در این حوزه فعالیت دارد.

پارس نیکان صنعت 

یکی دیگر از برندهای مختلف وایر شمع ساینا شامل برند پارس نیکان صنعت یا PNE است. این شرکت نزدیک به ۸۰ سال است که در حوزه تولید قطعات خودرو فعالیت می کند و در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان قطعات مصرفی خودرو در کشور به شمار می رود.

سایپا یدک

یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودرو در کشور شامل سایپا یدک است که بهترین و استانداردترین نوع وایر را برای خودرو سایپا تولید می کند.

قیمت وایر شمع ساینا

قیمت وایر شمع ساینا تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • کیفیت

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت وایر شمع کیفیت است و مواردی که از متریال مرغوب و با استفاده از سیستم های استاندارد تولید می شوند قیمت بالاتری دارند.

  • شرایط بازار

دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت وایر شمع ساینا شرایط بازار و میزان تقاضا و عرضه است. به عبارت دیگر افزایش تقاضا یا کاهش عرضه به صورت مستقیم منجر به افزایش قیمت این محصول می شود.

  • فناوری

آن دسته از وایرهای شمع که از فناوری های نوین پشتیبانی می کنند کارایی و دوام بیشتر و در نتیجه قیمت بالاتری دارند.

  • برند

همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان شد این محصول توسط شرکت های مختلفی تولید می شود و از این رو باید گفت که دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت آن برند است.

خرید اینترنتی وایر شمع ساینا

شمع وایر خودرو سایپا به واسطه فروشگاه های مختلفی به فروش می رسد. به همین دلیل یکی از نکات مهم خرید این محصول انتخاب یک مرجع فروش مناسب برای خرید است.

فروشگاه اینترنتی مستریدکی، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش وایر شمع ساینا و قطعات مصرفی خودرو سواری است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را از معتبرترین نمایندگی های داخلی و خارجی تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. تمامی محصولاتی که در این مجموعه به فروش می رسند، دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ایده آل بوده و همچنین اصالت محصول نیز به طور کامل تضمین می شود.
این مجموعه علاوه بر خدمات فروش، مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد. مستر یدکی برای عرضه خدمات مطلوب و باکیفیت همواره از مشتریان خود به صورت پیوسته پشتیبانی می کند. همچنین کسانی که اقدام به خرید اینترنتی وایر شمع ساینا از فروشگاه مستریدکی می کنند، در صورت نارضایتی از انتخاب و خرید خود می توانند تا ظرف یک هفته محصول خریداری شده را مرجوع کنند.

واتساپ