فیلتر روغن هیوندای ورنا

فیلتر روغن هیوندای ورنا

فیلتر روغن هیوندای ورنا قطعه‌ ای است که در مسیر ورود روغن به درون موتور قرار گرفته و ناخالصی‌ ها و آلودگی‌ ها را از روغن جدا می‌ کند؛ بدین ترتیب می‌ توان گفت که این قطعه از ایجاد اختلال در عملکرد موتور و کاهش عمر مفید آن جلوگیری می‌ نماید و وجود آن در خودرو امری کاملا ضروری به شمار می‌ رود.

در صورتی که فیلتر روغن خودرو کیفیت مناسبی نداشته باشد و نتواند از ورود ذرات و براده‌ های فلزی ناشی از سایش قطعات متحرک موتور بر روی یک دیگر جلوگیری کند، مشکلاتی از جمله یاتاقان زدن، خرابی میل لنگ و شاتون و سایر قسمت‌ ای مهم خودرو به وجود می‌ آید؛ از این رو در هنگام خرید فیلتر روغن هیوندای ورنا باید به مواردی مانند اصالت محصول و کیفیت بالای آن توجه ویژه‌ ای داشته باشید.

انواع فیلتر روغن هیوندای ورنا

فیلتر روغن پیچی شامل المنت، واشر آب بندی و بدنه فلزی است که به شکل استوانه‌ ای ساخته شده و بر روی بدنه موتور خودرو به صورت پیچی بسته می‌ شود. اگر بخواهیم انواع فیلتر روغن هیوندای ورنا را بر اساس نوع صافی و متریال به کار رفته در آن در 3 دسته سلولزی، مصنوعی و فلزی جای دهیم ، در ادامه هر یک را به طور مختصر معرفی می‌کنیم:

فیلتر روغن سلولزی

در این نوع فیلتر ها از غشا های سلولزی جهت تصفیه روغن استفاده شده است که توانایی جدا سازی آلودگی‌ های بین 8 تا 10 میکرون را از روغن دارد. بیشتر فیلتر های روغن موجود در بازار از این نوع هستند که طول عمری حدود 5 هزار کیلومتر دارند.

فیلترهای مصنوعی

کارایی و راندمان این این نوع فیلتر به گونه‌ ای است که می‌ تواند حدود 50 درصد از ذرات بین 20 تا 40 میکرون را به خود جذب نماید. علاوه بر این حدود 24 درصد از ذراتی با اندازه 8 تا 10 میکرون نیز جذب این فیلتر می‌ شوند. عمر مفید فیلتر های مصنوعی 8 هزار کیلومتر است.

فیلتر فلزی

فیلتر های فلزی داریا غشای فلزی یا میکرو گلاس هستند که سوراخ‌ های بسیار ریز تری در مقایسه با فیلتر های دیگر دارند. در صورت استفاده از این نوع فیلتر ها بین 2 تا 5 سال نیاز به تعویض فیلتر روغن خودروی خود نخواهید داشت.

برند های مختلف برای فیلتر روغن هیوندای ورنا

فروش فیلتر روغن هیوندای ورنا توسط شرکت‌ ها و فروشگاه‌ های مختلفی انجام می‌ شود که هر یک از آن‌ ها برند های خاص و متفاوتی را ارائه می‌ دهند. اگر سری به بازار لوازم یدکی خودرو زده باشید، احتمالا متوجه شده‌ اید که برند های ناشناخته و فیک در بازار به وفور یافت می‌ شوند و یافتن فیلتر های کیفیت بالا برای افرادی که تخصص خاصی در این زمینه ندارند، مشکل است.

در میان برند های مختلف فیلتر روغن هیوندای ورنا برند اصلی شرکت سازنده این خودرو، یعنی هیوندای بهترین کیفیت ممکن را در میان برند های خارجی در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این برند های ایرانی سرکان و بهران فیلتر نیز در این زمینه فعالیت قابل قبول و مناسبی دارند. همچنین در بازار برند های موبیس کره، های کیو، باوین و بسیاری از برند های دیگر نیز به فروش می‌ رسند.

قیمت فیلتر روغن هیوندای ورنا

یکی از مهم‌ ترین عوامل تعیین کننده قیمت فیلتر روغن هیوندای ورنا نوع آن است. فیلتر هایی که دارای غشای سلولزی هستند، به واسطه عمر کوتاه‌ تر و همینطور عملکرد در حد متوسط خود قیمت ارزان‌ تری دارند. در مقابل، فیلتر های مصنوعی و فلزی به ترتیب از قیمت‌ های بالا تری بهره می‌ برند. علاوه بر این عوامل دیگری همچون سطح کیفیت ساخت، برند سازنده، اصل یا تقلبی بودن محصول، داخلی یا خارجی بودن آن نیز قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می‌ دهند.

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای ورنا در فروشگاه مستر یدکی

همانطور که می‌ دانید، امروزه با افزایش محصولات تقلبی در بازار، پیدا کردن محصولات اورجینال به ویژه در میان قطعات و لوازم یدکی خودرو بسیار سخت شده است. ما در مجموعه مستر یدکی موفق  شدیم که از کارشناسانی خبره و متخصص در این زمنیه کمک بگیریم تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت بالا و اورجینال را به شما عزیزان عرضه کنیم.

شما با خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای ورنا از فروشگاه مستر یدکی می‌ توانید از عملکرد صحیح خودروی خود مطمئن شوید. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره آن‌ ها استفاده نمایید.

واتساپ