فيلتر هوا زانتيا

فیلتر هوای زانتیا از نوع کاغذی با مواد PU شاخته شده که دارای کیفیت بالایی در تولید آن می باشد. کیفیت ساخت و مواد اولیه تولید فيلتر هوا زانتيا از مرغوب ترین اجناس و کاغذ های تولید فیلتر هوا می باشد که به دلیل تنفس راحت موتور خودرو کمک بسیار زیادی در جهت بهبود در شتاب و عملکرد آن و همچنینن کاهش مصرف سوخت خودرو گردد.

معمولا زمان تعویض فیلتر هوا در خودرو های زانتیا به عواملی مانند نوع خودرو، نحوه رانندگی، شرایط آب و هوایی بستگی دارد که به طور تقریبی می توان بین 5000 تا 10000 کیلومتر را پیشنهاد می کنیم. کیفیت فیلتر هوا علاوه بر تاثیر بر شتاب و مصرف سوخت بر طول عمر روغن موتور نیز تاثیر گذار خواهد بود.

فیلتر هوای خودرو چیست و چه نقشی دارد؟

فیلتر هوای خودرو هم به مانند سایر اجزای موتور دارای اهمیت فراوانی است و وجودش برای خودرو الزامیست و همان طور که از اسمش پیداست نقش فیلتراسیون هوا را بر عهده دارد. فیلتر هوا در حقیقت وسیله ایست که بر سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می گیرد و ذزات ناخالص موجود در این هوای ورودی را به خود جذب می کتد و همچنین وظیفه کنترل میزان هوای ورودی به موتور را بر عهده دارد. اما در ادامه با نقش ها و چگونگی عملکرد فیلتر هوای خودرو و ارتباطش با سایر اجزای خودرو را بررسی می نماییم

برندهای مختلف برای فیلتر هوای زانیتا

فیلتر هوا زانتیا سرکان

فیلتر هوای زانتیا و پارس الیکس در شرکت معتبر سرکان با کیفیت بالا تولید می شود، این فیلتر دارای کاغذ سلولوزی خوب، فوم قالب شکیل و با دوام و دقیق فیت محفظه فیلتر تولید شده است، فیلتر هوای سرکان دارای استاندارد معتبر ISO 9001:2015 کیفیت و سلامت خودروی شما را تضمین می کند.

لیست قیمت فیلتر هوای زانتیا

  1. فیلتر هوا زانتیا سرکان قیمت: 91,000 تومان
  2. فیلتر هوا خودرو مدل GL1363 بهران فیلتر قیمت : 89.000 تومان
  3. جعبه فیلتر هوا سیتروئن زانتیا قیمت: 24.000 تومان
  4. فیلتر هوا زانتیا – AF723 قیمت: 31,000 تومان

​​​​​​​

خرید اینترنتی فیلتر هوای زانتیا در فروشگاه مستر یدکی

با مراجه به سایت فروشگاهی مستر یدکی می توانید نسبت به سفارش و تهیه انواع فیلتر هوای زانتیا بسته به نیازتان سفارش و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واتساپ