صافی بنزین مگان

یکی از قطعاتی که از ورود مواد ناخالص موجود در بنزین به موتور جلوگیری می‌ کند صافی بنزین مگان یا همان فیلتر بنزین است. این قطعه بنزین را از وجود آلودگی‌ های جامدی که می‌ توانند سبب مسدود سازی مسیر سوخت رسانی شوند پاک می‌ کند تا احتراق به راحتی صورت گیرد.

در هنگام خرید صافی بنزین مگان توجه داشته باشید که از برند های معتبر آن را تهیه کنید تا کیفیت بهتر و عمر طولانی‌ تری داشته و دیرتر دچار مشکل گردد. در ادامه مقاله به بررسی انواع صافی بنزین مگان و برند های مختلف آن خواهیم پرداخت.

انواع صافی بنزین مگان

اگر به خودروی خود اهمیت می‌ دهید و می‌ خواهید فیلتر بنزین آن را تعویض کنید اما با توجه به تنوع مدل‌ ها نمی‌ دانید کدام را انتخاب کنید نگران نباشید. ما در این بخش ویژگی انواع صافی بنزین مگان را برای شما شرح می‌ دهیم تا با خیال راحت نسبت به تهیه آن اقدام کنید. این فیلترها از نظر کارایی تفاوتی ندارند و تنها در جنس بدنه با یکدیگر فرق دارند. انواع فیلتر سوخت خودرو عبارتند از:

فیلتر سوخت فلزی

صافی بنزین مگان فلزی که معمولا از جنس آلومینیوم بوده و کیفیت بالایی نیز دارد بسیار مقاوم ساخته شده و بنزین بر روی آن تاثیر منفی نمی‌ گذارد.

فیلتر سوخت پلاستیکی

با در نظر گرفتن اینکه امروزه بنزین کشور دارای مواد زائد و آلودگی‌ های بسیاری است نیاز به تعویض زود هنگام صافی بنزین مگان وجود دارد. این امر سبب می‌ شود تا فیلتر هایی با بدنه پلاستیکی که هزینه پایین‌ تری دارند فروش بیشتری داشته باشند.

برند های مختلف برای صافی بنزین مگان

در میان انواع مختلفی از صافی بنزین که توسط شرکت‌ های زیادی تولید و به بازار عرضه شده می‌ توان به برخی از معروف‌ ترین برند های مختلف صافی بنزین مگان اشاره کرد. به عنوان مثال فیلتر سوخت بهران، بوش، لیزر، چانگان و بسیاری دیگر از این دست هستند. در ادامه به برخی دیگر از این برندها می‌ پردازیم.

  • صافی بنزین مگان برند بوش

  • محصولی با قابلیت تصفیه کامل سوخت مصرفی خودرو بوده و و دارای قدرت تزریق سوخت به انژکتور ها در آن بسیار عالی است.

  • فیلتر بنزین برند سرکان

  • در انواع مختلف بدنه فلزی و پلاستیکی همراه با کاغذ سلوزی مرغوب تولید می‌ شود و نسبت به نمونه‌ های دیگر داخلی دارای کارکرد بالاتری خواهد بود.

  • صافی بنزین مگان برند آگر

  •  ساخت کشور ترکیه بوده و از کیفیت بالایی در مواد اولیه بهره‌ مند است.

  • فیلتر سوخت برند پرفلکس فرانسه

  •  برای تیپ‌ های مختلف خودروی مگان تولید شده است که می‌ توان آن را در دسته فیلترهای مطرح جهان قرار داد.

قیمت صافی بنزین مگان

فیلترهای بنزین جنس‌ های مختلفی دارند که سبب ایجاد تفاوت قیمت می‌ شود. صافی بنزین مگان پلاستیکی نسبت به نوع فلزی آن ارزان‌ تر است و مصرف بیشتری دارد. علاوه بر این جنس صافی داخل فیلتر و مرغوبیت آن نیز بر قیمت این محصول تاثیر گذار است. صافی داخلی فیلتر نقش اصلی را ایفا کرده و مرغوبیت آن بسیار مهم‌ تر است؛ چرا که با از بین رفتن آن تنها یک پوسته باقی می‌ ماند.

نوع برند نیز در تعیین قیمت صافی بنزین مگان نقش مهمی داشته و معمولا برند های شناخته شده که از کیفیت بالاتری نیز برخور دارند قیمت بالاتری دارند. البته به طور کلی باید بدانید که فیلتر سوخت قیمت آنچنانی ندارد اما عدم تعویض به موقع آن می‌ تواند خسارت‌ های چند برابری به مالک خودرو وارد کند.

خرید اینترنتی صافی بنزین مگان در فروشگاه مستریدکی

با توجه به اینکه این قطعه در بازار مدل‌ های تقلبی بسیاری دارد فروشگاه مستریدکی با تضمین اصالت محصولات ارائه شده نسبت به فروش صافی بنزین مگان اقدام کرده و تا 7 روز ضمانت بازگشت دارد. به خاطر داشته باشید که جنس‌ های بدون کیفیت هیچ‌گاه دارای گارانتی و ضمانت نیستند. بنابراین می‌ توان گفت که جنس‌ های دارای گارانتی از کیفیت بالایی نیز بهره‌ مند هستند.

نکات مهمی که در هنگام خرید اینترنتی صافی بنزین مگان باید به آن‌ ها توجه داشته باشید در ابتدا تعیین بودجه‌ ای است که می‌ خواهید برای آن اختصاص دهید. پس از آن نوع و جنس فیلتر را مشخص کرده و سعی کنید همیشه به سراغ برند های مطرح و معروف بروید. از آنجا که جنس‌ های تقلبی شباهت زیادی به جنس اصلی دارند و شناخت آن‌ ها نیازمند داشتن تجربه و مهارت بالایی در این زمینه است کارشناسان ما در فروشگاه مستریدکی صافی بنزین مگان اصلی را برای شما جداسازی کرده‌اند تا سرتان کلاه نرود.

واتساپ